Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК 021:2015 - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування» (Обладнання для харчоблоку шкільної їдальні)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2020-07-28-001609-b 4c75562244c74501a7919dd884c513e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пірог Вадим Валентинович

+380382794339 khm_licey17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницький ліцей № 17
Код ЄДРПОУ: 22786426
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Проскурівського підпілля,89
Контактна особа: Пірог Вадим Валентинович
+380382794339
khm_licey17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 12:50
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Стіл виробничий «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 шт
Стіл виробничий «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 шт
Стіл виробничий «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Стіл виробничий «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Підтоварник «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Стіл виробничий «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Мийка виробнича «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставіст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 20 банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:16
4.3. Додаток 3 Проект Договору.docx
28 липня 2020 15:16
4.2. Технічне завдання (2).docx
28 липня 2020 15:16
4.1. Додаток 1 Форма пропозиції.doc
28 липня 2020 15:16
4. ТД Харчоблоки.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУРТНИК ТАРАС РОМАНОВИЧ" 30 360,00
UAH з ПДВ
29 835,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гуменюк Василь Олександрович 34 141,00
UAH з ПДВ
34 141,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 16:07
рахунок.jpg
12 серпня 2020 16:07
тендерна пропозиція2.jpg
12 серпня 2020 16:07
тендерна пропозиція.jpg
12 серпня 2020 16:07
ідентифікаційного код.pdf
12 серпня 2020 16:07
паспорт прописка.pdf
12 серпня 2020 16:07
Паспорт копія.pdf
12 серпня 2020 16:07
Scanitto_2020-08-12_041.jpg
12 серпня 2020 16:07
Scanitto_2020-08-12_040.jpg
12 серпня 2020 16:07
Scanitto_2020-08-12_039.jpg
12 серпня 2020 16:07
Scanitto_2020-08-12_038.jpg
12 серпня 2020 16:07
Scanitto_2020-08-12_037.jpg

Публічні документи

20 серпня 2020 22:44
Електронний підпис
20 серпня 2020 22:43
Довідки для переможця
12 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:53
Форма пропозиція.pdf
12 серпня 2020 15:53
Технічне завдання.pdf
12 серпня 2020 15:53
Проект договору.pdf
12 серпня 2020 15:53
Лист ст.17.pdf
12 серпня 2020 15:53
Довіреність Пірог.pdf
12 серпня 2020 15:53
Довідки та листи.pdf
12 серпня 2020 15:53
Витяг (податки).pdf
12 серпня 2020 15:53
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУРТНИК ТАРАС РОМАНОВИЧ"

ФОП Гуменюк Василь Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУРТНИК ТАРАС РОМАНОВИЧ"
#3049124797
Відхилено 29 835,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 15:46
ФОП Гуменюк Василь Олександрович
#3049307954
Переможець 34 141,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гуменюк Василь Олександрович
#3049307954
34 141,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:05
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 09:44
Договір укладений
01 вересня 2020 09:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 141,00
UAH