Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мультимедійні комплекти (32320000-2) та телевізор (32324100-1)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-07-28-001855-c 2d54bd3fdda74a34800bfc64dd06e8c8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вікторівна Радченко

+380536233567
+380536233483
+380536233239
horol-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145671
Місцезнаходження: 37800, Україна , Полтавська обл., м. Хорол, вул. Незалежності, 88
Контактна особа: Ірина Вікторівна Радченко
+380536233567,+380536233483,+380536233239
horol-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 11:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
мультимедійний комплект (32320000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
телевізор (32324100-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 10:31
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 30 липня 2020 18:43
Дата відповіді: 31 липня 2020 21:04
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учасник, з урахуванням питань, які Вами визначені у запитання, повідомляємо наступне:
Пунктом 1 розділу II.I документації визначено порядок надання інфомрації про відповіність товару, що пропонується учасником відповідно до вимог, які визначені у таблиці 1 розділу II.II документації. «Еквівалент» чи «аналог» товару, який визначений умовами даної закупівлі передбачається, та повинен відповідати характеристикам, які забезпечують відповідність показників технічних вимог замовника у комірках «технічні вимоги замовника» таблиці 1 розділу II.II документації. Тобто допускаються розбіжність у показниках, в яких визначені поняття «не менше», «не більше», проміжні значення (від, до), показник приближеності до відповідного значення (відмічено символом ~).
Зауважуємо, що учасники самостійно повинні перевіряти характеристики товару, що пропонується ними та надавати дані у вигляді таблиці 1 у чіткій відповідності до фактичних показників пропонуємого товару, що повинні відповідати встановленим вимогам до предмета закупівлі.
Зауважуємо, що в рамках проведення спрощеної закупівлі, порядку оскарження умов закупівлі Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-001855-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 31 липня 2020 10:36
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі, Ви вказуєте, що дошка повинна мати наступні розміри: • Діагональ активної поверхні повинна бути не менше 210 см (82”); • Ширина дошки повинна бути не менше 175, та не більше 180 • Висота дошки повинна бути менше 128 см, і не більше 130 • Ширина активної поверхні повинна бути не менше або 171 см • Висота активної поверхні повинна бути не менше або 122 см. Зазначені Вами розміри вказують на те, що Ви орієнтуєтесь на конкретну модель дошки, яку хочете закупити, чим обмежуєте конкуренцію в даній закупівлі. Визначення Вами таких точних діапазонів розміру дошки не дає можливості іншим Учасникам підібрати відповідний еквівалент. Тому, з метою забезпечення здорової конкуренції вимагаємо розширити вимоги до інтерактивної дошки, прибрати габаритні розміри дошки, оскільки вони не впливають на її функціональність та встановити наступні розміри: • Діагональ активної поверхні повинна бути не менше 210 см (82”); • Ширина активної поверхні повинна бути не менше або 171 см • Висота активної поверхні повинна бути не менше або 122 см.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 21:08
Шановний учасник, з урахуванням питань, які Вами визначені у вимозі, надаємо наступне пояснення:
Умовами даної закупівлі не визначено конкретної торговельної марки чи фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У зв'язку з тим що дане обладнання буде використовуватись в комплексі із іншим обладнанням та із іншими меблевими застосуваннями, які забезпечують зручне та ефективне використання такого обладнання, в тому числі розміщення товарів, що є предметом закупівлі, у приміщенні мають відповідати заявленим розмірам та функціональним особливостям, що передбачені технічними вимогами до такого обладнання та його складових.
З метою забезпечення повного виконання потреби по цільовому використанню товару або його окремих складових, в разі якщо учасником у пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, торгові назви тощо, та по відношенню до визначених даним технічним завданням, такі матеріали, вироби, конструкції (тощо) мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в цьому технічному завданні.
При цьому вами не наводиться об’єктивних аргументів та документального підтвердження того, що ваша пропозиція щодо розгляду питання про внесення відповідних змін до технічних вимог даної закупівлі є такою, що може задовольнити потребу замовника в повній мірі.
Керуючись вище викладеним, у замовника немає підстав задовольняти наведену вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 99 999,96
UAH з ПДВ
99 999,96
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"
#38980356
Переможець 99 999,96
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 18:45

Документи

10 серпня 2020 18:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 18:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"
#38980356
99 999,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 18:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 13:50
Додаткова угода 1..pdf зміни до договору
21 серпня 2020 13:43
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 12:05
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 13:45
Договір.pdf укладений
18 серпня 2020 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до специфікації Договору закупівлі № 269/20 від 18.08.2020 року та викласти в редакції, яка додається до даної додаткової угоди і є невід’ємною частиною (Додаток №1)
Номер договору про закупівлю: 269/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 99 999,96
UAH (в тому числі ПДВ 16 666,66 UAH)