Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги («Розроблення науково-проектної документації за об’єктом: «Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури національного значення (Ох.№ 421/1) Костел XVII ст. Різдва Богородиці в м. Комарно Городоцького р-ну Львівської області» (коригування) (стадія ескізний проект)»
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-07-28-000715-b ● 3476da3bdd9149729e702673e48815d7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комарнівська міська рада Городоцького району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 26411516 |
Місцезнаходження: | 81562, Україна , Львівська обл., місто Комарно, вулиця Січових Стрільців,34 |
Контактна особа: |
Проць Марія Володимирівна +380323143066 poleva_komarno@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 13:52 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги («Розроблення науково-проектної документації за об’єктом: «Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури національного значення (Ох.№ 421/1) Костел XVII ст. Різдва Богородиці в м. Комарно Городоцького р-ну Львівської області» (коригування) (стадія ескізний проект)»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81562, Україна, Львівська область, місто Комарно, вул. Щирецька, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи, здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником науково-проектної докумен¬тації на підставі Акту приймання-передачі робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 11:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 11:32 |
Оголошення.DOC |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація
Дата подання: 28 липня 2020 19:11
Дата відповіді: 29 липня 2020 17:10
Згідно Додаток №1 до тендерної документації Замовник передбачає відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та іншим вимогам.
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язкова наявність кваліфікаційного архітектора, інженера-проектувальника із створення об’єктів архітектури.
Зазначаємо, що згідно реєстру атестованих осіб http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=galuz&order=ASC за професією архітектор передбачається дві спеціалізації, а саме:
«Архітектурне об'ємне проектування» та «Розроблення містобудівної документації».
Просимо надати відкориговані вимоги, щодо спеціалізації архітектора у баченні Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 1.2.1. передбачена обов’язкова наявність кваліфікаційного сертифікату архітектора за видом робіт «Архітектурне об'ємне проектування»
Кваліфікація
Дата подання: 28 липня 2020 19:11
Дата відповіді: 29 липня 2020 17:14
Згідно Додаток №1 до тендерної документації Замовник передбачає відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та іншим вимогам.
1. Що мав на увазі Замовник, щодо спеціалізації інженера-проектувальника із створення об’єктів архітектури?
Зазначаємо, що згідно реєстру атестованих осіб http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=galuz&order=ASC за професією інженер-проектувальник передбачається наступні спеціалізації:
- забезпечення механічного опору та стійкості;
- дотримання вимог пожежної безпеки;
- забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища;
- забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму;
- забезпечення економії енергії;
- виконання інженерних вишукувань ;
- технології будівельного виробництва;
- кошторисної документації.
Просимо надати відкориговані вимоги, щодо спеціалізації інженера-проектувальника у баченні Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 1.2.1. передбачена обов’язкова наявність кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника за видом робіт: забезпечення механічного опору та стійкості (МС) та технологія будівельного виробництва (ТБВ).
Кваліфікація
Дата подання: 28 липня 2020 19:17
Дата відповіді: 29 липня 2020 17:15
Згідно Додаток №1 до тендерної документації Замовник передбачає відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та іншим вимогам.
П.1.2.2 Кваліфікаційні сертифікати/копії на підтвердження наявності у штаті Виконавця фахівців з виконання спеціалізованих наукових та інженерних досліджень.
Просимо надати роз’яснення, щодо фахівця з спеціалізованих наукових досліджень?
Просимо надати роз’яснення, щодо фахівця з інженерних досліджень? Можливо «Експерт» з технічного обстеження будівель і споруд ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 1.2.2. передбачена обов’язкова наявність кваліфікаційного сертифікату фахівців з виконання спеціалізованих наукових та інженерних досліджень за видом робіт: Інженерні вишукування (ІВ)
Аналогічні договора
Дата подання: 28 липня 2020 19:31
Дата відповіді: 29 липня 2020 17:17
П.2 Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору передбачає надання копії договору та відгуків. Замовник передбачає «Під аналогічним договором розуміється договір з виконання науково-проектних робіт на об’єктах культурної спадщини національного значення, яка розташована на території з археологічним культурним шаром»
Чи являється протиаварійні роботи по покрівлі, реставраційні роботи по фасадам або інтер’єрам, консерваційні роботи по руїнам аналогічними, якщо об’єкти відносяться до об’єктів культурної спадщини національного значення та розташовані на території з археологічним культурним шаром?
Або замовник передбачає (згідно додатку №2 завдання на проектування) під аналогічним договором договір з «Реставрації з пристосуванням об’єктів культурної спадщини національного значення, які розташовані на території з археологічним культурним шаром?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Протиаварійні роботи по покрівлі не являються аналогічними для даного оголошення. Реставраційні роботи по фасадах або інтер’єрах, консерваційні роботи по руїнах вважаються Замовником аналогічними, якщо об’єкт проектування розташований на території з археологічним культурним шаром.
Замовник передбачає під аналогічним договором договір з Реставрації пам’яток культурної спадщини національного значення, які розташовані на території з археологічним культурним шаром, оскільки Завданням на проектування (Додаток №2) передбачено археологічні дослідження підземних приміщень пам’ятки (крипти) та прилеглої території.
Замовник передбачає під аналогічним договором договір з Реставрації пам’яток культурної спадщини національного значення, які розташовані на території з археологічним культурним шаром, оскільки Завданням на проектування (Додаток №2) передбачено археологічні дослідження підземних приміщень пам’ятки (крипти) та прилеглої території.
Аналогічний договір
Дата подання: 29 липня 2020 10:47
Дата відповіді: 29 липня 2020 17:01
Згідно п.5 «Кваліфікаційна частина» Замовник передбачає надання інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору по виконанню проектних робіт з реставрації пам’ятки місцевого значення.
Чи являється протиаварійні роботи по покрівлі, реставраційні роботи по фасадам або інтер’єрам, консерваційні роботи по руїнам аналогічними, якщо об’єкти відносяться до об’єктів культурної спадщини місцевого або національного значення?
Або замовник передбачає під аналогічним договором договір з «Реставрації з пристосуванням об’єктів культурної спадщини»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник передбачає (згідно додатку №2 завдання на проектування) під аналогічним договором договір з Реставрації об’єктів культурної спадщини за категорією «національного значення»
склад проектних робіт
Дата подання: 29 липня 2020 11:12
Дата відповіді: 29 липня 2020 17:18
3. Згідно Додатку №1 Технічне Завдання пунктом 7 «склад проектних робіт» Замовник передбачає протиаварійні роботи (у разі необхідності), невідкладні консерваційні роботи ( у разі необхідності), стадію проект (П), стадію робочий проект (РП) та стадію робоча документація (Р).
Зазначаємо, що п.7 «Технічного завдання» не відповідає вимогам ДБН А.2.2-14-2016. В залежності від пристосування, якщо не має втручання в конструктив та змін планувальних рішень то можлива стадія Робочий проект (РП) або якщо йде зміна функціонального призначення приміщень та зміну конфігурацій приміщень то потрібно дві стадії ст. «Проект» та ст. «Робоча документація»
Тому п.7 передбачити, що «склад проектних робіт» визначається проектною організацією згідно ДБН А.2.2-14-2016.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дане запитання не відповідає змісту оголошення даної закупівлі - у оголошенні відсутній «Додаток №1 Технічне завдання пункт 7», на яке ви посилаєтесь у запитанні.
Експертиза. Погодження.
Дата подання: 29 липня 2020 17:31
Дата відповіді: 30 липня 2020 09:33
Чи передбачає Замовник проходження експертизи проєкту "Ескізний проект"?
Чи потрібно попередньо погоджувати "проект пристосування" з державними органами культурної спадщини?
Відповідь: Діючими нормативними документами не передбачено обов’язкового проходження експертизи на стадії «Ескізний проект» для проектів реставрації та пристосування пам’яток культурної спадщини при тристадійному проектуванні (ЕП, П та Р), оскільки експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
Згідно із п.14 Ст. 5 закону України про охорону культурної спадщини «погодження програм та проектів містобудівних, архітектурних та ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам’ятках національного значення, їх територіях, в історико-культурних заповідниках, на історико-культурних заповідних територіях, у зонах охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм і проектів, реалізація яких може позначитися на об’єктах культурної спадщини» належить до повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони культурної спадщини. Отже, такому погодженню підлягає ескізний проект реставрації та пристосування пам’ятки культурної спадщини вцілому.
Згідно із п.14 Ст. 5 закону України про охорону культурної спадщини «погодження програм та проектів містобудівних, архітектурних та ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам’ятках національного значення, їх територіях, в історико-культурних заповідниках, на історико-культурних заповідних територіях, у зонах охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм і проектів, реалізація яких може позначитися на об’єктах культурної спадщини» належить до повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони культурної спадщини. Отже, такому погодженню підлягає ескізний проект реставрації та пристосування пам’ятки культурної спадщини вцілому.
Найменування обєкту проектування
Дата подання: 30 липня 2020 14:38
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:26
Згідно оголошення Замовник передбачає "Розроблення науково-проектної документації за об’єктом: «Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки,,,,,"
Згідно технічного завдання "Реставрація з пристосуванням".
Просимо надати розяснення, що до виду робіт.
Відповідь: Згідно п. 3.24 діючого ДБН А-2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам`яток архітектури та містобудування» Реставрація належить до ремонтно-реставраційних робіт. У складі Ескізного проекту реставрації пам’ятки передбачено (за потреби) розроблення принципових рішень з пристосування пам’ятки. Пристосування пам’ятки є вимогою Замовника.
Кількісні характеристики обєма закупівлі
Дата подання: 30 липня 2020 14:48
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:32
Вартість науково-дослідних робіт, згідно завдання на проектування, визначається тимчасовим збірником цін ТЗЦНПР 91. Даним збірником цін в залежності від обєму памятки можливо надати розрахунок вартості науково-дослідних робіт по:
Попереднім роботам;
Історичній довідці;
Архітектурним обмірам;
Інженерно-конструкторським дослідженням.
Для визначення вартості інженерно-геологічних, археологічних та науково-технологічних дослідженнь необхідна затверджена Замовником програма виконання даних науково-дослідних робіт розроблена кваліфікованим спеціалістом за напрямками.
Просимо надати затверджені програми виконання науково-дослідних робіт по зазначеним напрямкам з якісними та кількісними показниками (характеристиками). Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатковими вимогами (див. Додаток 2) визначено, що переможець тендеру на підставі вивчення об’єкта та існуючої проектної документації повинен сформувати основні положення науково-дослідних та науково-проектних робіт, розробити реставраційне завдання і погодити його із Замовником. Складання програм науково-дослідних та науково-проектних робіт входить до складу Попередніх робіт на об’єкт проектування. Для цього Переможцеві тендеру Замовником буде надано:
Матеріали розробленої раніше науково-проектної документації.
Облікова документація на об’єкт культурної спадщини (за наявності).
Інша документація на пам’ятку, яка є в розпорядженні Замовника.
Матеріали розробленої раніше науково-проектної документації.
Облікова документація на об’єкт культурної спадщини (за наявності).
Інша документація на пам’ятку, яка є в розпорядженні Замовника.
Договір
Дата подання: 30 липня 2020 14:52
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:32
Просимо надати розяснення, чи потрібно до цінової пропозиції надавати підписаний договір з додатками в якості тендерної документації. Дякую.
Відповідь: договір з додатками в якості тендерної документації. Дякую.
Відповідно до п.3 додатку №2 до оголошення передбачено, що Учасник, що подає цінову пропозицію, вважається таким, що згоден підписати договір на виконання робіт. Таким чином, подання підписаного договору в складі пропозиції не є обов'язковим.
Відповідно до п.3 додатку №2 до оголошення передбачено, що Учасник, що подає цінову пропозицію, вважається таким, що згоден підписати договір на виконання робіт. Таким чином, подання підписаного договору в складі пропозиції не є обов'язковим.
Предмет закупівлі
Дата подання: 01 серпня 2020 11:35
Дата відповіді: 03 серпня 2020 09:47
Пунктом 27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» зрозуміло і чітко зазначено, що розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення - є роботами.
При цьому, Порядком визначення предмету закупівель №708 передбачено, що при визначенні предмету закупівель робіт Замовники керуються п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - за об’єктами будівництва, та нормами ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293,
В свою чергу, відповідно до Державних будівельних норм (далі — ДБН) А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» вказано, що проектні роботи — роботи, які пов’язані зі створенням проектної документації на будівництво, а проектна документація — затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об’єктів будівництва.
Запитання:
На якій підставі, в порушення п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмету закупівель №708, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Замовник визначив предмет закупівлі, як послуги, за кодом ДК 021:2015: 71240000-2 – «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р.) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону зазначений у порядку визначення предмета закупівлі затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454.
Предмет закупівлі визначено відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону як роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Таким чином, відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 1 серпня 2020 року № 742/2020 (відповідь на запитання) якщо супровідні роботам послуги по об’єкту будівництва, (відповідно до пункт 3.2 розділу 3 ДБН А.2.2-3-2014 Будівництво нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва) включені до кошторисного розрахунку, та водночас вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (будівництва), такий предмет закупівлі відноситься до визначення “роботи” у розумінні Закону.
Повідомляємо, що Замовником, визначено предмет закупівлі, як «роботи», про що вказано в параметрах оголошення «закупівля робіт». Код ДК вказано у оголошенні, як додаткову опцію із інформативною метою.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону зазначений у порядку визначення предмета закупівлі затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454.
Предмет закупівлі визначено відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону як роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Таким чином, відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 1 серпня 2020 року № 742/2020 (відповідь на запитання) якщо супровідні роботам послуги по об’єкту будівництва, (відповідно до пункт 3.2 розділу 3 ДБН А.2.2-3-2014 Будівництво нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва) включені до кошторисного розрахунку, та водночас вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (будівництва), такий предмет закупівлі відноситься до визначення “роботи” у розумінні Закону.
Повідомляємо, що Замовником, визначено предмет закупівлі, як «роботи», про що вказано в параметрах оголошення «закупівля робіт». Код ДК вказано у оголошенні, як додаткову опцію із інформативною метою.
Облікова документація
Дата подання: 01 серпня 2020 14:01
Дата відповіді: 03 серпня 2020 09:48
Замовник визначає в тендерній документації таке поняття, як Облікова документація (в наявнсоті). Просимо дати розьяснення : Чи існує облікова документації на пам'ятник національного значення?
Відповідь: Облікова документація на пам’ятку є у наявності. Облікова документація буде передана Виконавцю у складі вихідних матеріалів.
Облікова документація
Дата подання: 01 серпня 2020 14:05
Дата відповіді: 03 серпня 2020 09:48
В разі відсутності облікової документації на памятку та згідно розьяснення Замовника, щодо необхідності погодження науково-проектної документації в державних органах культурної спадщини, Просимо надати розьяснення: Чи входить вартість виготовлення облікової документації на памятку в цінову пропозицію? Адже без облікової документації та охоронного договору на памятку отримати погодження проекту Реставрації не можливо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вартість виготовлення облікової документації не входить до предмету даної закупівлі.
Дозвіл на проведення археологічних досліджень (розкопів)
Дата подання: 01 серпня 2020 14:26
Дата відповіді: 03 серпня 2020 09:49
1. Прсимо надати інформацію, щодо наявності матеріалів по проведенню археологічних досліджень на визначеній памятці.
2.Просимо надати аргументовану наукову або охоронну необхідність проведення
розкопок, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. N 316.
Відповідь: Вимоги Замовника щодо проведення археологічних досліджень зумовлені наявністю не досліджених археологічно крипт на пам’ятці (що передбачає необхідність археологічного вивчення підземних приміщень на предмет виявлення та вивчення поховань), необхідністю дослідження стану фундаментів і території пам’ятки, що відповідає вимогам Закону України про охорону культурної спадщини (п.1. Ст. 26), Закону про охорону археологічної спадщини (Ст.6), ДБН А-2.2-14-2016 (Розділ 6) та Постанові Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. №316 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на проведення археологічних розвідок, розкопок, інших земляних робіт на території пам'ятки, охоронюваній археологічній території, в зонах охорони, в історичних ареалах населених місць, а також досліджень решток життєдіяльності людини, що містяться під земною поверхнею, під водою на території України».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-000715-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ РЕСТАВРАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР, Код ЄДРПОУ:42716760
Дата подання: 19 серпня 2020 13:24
Скарга на рішення замовника
Скарга на рішення замовника
10.08.2020 року відбулися торги по закупівлі ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги («Розроблення науково-проектної документації за об’єктом: «Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури національного значення (Ох.№ 421/1) Костел XVII ст. Різдва Богородиці в м. Комарно Городоцького р-ну Львівської області» (коригування) (стадія ескізний проект)» (UA-2020-07-28-000715-b). Протоколом від 17.08.2020 №1 було відхилено пропозицію ТОВ РЕСТАВРАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР. Учасник не погоджується з даним рішенням, оскільки:
Відповідно до Додатка 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагалося надання інформації (довідка або лист) на фірмовому бланку про наявність виконання досвіду аналогічних/ого договорів/у за 2017-2020 рр. з вказанням назви контрагенту-покупця (замовника), його адреси, контактних телефонів та фактичного стану виконання у довільній формі. На підтвердження виконання аналогічних/ого договорів/у, які зазначені в довідці 2.1., надається копія виконаного договору, а також відповідні відгуки від Замовників, що підтверджують їх виконання. Під аналогічним договором розуміється договір з виконання науково-проектних робіт на об’єктах культурної спадщини національного значення, яка розташована на території з археологічним культурним шаром. Учасником ТОВ РЕСТАВРАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР на виконання вищезазначеної вимоги надано два аналогічні договори, в тому числі договір з ТУ «Державне бюро розслідувань, розташоване в місті Полтава» від 18.09.2019 року №34 та лист від Міністерства культури, молоді та спорту України від 17.02.2020 року №2212/6.11.1, що за своєю суттю повністю відповідає вимозі щодо надання позитивного відгуку, оскільки Міністерство культури, молоді та спорту України є вищим органом аніж Замовник (Державне бюро розслідувань, розташоване в місті Полтава).
Щодо підстави відхилення нашої пропозиції на основі листа від Інституту Археології НАН України є безпідставної, оскільки Учасником ТОВ РЕСТАВРАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР надано відгук від 06.07.2020 року №15-43, як і вимагалося вимогами оголошення. Окрім цього, разом з протоколом не надано листа від Інституту Археології НАН України, тому твердження Замовника є безпідставними та документально не підтвердженими.
З огляду на вищевикладене, просимо Замовника відмінити рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ РЕСТАВРАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР.
Розгорнути
Згорнути
10.08.2020 року відбулися торги по закупівлі ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги («Розроблення науково-проектної документації за об’єктом: «Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури національного значення (Ох.№ 421/1) Костел XVII ст. Різдва Богородиці в м. Комарно Городоцького р-ну Львівської області» (коригування) (стадія ескізний проект)» (UA-2020-07-28-000715-b). Протоколом від 17.08.2020 №1 було відхилено пропозицію ТОВ РЕСТАВРАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР. Учасник не погоджується з даним рішенням, оскільки:
Відповідно до Додатка 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагалося надання інформації (довідка або лист) на фірмовому бланку про наявність виконання досвіду аналогічних/ого договорів/у за 2017-2020 рр. з вказанням назви контрагенту-покупця (замовника), його адреси, контактних телефонів та фактичного стану виконання у довільній формі. На підтвердження виконання аналогічних/ого договорів/у, які зазначені в довідці 2.1., надається копія виконаного договору, а також відповідні відгуки від Замовників, що підтверджують їх виконання. Під аналогічним договором розуміється договір з виконання науково-проектних робіт на об’єктах культурної спадщини національного значення, яка розташована на території з археологічним культурним шаром. Учасником ТОВ РЕСТАВРАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР на виконання вищезазначеної вимоги надано два аналогічні договори, в тому числі договір з ТУ «Державне бюро розслідувань, розташоване в місті Полтава» від 18.09.2019 року №34 та лист від Міністерства культури, молоді та спорту України від 17.02.2020 року №2212/6.11.1, що за своєю суттю повністю відповідає вимозі щодо надання позитивного відгуку, оскільки Міністерство культури, молоді та спорту України є вищим органом аніж Замовник (Державне бюро розслідувань, розташоване в місті Полтава).
Щодо підстави відхилення нашої пропозиції на основі листа від Інституту Археології НАН України є безпідставної, оскільки Учасником ТОВ РЕСТАВРАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР надано відгук від 06.07.2020 року №15-43, як і вимагалося вимогами оголошення. Окрім цього, разом з протоколом не надано листа від Інституту Археології НАН України, тому твердження Замовника є безпідставними та документально не підтвердженими.
З огляду на вищевикладене, просимо Замовника відмінити рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ РЕСТАВРАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 10:15
Щодо вашого звернення про дискваліфікацію пропозиції повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 2.2. додатку №1 до оголошення, на підтвердження виконання аналогічних/ого договорів/у, які зазначені в довідці 2.1., надається копія виконаного договору, а також відповідні відгуки від Замовників, що підтверджують їх виконання. Учасником ТОВ РЕСТАВРАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР на виконання вищезазначеної вимоги надано два аналогічні договори, в тому числі договір з ТУ «Державне бюро розслідувань, розташоване в місті Полтава», однак відгук від Замовника по даному договору відсутній. Учасником подано листа від Міністерства культури України, однак, замовником, відповідно до зазначеної угоди є ТУ «Державне бюро розслідувань, розташоване в місті Полтава», а отже зазначений лист (відгук) не відповідає вимогам зазначеної закупівлі.
Щодо наявності підтвердження спроможності виконати в обумовлений термін археологічні дослідження із залученням спеціаліста з належним рівнем кваліфікації (підтвердити залучення субпідрядної науково-дослідної організації, що спеціалізується на проведенні археологічних досліджень), повідомляємо, що відповідно до листа одержаного із організації, яку ви плануєте залучити до виконання зазначених робіт, а саме Інституту Археології НАН України, нам повідомлено, що угода з вами на такі роботи не укладалась, та укладатись не буде. А отже, зазначена науково-дослідна організація не буде виконувати ці роботи, що є невідповідністю вимог оголошення.
Таким чином, Замовник приймає рішення у відмові у вашому зверненні.
Відповідно до п. 2.2. додатку №1 до оголошення, на підтвердження виконання аналогічних/ого договорів/у, які зазначені в довідці 2.1., надається копія виконаного договору, а також відповідні відгуки від Замовників, що підтверджують їх виконання. Учасником ТОВ РЕСТАВРАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР на виконання вищезазначеної вимоги надано два аналогічні договори, в тому числі договір з ТУ «Державне бюро розслідувань, розташоване в місті Полтава», однак відгук від Замовника по даному договору відсутній. Учасником подано листа від Міністерства культури України, однак, замовником, відповідно до зазначеної угоди є ТУ «Державне бюро розслідувань, розташоване в місті Полтава», а отже зазначений лист (відгук) не відповідає вимогам зазначеної закупівлі.
Щодо наявності підтвердження спроможності виконати в обумовлений термін археологічні дослідження із залученням спеціаліста з належним рівнем кваліфікації (підтвердити залучення субпідрядної науково-дослідної організації, що спеціалізується на проведенні археологічних досліджень), повідомляємо, що відповідно до листа одержаного із організації, яку ви плануєте залучити до виконання зазначених робіт, а саме Інституту Археології НАН України, нам повідомлено, що угода з вами на такі роботи не укладалась, та укладатись не буде. А отже, зазначена науково-дослідна організація не буде виконувати ці роботи, що є невідповідністю вимог оголошення.
Таким чином, Замовник приймає рішення у відмові у вашому зверненні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ РЕСТАВРАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР |
825 000,00
UAH з ПДВ
|
706 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛАВРІН ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ" |
879 000,00
UAH з ПДВ
|
707 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Новіцький Роман Григорович |
909 783,00
UAH з ПДВ
|
707 070,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РЕСТАВРАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР #42716760 |
Відхилено |
706 900,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 15:32
|
ФОП "ЛАВРІН ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ" #2045550578 |
Відхилено |
707 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 15:42
|
ФОП Новіцький Роман Григорович #3042821916 |
Переможець |
707 070,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 11:57
|
додаток№1 | зміни до договору |
30 вересня 2020 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 10:06
|
додаток№1 | зміни до договору |
29 вересня 2020 10:02
|
додаток№1 | зміни до договору |
29 вересня 2020 10:02
|
додаток№1 | зміни до договору |
29 вересня 2020 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 10:46
|
угода.jpg | зміни до договору |
14 вересня 2020 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 10:26
|
додаток№3 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
додаток№2 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
додаток№2 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
додаток№2 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
додато№2 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
додаток№2 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
додаток№1 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
додаток№1 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
додаток№1 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
договір№1-09-2020 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
договір№1-09-2020 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
договір№1-09-2020 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
договір№1-09-2020 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
договір№1-09-2020 | укладений |
04 вересня 2020 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | договір№1-09-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | заміна помилково оприлюдненого кошторисного розрахунку |
Номер договору про закупівлю: | договір№1-09-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | повторне завантаження кошторисного розрахунку внаслідок технічної помилки та оприлюднення не тої сканованої копії документу |
Номер договору про закупівлю: | договір№1-09-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |