Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджів
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2020-07-28-001853-a e63fe7fd75be4dc2bc1a27f1fe76cdfe
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сілакова Наталія Олександрівна

+380995655380 silakova.nataliya2603@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36443329
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вулиця Академічна, 11
Контактна особа: Сілакова Наталія Олександрівна
+380995655380
silakova.nataliya2603@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Очікувану вартість визначено з урахуванням всіх податків та зборів. Назва послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Заправка картриджів код за ДК 021:2015 50313200-4 - Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв. Карегорія Замовника - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Джерело фінансування - Державний бюджет України. Замовник здійснює оплату послуг на розрахунковий рахунок Виконавця з відповідного рахунку Державного казначейства на підставі Акту наданих послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту фактичного отримання послуг
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 послуга
Ціна за одиницю: 100UAH з ПДВ
Заправка картриджа (95.11)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Героїв України, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату послуг на розрахунковий рахунок Виконавця з відповідного рахунку Державного казначейства на підставі Акту наданих послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту фактичного отримання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

28 липня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВАРД»
#32197899
Переможець 3 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 15:56

Документи

28 липня 2020 15:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 16:05
Звіт укладений
28 липня 2020 16:03
договір 86 від 28.07.pdf укладений
28 липня 2020 16:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа (95.11) 30 послуга 100,00
UAH з ПДВ