Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері металопластикові двухстворчасті
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-07-28-000806-b 021a43cfafd84c1d955a4329a53338bc
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрійчук Олена Олексіївна

+380385241178 izyaslav-vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ізяславської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38072710
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, вулиця Подільська, 1
Контактна особа: Андрійчук Олена Олексіївна
+380385241178
izyaslav-vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:51
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами; Джерело фінансування: власні кошти (кошти від господарської діяльності) – 10 000,00 гривень.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Двері металопластикові двухстворчасті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30330, Україна, Хмельницька область, с. Радошівка Ізяславського району, вул. Леніна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 13:38
Додаток 3 Договір двері.docx
28 липня 2020 13:38
Додаток 2 двері тех зав.docx
28 липня 2020 13:38
Додаток 1 (8) двері.docx
28 липня 2020 13:38
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
28 липня 2020 13:38
ТД двері ВО Ізяслав 27.07.2020.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 16:33
Кінець періоду оскарження: 24 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 24 серпня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Під час проведення відкритих торгів «код ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби (Двері металопластикові двухстворчасті)», оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель № UA-2020-07-28-000806-b, рішенням сесії від 07.08.2020 додатково виділено кошти та збільшено вартість предмету закупівлі. Так як неможливо внести зміни до плану закупівель відповідно до пп. 1.2. ст 32 Закону тендерним комітетом вирішено відмінити процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень які неможливо усунути та розпочати другу процедуру закупівлі. Відповідно до ч.7 ст.32 Закону, у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення.
Документи:
13 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:17
Рішення