Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Будівництво водовідведення дощових та талих вод по вулицям: Полтавська, Весняна та Мельниченка від вул.Черкаської до вул.Мальовнича в селі Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області"( код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
10 500 000,00 UAH
UA-2020-07-28-001026-b ● 89d576008a8142de9dfaca7b3700821a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08129, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А |
Контактна особа: |
Василенко Леся Іванівна +380444064539 pbrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 11:46 |
Очікувана вартість: | 10 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 52500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
На 2020 рік передбачено фінансування в сумі 700 000.00 грн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво водовідведення дощових та талих вод по вулицям: Полтавська, Весняна та Мельниченка від вул.Черкаської до вул.Мальовнича в селі Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08129, Україна, Київська область, c.Петропавлівська Борщагівка, вул. Полтавська, Весняна та Мельниченка від вул.Черкаської до вул.Мальовнича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | на підставі акту виконаних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма №КБ-3) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 12:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 12:54 |
ТД_.doc | |
28 липня 2020 12:54 |
Додаток_5_до_тендерноi_документацii_.docx | |
28 липня 2020 12:54 |
Додаток_4_до_тендерноi_документацii_.docx | |
28 липня 2020 12:54 |
Додаток_3_до_тендерноi_документацii_.docx | |
28 липня 2020 12:54 |
Додаток_2_до_тендерноi_документацii.rtf | |
28 липня 2020 12:53 |
Додаток_1_до_тендерноi_документацii_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо суми фінансування
Дата подання: 30 липня 2020 12:32
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:06
Доброго дня! Просимо уточнити суму фінансування на 2020 рік.
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що на 2020 рік передбачено фінансування в сумі 700 000.00 грн.
Щодо проекту договору
Дата подання: 30 липня 2020 12:35
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:07
Чи потрібно надавати в складі тендерної пропозиції заповнені і завірені підписом та печаткою Додатки до Проекту договору?
Відповідь: Згідно пункту 3.2. розділу 6 Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен подати лист-згоду, складений в довільній формі, яким погоджується з проектом договору та його істотними умовами.
щодо звіту ЄСВ
Дата подання: 30 липня 2020 12:43
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:07
Тендерною документацією вимагається надання звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період. Прохання уточнити, який період мається на увазі, за останній місяць відносно дати подання документів?
Відповідь: Звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування подається протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду. Звітним періодом є календарний місяць. В Вашому випадку це може бути як червень так і липень 2020 року в залежності від того, в який день Ви подасте звіт.
щодо технічного завдання
Дата подання: 03 серпня 2020 10:16
Дата відповіді: 04 серпня 2020 10:22
Просимо вказати, чи застосовані які-небудь коефіцієнти до норм витрат труда робітників-будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом. Чи до всіх позицій вони застосовані?
Відповідь: Розрахунок вартості об'єкта будівництва складається відповідно вимог національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" з урахуванням змін та доповнень.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-001026-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 03 серпня 2020 12:45
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Підпунктом 5.3. Розділу 3 Тендерної документації вимагається надати інформацію про працівників робочих професій та інженерно-технічних працівників учасника (існування в учасника постійних трудових відносин (не менше 3 місяців) з працівниками – у кількості не менше 8 (восьми) осіб та відповідної кваліфікації для виконання робіт, що є предметом закупівлі, у визначені строки виконання робіт.
Кількість осіб, яку прописує Замовник, є неправомірною, оскільки не відповідає вимогам Ліцензійних умов. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки, учасник має у штаті (на постійних трудових умовах відносин більше 3-х місяців) 6 спеціалістів, а також має тривалий досвід співпраці на умовах цивільно-правових відносин з кваліфікованими працівниками, необхідними для виконання будівельних робіт. Штатні спеціалісти підприємства мають кваліфікацію та досвід достатній для виконання робіт, визначених предметом закупівлі. Крім того, відповідно до технологічних карт робіт, для виконання робіт з безтраншейної прокладки трубопроводів методом горизонтального спрямованого буріння (ГСБ) із застосуванням бурильної установки «Robbins HDD» затверджена бригада у складі не більше п'яти осіб:
машиніст установки по продавлювання і горизонтальному бурінню ґрунту (бригадир) - 1 особа;
монтажник зовнішніх трубопроводів (оператор локаційної системи) - 1 особа;
монтажник зовнішніх трубопроводів (помічник машиніста установки) - 1 особа;
монтажник зовнішніх трубопроводів - 1 особа;
машиніст засобів малої механізації (оператор розчино-змішувального вузла) - 1 особа.
ПРОСИМО:
- задовольнити вимогу та усунути дискримінаційні вимоги, які звужують коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Кількість осіб, яку прописує Замовник, є неправомірною, оскільки не відповідає вимогам Ліцензійних умов. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки, учасник має у штаті (на постійних трудових умовах відносин більше 3-х місяців) 6 спеціалістів, а також має тривалий досвід співпраці на умовах цивільно-правових відносин з кваліфікованими працівниками, необхідними для виконання будівельних робіт. Штатні спеціалісти підприємства мають кваліфікацію та досвід достатній для виконання робіт, визначених предметом закупівлі. Крім того, відповідно до технологічних карт робіт, для виконання робіт з безтраншейної прокладки трубопроводів методом горизонтального спрямованого буріння (ГСБ) із застосуванням бурильної установки «Robbins HDD» затверджена бригада у складі не більше п'яти осіб:
машиніст установки по продавлювання і горизонтальному бурінню ґрунту (бригадир) - 1 особа;
монтажник зовнішніх трубопроводів (оператор локаційної системи) - 1 особа;
монтажник зовнішніх трубопроводів (помічник машиніста установки) - 1 особа;
монтажник зовнішніх трубопроводів - 1 особа;
машиніст засобів малої механізації (оператор розчино-змішувального вузла) - 1 особа.
ПРОСИМО:
- задовольнити вимогу та усунути дискримінаційні вимоги, які звужують коло учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2020 16:55
Згідно п.4.4. Тендерної документації термін виконання робіт з дати укладання договору до 30.06.2021 року, складає 8-10 місяців.
Відповідно до статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,
замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, наприклад його обсяг та строки виконання робіт, замовник може установити вимоги стосовно кількості працівників виходячи із норм часу і розрахунків.
Згідно розрахунку тривалості будівництва, термін будівництва складає – 10 місяців.
Загальна трудомісткість згідно підсумкової відомості ресурсів щодо даної закупівлі складає 14 687 люд.год. ( в т.ч. Витрати труда робітників-будівельників – 8448 люд.год. Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин - 5692 люд.год.)
Для забезпечення виконання робіт мінімальна потреба в кількісті людей – 8 чоловік.
Відповідно до статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,
замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, наприклад його обсяг та строки виконання робіт, замовник може установити вимоги стосовно кількості працівників виходячи із норм часу і розрахунків.
Згідно розрахунку тривалості будівництва, термін будівництва складає – 10 місяців.
Загальна трудомісткість згідно підсумкової відомості ресурсів щодо даної закупівлі складає 14 687 люд.год. ( в т.ч. Витрати труда робітників-будівельників – 8448 люд.год. Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин - 5692 люд.год.)
Для забезпечення виконання робіт мінімальна потреба в кількісті людей – 8 чоловік.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ #40256953 |
Переможець |
8 910 720,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 16:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 18:17
|
ДУ_6_09_09.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 18:15
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2021 15:40
|
ДУ_5_09_09.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2021 15:29
|
ДУ_4_09_09.pdf | зміни до договору |
03 червня 2021 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 17:03
|
ДУ3_09_09.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 16:26
|
договір | укладений |
09 вересня 2020 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились про те, що фінансування на 2021 рік на виконання робіт по будівництву об'єкта складатиме 8 210 730,00 грн. (вісім мільйонів двісті десять тисяч сімсот тридцять грн. 00 коп), у тому числі ПДВ - 1 368 455,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 09/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.1.3. "Склад та обсяг робіт, що доручаються до виконання Генеральному підряднику, визначені проектною документацією". Керуючись положеннями ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", щодо уточнення твердих договірних цін, в зв'язку зі зміною Замовником, в процесі будівництва, проектних рішень, що призвели до зміни обсягів робіт та вартісних показників, Сторони дійшли згоди про наступне: зменшити Договірну ціну на 237290 грн. 40 коп. (Двісті тридцять сім тисяч двісті дев'яносто грн. 40 коп.) у тому числі ПДВ - 39548 грн. 40 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 09/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2.4 "Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у договір підряду" Сторони погодились подовжити термін дії Договору №09/09 від 09.09.2020 року до 01 листопада 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 09/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 1.3. "Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Генеральному підряднику, визначені проектною документацією". Керуючись положеннями ДСТУ БД.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", щодо уточнення твердих договірних цін, в зв'язку зі зміною Замовником, в процесі будівництва, проектних рішень, що призвели до зміни обсягів робіт та вартісних показників, Сторони дійшли згоди про зменшення Договірної ціни на 734219,49 грн. (сімсот тридцять чотири тисячі двісті дев'ятнадцять грн. 49 коп.) у т.ч. ПДВ - 122369,92 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 09/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |