Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво водовідведення дощових та талих вод по вулицям: Полтавська, Весняна та Мельниченка від вул.Черкаської до вул.Мальовнича в селі Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області"( код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
10 500 000,00 UAH
UA-2020-07-28-001026-b 89d576008a8142de9dfaca7b3700821a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василенко Леся Іванівна

+380444064539 pbrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08129, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А
Контактна особа: Василенко Леся Іванівна
+380444064539
pbrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 11:46
Очікувана вартість: 10 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


На 2020 рік передбачено фінансування в сумі 700 000.00 грн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво водовідведення дощових та талих вод по вулицям: Полтавська, Весняна та Мельниченка від вул.Черкаської до вул.Мальовнича в селі Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, c.Петропавлівська Борщагівка, вул. Полтавська, Весняна та Мельниченка від вул.Черкаської до вул.Мальовнича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт на підставі акту виконаних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма №КБ-3) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо суми фінансування
Дата подання: 30 липня 2020 12:32
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:06
Доброго дня! Просимо уточнити суму фінансування на 2020 рік.
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що на 2020 рік передбачено фінансування в сумі 700 000.00 грн.
Щодо проекту договору
Дата подання: 30 липня 2020 12:35
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:07
Чи потрібно надавати в складі тендерної пропозиції заповнені і завірені підписом та печаткою Додатки до Проекту договору?
Відповідь: Згідно пункту 3.2. розділу 6 Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен подати лист-згоду, складений в довільній формі, яким погоджується з проектом договору та його істотними умовами.
щодо звіту ЄСВ
Дата подання: 30 липня 2020 12:43
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:07
Тендерною документацією вимагається надання звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період. Прохання уточнити, який період мається на увазі, за останній місяць відносно дати подання документів?
Відповідь: Звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування подається протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду. Звітним періодом є календарний місяць. В Вашому випадку це може бути як червень так і липень 2020 року в залежності від того, в який день Ви подасте звіт.
щодо технічного завдання
Дата подання: 03 серпня 2020 10:16
Дата відповіді: 04 серпня 2020 10:22
Просимо вказати, чи застосовані які-небудь коефіцієнти до норм витрат труда робітників-будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом. Чи до всіх позицій вони застосовані?
Відповідь: Розрахунок вартості об'єкта будівництва складається відповідно вимог національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" з урахуванням змін та доповнень.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-001026-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 03 серпня 2020 12:45
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Підпунктом 5.3. Розділу 3 Тендерної документації вимагається надати інформацію про працівників робочих професій та інженерно-технічних працівників учасника (існування в учасника постійних трудових відносин (не менше 3 місяців) з працівниками – у кількості не менше 8 (восьми) осіб та відповідної кваліфікації для виконання робіт, що є предметом закупівлі, у визначені строки виконання робіт.
Кількість осіб, яку прописує Замовник, є неправомірною, оскільки не відповідає вимогам Ліцензійних умов. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки, учасник має у штаті (на постійних трудових умовах відносин більше 3-х місяців) 6 спеціалістів, а також має тривалий досвід співпраці на умовах цивільно-правових відносин з кваліфікованими працівниками, необхідними для виконання будівельних робіт. Штатні спеціалісти підприємства мають кваліфікацію та досвід достатній для виконання робіт, визначених предметом закупівлі. Крім того, відповідно до технологічних карт робіт, для виконання робіт з безтраншейної прокладки трубопроводів методом горизонтального спрямованого буріння (ГСБ) із застосуванням бурильної установки «Robbins HDD» затверджена бригада у складі не більше п'яти осіб:
­ машиніст установки по продавлювання і горизонтальному бурінню ґрунту (бригадир) - 1 особа;
­ монтажник зовнішніх трубопроводів (оператор локаційної системи) - 1 особа;
­ монтажник зовнішніх трубопроводів (помічник машиніста установки) - 1 особа;
­ монтажник зовнішніх трубопроводів - 1 особа;
­ машиніст засобів малої механізації (оператор розчино-змішувального вузла) - 1 особа.
ПРОСИМО:
- задовольнити вимогу та усунути дискримінаційні вимоги, які звужують коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2020 16:55
Згідно п.4.4. Тендерної документації термін виконання робіт з дати укладання договору до 30.06.2021 року, складає 8-10 місяців.
Відповідно до статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,
замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, наприклад його обсяг та строки виконання робіт, замовник може установити вимоги стосовно кількості працівників виходячи із норм часу і розрахунків.
Згідно розрахунку тривалості будівництва, термін будівництва складає – 10 місяців.
Загальна трудомісткість згідно підсумкової відомості ресурсів щодо даної закупівлі складає 14 687 люд.год. ( в т.ч. Витрати труда робітників-будівельників – 8448 люд.год. Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин - 5692 люд.год.)
Для забезпечення виконання робіт мінімальна потреба в кількісті людей – 8 чоловік.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ 8 910 720,00
UAH з ПДВ
8 910 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" 10 496 418,97
UAH з ПДВ
9 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:12
25 Проект договору.PDF
13 серпня 2020 12:12
22_2 Довiдка_щодо_лiцензii.pdf
13 серпня 2020 12:12
22_1 Копiя_Лiцензii.PDF
13 серпня 2020 12:12
16 Витяг ЄДРПОУ.pdf
13 серпня 2020 12:12
15 Копія Витягу з ПДВ.PDF
13 серпня 2020 12:12
10 Тендерна пропозиція.PDF
13 серпня 2020 12:12
8_1 Виписка з протоколу.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ

ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ
#40256953
Переможець 8 910 720,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 11:36

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1. Довідка учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази подано з порушенням розділ 3 п.5.3.1. тендерної документації а саме: - п.17 Компресор пересувний «К-24М» - 1 шт. вказаний договір оренди № 1/19 від 21.01.20 р. - договір оренди не надано, згідно п.18 Коток дорожній самохідний вібраційний «Masalta MSR58-4» вказаний договір оренди № 1/19 від 21.01.20 р. - договір оренди не надано. - п.9 вказано Апарат для стикового зварювання поліетиленових труб «КL315», а у наданому договорі оренди № 207-АПП від 31.07.2020 року вказана марка «КL315 ЕСО 1» 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: стор. 7-8 розділ 3 п. 5.3.1 тендерної документації; 1.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за Формою I з дотриманням вимог, які встановлені п. 5.3.1. тендерної документації. 2. Довідка учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно розділу 3 п.5.3.4. тендерної документації містить не відповідності а саме: - інформація вказана в графі «Досвід роботи на посаді в організації» відрізняється від інформації згідно копії наказів про прийняття на роботу щодо всіх працівників; - учасником не повному обсязі надано інформацію щодо наявності 4-х спеціалістів з горизонтально спрямованого буріння. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: стор. 8-9 п. 5.3.4. тендерної документації. 2.2 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оновлену Довідку за Формою II з дотриманням вимог, які встановлені п. 5.3.4. тендерної документації та пояснення шодо наявності спеціалістів з горизонтально спрямованого буріння. 3. Згідно розділу 1 п.7 тендерної документації «Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції подається документ, що складений на іншій, ніж передбачено абзацом вище мові, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовано у встановленому законодавством України порядком. Тексти повинні бути автентичними визначальний є текст, викладений українською мовою». Учасником в складі тендерної пропозиції надані Сертифікати щодо навчання спеціалістів з горизонтально спрямованого буріння» на працівників: Воробей Олексій Миколайович, Томилец Віктор Васильович, Мишко Анатолій Миколайович, Некрутенко Вадим Маколайович, Трофименко Іван Михайлович, Трофименко Роман Михайлович, надаються російською мовою без перекладу. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: стор. 2 п. 1.7. тендерної документації. 3.2 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищевказані документи з перекладом на українську мову відповідно п. 1.7. тендерної документації. 4. Довідка учасника щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) подано з порушенням розділ 3 п.5.3.1. тендерної документації а саме: - Невідповідність суми виконання робіт в наданому учасником аналогічному договорі № 25/11 від 25.11.2019 р. та в довідці щодо виконання учасником аналогічних договорів. - В розділі 4 довідки щодо виконання учасником аналогічних договорів прізвище, ім’я та по батькові замовника не вказано повністю. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: стор. 9 п. 5.3.6 тендерної документації; 1.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за Формою III привести у відповідність згідно п. 5.3.6. тендерної документації, або надати пояснення причини невідповідності. 5. Паспорт громадянина України директора Учасника – Лаврінчука Олександра Михайловича не викладено Учасником в повному обсязі та не має вигляду повного (завершеного) документу. 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5. Додатку 4 тендерної документації. 5.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати сканкопії всіх сторінок паспорта громадянина України директора Учасника - Лаврінчука Олександра Михайловича.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ
#40256953
8 910 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 18:17
ДУ_6_09_09.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 18:15
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 15:40
ДУ_5_09_09.pdf зміни до договору
05 липня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 15:29
ДУ_4_09_09.pdf зміни до договору
03 червня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 17:03
ДУ3_09_09.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:26
договір укладений
09 вересня 2020 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про те, що фінансування на 2021 рік на виконання робіт по будівництву об'єкта складатиме 8 210 730,00 грн. (вісім мільйонів двісті десять тисяч сімсот тридцять грн. 00 коп), у тому числі ПДВ - 1 368 455,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.1.3. "Склад та обсяг робіт, що доручаються до виконання Генеральному підряднику, визначені проектною документацією". Керуючись положеннями ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", щодо уточнення твердих договірних цін, в зв'язку зі зміною Замовником, в процесі будівництва, проектних рішень, що призвели до зміни обсягів робіт та вартісних показників, Сторони дійшли згоди про наступне: зменшити Договірну ціну на 237290 грн. 40 коп. (Двісті тридцять сім тисяч двісті дев'яносто грн. 40 коп.) у тому числі ПДВ - 39548 грн. 40 коп.
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2.4 "Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у договір підряду" Сторони погодились подовжити термін дії Договору №09/09 від 09.09.2020 року до 01 листопада 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.3. "Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Генеральному підряднику, визначені проектною документацією". Керуючись положеннями ДСТУ БД.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", щодо уточнення твердих договірних цін, в зв'язку зі зміною Замовником, в процесі будівництва, проектних рішень, що призвели до зміни обсягів робіт та вартісних показників, Сторони дійшли згоди про зменшення Договірної ціни на 734219,49 грн. (сімсот тридцять чотири тисячі двісті дев'ятнадцять грн. 49 коп.) у т.ч. ПДВ - 122369,92 грн.
Номер договору про закупівлю: 09/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML