Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби Бурильна машина (ямобур) на шасі 4х4
34140000-0 Heavy-duty motor vehicles Drilling machine (machine for drilling holes) on a 4х4 chassis
Очікувана вартість
3 851 700,00 UAH
UA-2020-07-28-001924-a 1c12f2f7f0d14391b346f2df362da649
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шечкова Ганна Дмитрівна

(044)249- 16- 54 SHECHKOVA.HD@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Шечкова Ганна Дмитрівна
(044)249- 16- 54
SHECHKOVA.HD@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
National ID: 00100227
Contact point: Shechkova Hanna Dmitrievna
(044)249- 16- 54
SHECHKOVA.HD@UA.ENERGY

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 вересня 2020 13:02
Очікувана вартість: 3 851 700,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 92 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 517,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 28 липня 2020 15:39
Enquiries until: 25 серпня 2020 12:00
Complaints submission until: до 31 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 вересня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 3 851 700 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 38 517 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 92 440,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Бурильна машина (ямобур) на шасі 4х4, 1 шт., 34144000-8 Мототранспортні засоби спеціального призначення.
The language (s) in which the tender proposals should be prepared - in accordance with paragraph 7 Section I of the tender documentation
Drilling machine (yamobur) on a 4x4 chassis, 1 pc., 34144000-8 Special-purpose motor vehicles.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби Бурильна машина (ямобур) на шасі 4х4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, 21-км Старокиївської дороги ПС 220 кВ «Центроліт»
ДК 021:2015: 34144000-8 — Мототранспортні засоби спеціального призначення

34140000-0 Heavy-duty motor vehicles Drilling machine (machine for drilling holes) on a 4х4 chassis
CPV: 34144000-8
Період постачання: по 31 травня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розмір Авансу становить не більше 20% (двадцяти відсотків) від ціни Договору. Аванс сплачується Постачальнику протягом двадцяти п’яти банківських днів з дати надання Постачальником Рахунку. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Аванс 25 Банківські 20
Поставка товару Остаточна оплата здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт) після погашення авансового платежу Постачальником (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендерної документації
Дата подання: 07 серпня 2020 11:55
Дата відповіді: 12 серпня 2020 10:29
Шановник Замовнику, Детально ознайомившись з тендерною документацією, а саме з Строком поставки товару – до 20.12.2020 року, у зв’язку зі специфікою виробництва обладнання, монтажу та пусконалагоджувальних робіт, тривалим періодом подачі пропозицій, кваліфікації Учасників та підписанням Договору за результатами процедури закупівлі UA-2020-07-28-001924-a, просимо Вас розглянути можливість змінити строк поставки товару, та викласти в наступній редакції: «Поставка здійснюється протягом 150 календарних днів з моменту отримання авансу».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що наразі розглядається питання можливості та доцільності внесення змін до тендерної документації.
Технічні вимоги до ТД
Дата подання: 14 серпня 2020 14:27
Дата відповіді: 19 серпня 2020 11:02
Шановник Замовнику, Детально ознайомившись з технічним завданням , а саме з п. 31. "Повна маса, кг , не більше 12 000", у зв'язку з не стандартним технічним завданням до бурового обладнання та збільшеним діаметром буріння повна маса готового автомобіля збільшується на 2 000 кг, ніж зазначено в технічному завданні. Просимо Вас розглянути можливість змінити п. 31 та викласти в наступній редакції: «Повна маса, кг , не більше 14 000". Щодо п. 32 "Загальна довжина, мм , не більше 7500", оскільки даний параметр знаходиться в розділі технічних вимог до базового шасі, просимо уточнити чи розповсюджується ця вимога до базового шасі або до готового автомобіля? У разі, якщо п. 32 "Загальна довжина, мм , не більше 7500" відноситься до готового автомобіля з буровим обладнанням, звертаємо Вашу увагу на те, що колона (штанга) бурового обладнання та є досить довгим елементом конструкції обладнання, довжина якої складає приблизно 5 500 мм, враховуючи вищезазначене, просимо п. 32 викласти в наступній редакції : "Загальна довжина, мм , не більше 9000".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатами його розгляду, Замовником внесені зміни до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000040 ● a392311c6acd4a47aeca406de99836f6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 13:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.10.2020 № 68
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 07.10.2020 № 68

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-28-001924-a, 28.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-04 16:35:15

Інформація про відкриття провадження №640/28076/20 від 13.11.2020р.

На виконання вимог частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", зазначаємо інформацію про відкриття провадження №640/28076/20 від 13.11.2020р.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. П. 1 ч. 1 ст. 1 Закону визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. П. 36 ч.1 ст.1 Закону визначено, що Уповноважений орган – центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону передбачено, що Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених Законом. Ч. 1 ст. 9 Закону визначає основні функції Уповноваженого органу, зокрема: 1) розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель; 6) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ функціонування веб-порталу Уповноваженого органу та інформаційного ресурсу Уповноваженого органу; 18) розроблення спільно з іншими органами методологій щодо особливостей здійснення закупівель у різних сферах та їх оприлюднення на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу. Разом з тим п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону встановлено зокрема, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого з питань закупівель" наказано «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО”. Відповідно до ч. 8 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету міністрів у шестимісячний строк із дня набуття чинності Закону необхідно: • привести свої нормативно-правові акти у відповідність із Законом; • забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом; • забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень Закону. Відтак, станом на 28.07.2020 (дату публікації оголошення про проведення закупівлі в електронної системи закупівель PROZORRO), не реалізовано відповідної можливості та функції, що покладені на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОЗОРРО» відповідними обов’язками, зокрема відповідно до п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону, що також підтверджується листом авторизованого електронного майданчика SmartTender від 23.10.2020р. №976 (додається) про те, що технічне завдання ДП «ПРОЗОРРО» не передбачає окремого поля для внесення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції/інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що зміни до Закону вступили в дію 19 квітня 2020 року, проте ПОРЯДОК розміщення інформації про публічні закупівлі було ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, а набув чинності 17.07.2020 року. Згідно зі статтею 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення. Водночас повідомляємо, що під час використання електронної системи закупівель користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи, про що також зазначено в Постанові Сьомий апеляційний адміністративний суду Справа № 120/3003/19-а від 26 серпня 2020 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/91159179). Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація розроблена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з урахуванням вимог нової редакції Закону. У зв’язку з тим, що під час оголошення про проведення процедури авторизованим електроним майданчиком SmartTender технічно не реалізовано зазначення п. 8, 9 ч. 2 ст. 21 Закону Замовник вніс інформацію відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону у примітку до оголошення та полів з описом умов оплати, а саме: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Стосовно п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону у оголошенні про проведення процедури зазначена інформація, яка передбачена авторизованим електроним майданчиком SmartTender, а саме: Сума тендерного забезпечення: 92 440,00 UAH та вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія. Інша інформація стосовно умов надання забезпечення тендерної пропозиції передбачених п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону зазначена в ч. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Також звертаємо увагу на відкриті торги Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, який є прикладом для всієї України оскільки це УПОВНОВАЖЕНИЙ ОРГАН, інформацію передбачену п. 8, 9 ч. 2 ст. 21 Закону також не розміщують у оголошенні про проведення процедури. Детально можна ознайомитись за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-16-009397-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-05-002285-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-06-006182-a До того ж, Східним офісом Держаудитслужби, в оголошенні про проведення відкритих торгів, де вони виступають замовником, також не зазначається інформація передбачена п. 8, 9 ч. 2 ст. 21 Закону. Посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-15-000737-c Підсумовуючи викладене зазначаємо, що Замовник при проведенні процедур закупівель діє в рамках норм чинного законодавства та функціональних можливостей сервісів, забезпечення якими покладені в рамках Закону на Уповноважений орган. Оскільки Уповноваженим органом не виконані обов’язки, покладені на нього Законом, Замовник позбавлений фізичної можливості усунення виявлених порушень. Тому, на підставі вищевикладеного, Замовником не було допущено порушень, в частині відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, яка визначена пунктами 8, 9 ч. 2 ст. 21 Закону. Додатки: запит про надання роз’яснень НЕК «УКРЕНЕРГО» на 1 аркуші та лист-відповідь електронного майданчика SmartTender від 23.10.2020 року № 976 на 1 аркуші

2020-10-29 13:15:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Позовна заява НЕК "Укренерго" №01/40659 від 09.11.2020р. про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ (додається у вкладенні). Інформація про відкриття провадження у справі та номер провадження будуть зазначені Замовником протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про його відкриття.

2020-11-10 10:21:53

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 вересня 2020
UA-2020-07-28-001924-a1c12f2f7f0d14391b346f2df362da649
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ТОВ "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ АВТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 08 вересня 2020 15:55
ПрАТ Нафтоавтоматика Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1). Відповідно до пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника досвіду виконання договору на поставку товару, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного у період з 2017 по 2020 роки. (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). Примітка: У випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в НЕК "Укренерго" Учасник надає перелік договорів, складений у відповідності до вимог пп.2.1. Розділу І цього додатку і документи згідно пп.2.3. Розділу І цього додатку, та може не надавати документи згідно пп.2.2. Розділу І цього додатку. ТОВ «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ АВТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» (код за ЄДРПОУ 05461390) надано в складі пропозиції довідку від 31.08.2020 №235/1, про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, проте в наданій довідці не зазначено суми(ціни) договору. 2). Відповідно до пп. 2.3. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). * Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. ТОВ «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ АВТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» (код за ЄДРПОУ 05461390) надано видаткові накладні з яких не вбачається підтвердження повного виконання наданого договору.

Документи

04 вересня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (припинено)
04 вересня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 вересня 2020 11:33
sign.p7s
08 вересня 2020 09:18
Видаткові накладні.zip
08 вересня 2020 09:18
Видаткові накладні.zip
04 вересня 2020 09:51
sign.p7s
04 вересня 2020 09:51
sign.p7s
03 вересня 2020 20:17
Тендерна пропозиція.7z
03 вересня 2020 20:17
Кваліфікаційна частина.7z
03 вересня 2020 20:17
Технічна частина.7z

Документи

04 вересня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 вересня 2020 15:12
4 ст 17 частина 2.pdf
17 вересня 2020 13:49
sign.p7s
17 вересня 2020 13:18
Довідки МВС та ДПІ.zip
17 вересня 2020 13:18
3 форма 3.pdf
17 вересня 2020 13:18
2 пояснення форма 5.pdf
17 вересня 2020 13:18
1 ст 17 ч 2.pdf
04 вересня 2020 11:09
sign.p7s
04 вересня 2020 11:09
sign.p7s
04 вересня 2020 10:45
Технічна частина.7z
04 вересня 2020 10:45
Тендерна.7z
04 вересня 2020 10:45
Кваліфікаційні.7z

Підстави для відмови в участі

ТОВ "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ АВТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"

Критерій Вимога Підтвердження

ПрАТ Нафтоавтоматика

Критерій Вимога Підтвердження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Нафтоавтоматика 3 840 000,00
UAH
3 840 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ АВТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" 3 848 000,00
UAH
3 848 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 15:12
4 ст 17 частина 2.pdf
17 вересня 2020 13:49
sign.p7s
17 вересня 2020 13:18
Довідки МВС та ДПІ.zip
17 вересня 2020 13:18
3 форма 3.pdf
17 вересня 2020 13:18
2 пояснення форма 5.pdf
17 вересня 2020 13:18
1 ст 17 ч 2.pdf
04 вересня 2020 11:09
sign.p7s
04 вересня 2020 11:09
sign.p7s
04 вересня 2020 10:45
Технічна частина.7z
04 вересня 2020 10:45
Тендерна.7z
04 вересня 2020 10:45
Кваліфікаційні.7z

Публічні документи

08 вересня 2020 11:33
sign.p7s
08 вересня 2020 09:18
Видаткові накладні.zip
08 вересня 2020 09:18
Видаткові накладні.zip
04 вересня 2020 09:51
sign.p7s
04 вересня 2020 09:51
sign.p7s
03 вересня 2020 20:17
Тендерна пропозиція.7z
03 вересня 2020 20:17
Кваліфікаційна частина.7z
03 вересня 2020 20:17
Технічна частина.7z

Підстави для відмови в участі

ПрАТ Нафтоавтоматика

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ АВТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Нафтоавтоматика
#00142970
Переможець 3 840 000,00
UAH
17 вересня 2020 09:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Нафтоавтоматика
#00142970
3 840 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 жовтня 2020 17:46
01-078810-20 від 01.10.20.pdf укладений
01 жовтня 2020 17:12

Актуальні тендери

До пошуку