Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Агрохімічна продукція (код ДК 021:2015 – 24450000-3).
Очікувана вартість
72 800,00 UAH
UA-2020-07-28-000768-c ● 1c8942021dfb4ee6a556db374aa30d1d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01990795 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 14 |
Контактна особа: |
Оксана Лисицька +380626468567,+380671527720 oksana2005lisa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 72 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 364,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Дезінфікуючи засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 флакон
дезофаст 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Дніпровська ,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 штуки
бациліквід лонг 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Дніпровська ,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 штуки
біонол 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Дніпровська ,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1. Розрахунки проводяться по факту поставки Товару шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку на підставі видаткових накладних протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару.У разі затримки коштів за програмою надання медичних гарантій від НСЗУ розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником відповідних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 09:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 09:31 |
Оголошення.doc | |
28 липня 2020 09:31 |
Додаток-4.docx | |
28 липня 2020 09:31 |
Додаток-3.docx | |
28 липня 2020 09:31 |
Додаток-2.docx | |
28 липня 2020 09:31 |
Додаток-1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-000768-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 18 серпня 2020 10:09
Вимога
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 09:30
Шановний Учасник!
Згідно ст. 10 «Закону України» «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, та проект договору про закупівлю опубліковано через електронну систему закупівель. В т.ч. в документації торгів у відповідності до ст.. 10, ст.14 Закону була викладена інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Згідно ст.. 14 п.4 Замовником визначені вимоги до предмета закупівлі.
До того ж згідно п.4 ст 14 Замовник «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». На виконання вимог ст 14. Закону Замовник в документації торгів ми вказав, що «У разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то вважається, що технічне завдання містить вираз (або еквівалент)». В державному реєстрі дезінфекційних засобів 2018, 2019 та 2020рр. зареєстровано не менше 2-х дезінфекційних засобів які еквівалентні за складом до оголошених для закупівлі дезінфекційних засобів. Засоби із перерахованим вмістом складових виробляються різними виробниками, а їх продаж за даними аналізу ринку є доступним і необмеженим. Отже у розумінні Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а саме - «технічні вимоги», не містять ознак дискримінації, обмеження участі у торгах.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Фартунат" |
47 515,00
UAH з ПДВ
|
47 515,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОГДАШКО НІНА МИКОЛАЇВНА" |
56 400,00
UAH з ПДВ
|
56 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Чеботаєв Є.О. |
72 800,00
UAH з ПДВ
|
72 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фартунат" #37308833 |
Відхилено |
47 515,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 15:56
|
ФОП "БОГДАШКО НІНА МИКОЛАЇВНА" #2081106029 |
Відхилено |
56 400,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 09:04
|
ФОП Чеботаєв Є.О. #3573102158 |
Переможець |
72 800,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 08:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 11:21
|
Д_2094_дез засоби.pdf | укладений |
26 серпня 2020 11:20
|