Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Проведення технічної інвентаризації, паспортизації та оцінка майна на території парку ім. Т.Г. Шевченка м. Запоріжжя (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)
Очікувана вартість
194 385,00 UAH
UA-2020-07-28-000639-b 6559ed11feed4c16a8eabaafa9d8814e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Марина Анатоліївна

+380612899015 prozoro21_2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
prozoro21_2020@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 11:20
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 11:20
Початок аукціону: 13 серпня 2020 14:35
Очікувана вартість: 194 385,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 972,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1944 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Проведення технічної інвентаризації, паспортизації та оцінка майна на території парку ім. Т.Г. Шевченка м. Запоріжжя (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м Запоріжжя, пр Моторобудівників 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 08:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 08:29
перелік змін 1.docx
03 серпня 2020 08:29
Додаток 3_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ - нова редакція 1.docx
28 липня 2020 11:16
Додаток 3_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
03 серпня 2020 08:29
ТД_ Паспорт Шевченко - нова редакція 1.doc
28 липня 2020 11:16
ТД_ Паспорт Шевченко.doc
28 липня 2020 11:16
Додаток 4_ЛИСТ-ЗГОДА.docx
28 липня 2020 11:16
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
28 липня 2020 11:16
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Непрозорі умови закупівлі
Дата подання: 30 липня 2020 13:15
Дата відповіді: 03 серпня 2020 08:13
Відповідно до вимог ТД строк надання послуг - 21.08.2020р. Дата аукціону призначена на 13 серпня 2020р. Якщо навіть припустити, що рішення про визначення переможця закупівель замовник прийме 13го серпня (!!!), то має пройти не менше 10 днів на період оскарження, а це вже 24 серпня. Тобто вже неможливо виконати договір в частині дотримання строків. Внесіть будь ласка належні зміни у строки надання послуг, тому що це виглядає як закупівля під "свого".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!!! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-000639-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3132720571
Дата подання: 20 серпня 2020 21:50
Порушення принципів публічних закупівель при визначенні переможця
Тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам документації закупівель
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 11:16
«Відповідно ч. 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції закону, що діє з 19.04.2020 р.) (далі – Закон 1) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до вищезазначеного та змісту вимоги ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ, зазначена вимога не підлягає задоволення.
Додатково повідомляємо, що учасником ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" в складі тендерної пропозиції пропозиції надано довідку від 10.08.2020 № 10 «Інформаційна довідка про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» (файл МТБ.pdf), в який зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, зокрема, теодоліт (нівелір електронний), технічний паспорт на теодоліт (нівелір електронний) (файл Електронний теодоліт DT-2.pdf) та лист – пояснення щодо зазначення в довідці теодоліт (нівелір електронний) (файл Лист пояснення.pdf). Отже, наявність необхідної кількості обладнання та приладів, які можуть задовольнити обсяг послуг, учасником ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" підтверджено.
Відповідно до вимог тендерної документації для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник на кожну особу, зазначену у довідці Учасника, надає копії документів, що підтверджують кваліфікацію (копії дипломів або свідоцтв про навчання, копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України).
Учасником ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" в складі тендерної пропозиції пропозиції надано довідку від 10.08.2020 № 11 «Інформаційна довідка про наявності чисельності персоналу та кваліфікації працівників» (файл - Працівники .pdf), в який зазначено наявність працівників відповідної кваліфікації учасник, та документи, що підтверджують кваліфікацію працівників (файл - Кваліфікаційний сертифікат Пянтковський Вадим Алатольєвич.pdf, Кваліфікаційний сертіфікат Мілевської.pdf, Повышение_квалификации_2019.pdf, Сертификат Мілевської_1.pdf, Документи працівників 3.pdf)
Отже, документи, що підтверджують кваліфікацію працівників, учасником ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" надано та підтверджено.
Вимоги в тендерній документації щодо підтвердження Учасником відповідності субпідрядника вимогам, зазначеним у статті 17 Закону 1 відсутні.
Окремих вимог щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції стосовно зазначення в гарантії номеру та дати рішення уповноваженої особи тощо в тендерній документації відсутні.

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 21:50
Вимога.pdf
20 серпня 2020 21:53
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-14-000010 ● 077aa46aef6e4d26aaf2f7751b02f390
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2020 12:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.09.2020 № 185

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-07-28-000639-b, ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Проведення технічної інвентаризації, паспортизації та оцінка майна на території парку ім. Т.Г. Шевченка м. Запоріжжя (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)), яка проводиться Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-22 16:53:53

Роз'яснення щодо висновку

Просимо надати роз’яснення: розірвання договору буде вважатися фактом усунення замовником порушень, викладених у висновку?
Відсутня технічна можливість в межах законодавства вжити заходи, передбачені частиною першою статті 32 Закону, згідно висновку про результати моніторингу закупівлі від 22.09.2020р., так, як договір заключено та оприлюднено 02.09.2020, а моніторинг розпочато 14.09.2020 р.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-09-28 10:40:16

Надання роз’яснення щодо висновку

Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області надає роз’яснення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, а саме: розірвання договору буде вважатися фактом усунення Замовником порушень, викладених у висновку.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до п. 8 статті 8 Закону 1 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме додаткову угоду на розірвання договору та інформацію: «Замовником на виконання висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо закупівлі за номером: UA-2020-07-28-000639-b та з урахуванням роз’яснень щодо змісту висновку та його зобов’язань, усунуто порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, та опубліковано додаткову угоду про розірвання договору від 02.09.2020 № 128 укладеного за результатами закупівлі за номером UA-2020-07-28-000639-b».

2020-09-29 10:18:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ІНВЕСТБУДКОНСТРАКТ" 194 385,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 161 624,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МК 7 118 771,13
UAH з ПДВ
117 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ 135 255,47
UAH з ПДВ
118 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:33
Тендр.rar

Публічні документи

21 серпня 2020 17:21
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:45
Довідка.pdf
21 серпня 2020 12:45
Інформаційна довідка 1.pdf
21 серпня 2020 12:45
Інформаційна довідка 2.pdf
21 серпня 2020 12:45
Довідка.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:51
Електронний підпис
12 серпня 2020 02:50
ЦПХ Штепа Ірина Яківна.pdf
12 серпня 2020 02:50
Тахеометр Trimble-C5.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
Тахеометр Trimble-C5.pdf
12 серпня 2020 02:50
Сертифiкат_СОД_2018р..pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
Сертифiкат_СОД_2018р..pdf
12 серпня 2020 02:50
Паспорт, код.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
Паспорт, код.pdf
12 серпня 2020 02:50
Лист пояснення.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
Лист пояснення.pdf
12 серпня 2020 02:50
Зведений кошторис.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
Зведений кошторис.pdf
12 серпня 2020 02:50
Додаток 4_ЛИСТ-ЗГОДА.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
Додаток 4_ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
12 серпня 2020 02:50
Договір Битко С.П..pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
Договір Битко С.П..pdf
12 серпня 2020 02:50
Дальномер bosch-150.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
Дальномер bosch-150.pdf
12 серпня 2020 02:50
ВИТЯГ ЕДР.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
ВИТЯГ ЕДР.pdf
12 серпня 2020 02:50
Атлас Инжиниринг.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
Атлас Инжиниринг.pdf
12 серпня 2020 02:50
- Субпідрядники.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
- Субпідрядники.pdf
12 серпня 2020 02:50
- Ст 17.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
- Ст 17.pdf
12 серпня 2020 02:50
- Сертифікація.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
- Сертифікація.pdf
12 серпня 2020 02:50
- Працівники .pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
- Працівники .pdf
12 серпня 2020 02:50
- МТБ.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
- МТБ.pdf
12 серпня 2020 02:50
- Договір наміру.pdf.p7s
12 серпня 2020 02:50
- Договір наміру.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 10:26
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:11
ТД 5.2.5 Диплом Козленко.pdf
12 серпня 2020 10:11
ТД 5.2.4 Диплом Карнаух.pdf
12 серпня 2020 10:11
ТД 5.2 Таблиця _6.pdf
12 серпня 2020 10:11
ТД Згода.pdf
12 серпня 2020 10:10
ТД 1.1 Лист гарантія.pdf
12 серпня 2020 10:10
ТД Довідка про санкции.pdf
12 серпня 2020 10:10
ТД 3.12 Дов. винаг.pdf
12 серпня 2020 10:10
ТД 5.2.8 ДогВисоцький.pdf
12 серпня 2020 10:10
Наказ_Щербан_.7z
12 серпня 2020 10:10
Лист_для_клieнтi1.7z
12 серпня 2020 10:10
ТД 3.11 Дов. дит.праця.pdf
12 серпня 2020 10:10
ТД 5.2.7 ДогПослугКрот.pdf
12 серпня 2020 10:10
Довiренiст__Щербан_.7z
12 серпня 2020 10:10
ТД 3.8 Дов. зв_язок.pdf
12 серпня 2020 10:10
Д.4 Лист-згода.pdf
12 серпня 2020 10:10
Д.3 2.3.2 СтатутНов.pdf
12 серпня 2020 10:10
Д.3 2.2 Пасп та індифікац.pdf
12 серпня 2020 10:10
Д.2 Технічні вимоги.pdf
12 серпня 2020 10:10
Гарантiя_6567-20.7z
12 серпня 2020 10:10
Витяг_НР_Щербан_.7z
12 серпня 2020 10:10
Банкiвс_ка_лiцензi1.7z

Публічні документи

12 серпня 2020 11:02
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:01
Підвищення_оцінювач.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Диплом оцінювач.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Довідка ч.2 ст.17.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Договір оренди ТС-2.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Свідоцтво_оцінювач.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Сертиф_геодез.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
ЦПУ оцінювач.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Nivo 3M-5M Manual RUS.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Копія ІПН.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Диплом ГІС.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Табл.6.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
наказ_Савос.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Підвищ_інвентар.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
кв 2.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Договір _приміщ.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Навчання_керівник.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Лист-гарантія.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
rukovodstvo-s660.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Довідка п.5 ч.1.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Диплом_геодез.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Копія паспорту.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
leica_sprinter_150_250.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
ЦПУ інвентар.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Кваліф_інвентар.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Договір оренди ТС-1.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Підвищ_геодез.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
leica-disto-d510-manual.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Калькуляція.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Наказ_геодез.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Диплом інвентарdf.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Наказ_Іванов.pdf.p7s
12 серпня 2020 11:01
Копія диплому к.біол.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ІНВЕСТБУДКОНСТРАКТ"

ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ МК 7

ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ІНВЕСТБУДКОНСТРАКТ"
#43386605
Відхилено
80 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 11:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2020 08:51
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 серпня 2020 00:00
ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3153612712
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 09:00

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: Відсутні документи про повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та укладення договору про закупівлю підтверджується одним з таких документів: для керівника учасника – випискою з протоколу засідання засновників або протоколом засідання засновників, копією наказу про призначення або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника на підписання документів тендерної пропозиції. Відсутня довідка у довільній формі з інформацією щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно з технологічними вимогами виконання заявлених робіт, що входять до складу послуг, в якій зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази– перелік власної, орендованої техніки та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), за формою. Для надання послуг Виконавець повинен мати: 1.1. Наявність відповідного виду господарської діяльності. 1.2. Наявність легкового або вантажно-пасажирського автомобіля. 1.3. Офісні приміщення,комп’ютерне обладнання та інвентар. 1.4. Необхідну кількість обладнання та приладів ,які можуть задовольнити обсяг послуг. Серед матеріально-технічної бази Учасника мають бути зазначені: тахеометр електронний – не менше 1 шт.; нівелір електронний – не менше 1 шт.; далекомір – не менше 1 шт.. Всі інструменти та прилади, що застосовуються під час надання послуг, повинні бути повірені (калібровані, атестовані) у встановленому чинним законодавством порядку. Застосування інструментів та приладів за наявності несправності або із закінченим терміном технічного обслуговування, перевірки працездатності (випробувань, огляду, повірки) або закінченням дії дозвільних документів, забороняється. Застосовані прилади та обладнання мають бути: сертифіковані; мати свідоцтво про повірку (атестації, калібрування). На підтвердження викладеної в довідці інформації додати до пропозиції відскановані копії технічних паспортів на техніку. У разі залучення орендованої техніки чи/або техніки субпідрядних організацій – надати відскановані копії договорів оренди та технічних паспортів. Відсутня довідка, у довільній формі, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі за формою: В таблиці обов’язково зазначити наявність: не менше 1 (одного) кваліфікованого інженера—техніка з інвентаризації нерухомого майна; не менше 1 (одного) кваліфікованого інженера-геодезиста для проведення топографо-геодезичних та картографічних робіт; не менше 1 (одного) експерта – оцінювача з наявним сертифікатом суб’єктів оціночної діяльності; не менше 1 (одного) інженера-дослідника садово-паркового господарства або не менше 1 (одного) спеціаліста лісового господарства В складі тендерної документації надати сертифікати вищезазначених спеціалістів. Керівник організації повинен пройти навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки. Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник на кожну особу, зазначену у довідці Учасника, надає копії документів, що підтверджують кваліфікацію (копії дипломів або свідоцтв про навчання, копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України). З метою підтвердження наявності зазначених у довідці працівників в складі тендерної пропозиції необхідно надати: таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» Форми № Д4 (місячна) «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» за попередній місяць (відносно кінцевої дати подання тендерної пропозиції), з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності, або скан-копію договорів цивільно-правового характеру, зроблених з оригіналу, предметом яких є виконання робіт, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Договори мають бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше, ніж до 31.12.2020 року. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з, зокрема, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та укладення договору про закупівлю підтверджується одним з таких документів: для керівника учасника – випискою з протоколу засідання засновників або протоколом засідання засновників, копією наказу про призначення або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника на підписання документів тендерної пропозиції. П.п. 1 та п.п. 2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: Довідка у довільній формі з інформацією щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно з технологічними вимогами виконання заявлених робіт, що входять до складу послуг, в якій зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази– перелік власної, орендованої техніки та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), за формою. На підтвердження викладеної в довідці інформації додати до пропозиції відскановані копії технічних паспортів на техніку. У разі залучення орендованої техніки чи/або техніки субпідрядних організацій – надати відскановані копії договорів оренди та технічних паспортів. Довідка, у довільній формі, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі за формою. В таблиці обов’язково зазначити наявність: не менше 1 (одного) кваліфікованого інженера—техніка з інвентаризації нерухомого майна; не менше 1 (одного) кваліфікованого інженера-геодезиста для проведення топографо-геодезичних та картографічних робіт; не менше 1 (одного) експерта – оцінювача з наявним сертифікатом суб’єктів оціночної діяльності; не менше 1 (одного) інженера-дослідника садово-паркового господарства або не менше 1 (одного) спеціаліста лісового господарства В складі тендерної документації надати сертифікати вищезазначених спеціалістів. Керівник організації повинен пройти навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки. Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник на кожну особу, зазначену у довідці Учасника, надає копії документів, що підтверджують кваліфікацію (копії дипломів або свідоцтв про навчання, копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України). З метою підтвердження наявності зазначених у довідці працівників в складі тендерної пропозиції необхідно надати: таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» Форми № Д4 (місячна) «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» за попередній місяць (відносно кінцевої дати подання тендерної пропозиції), з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності, або скан-копію договорів цивільно-правового характеру, зроблених з оригіналу, предметом яких є виконання робіт, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Договори мають бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше, ніж до 31.12.2020 року. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи про повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та укладення договору про закупівлю підтверджується одним з таких документів: для керівника учасника – випискою з протоколу засідання засновників або протоколом засідання засновників, копією наказу про призначення або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника на підписання документів тендерної пропозиції. Відсутня довідка у довільній формі з інформацією щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно з технологічними вимогами виконання заявлених робіт, що входять до складу послуг, в якій зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази– перелік власної, орендованої техніки та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), за формою. Для надання послуг Виконавець повинен мати: 1.1. Наявність відповідного виду господарської діяльності. 1.2. Наявність легкового або вантажно-пасажирського автомобіля. 1.3. Офісні приміщення,комп’ютерне обладнання та інвентар. 1.4. Необхідну кількість обладнання та приладів ,які можуть задовольнити обсяг послуг. Серед матеріально-технічної бази Учасника мають бути зазначені: тахеометр електронний – не менше 1 шт.; нівелір електронний – не менше 1 шт.; далекомір – не менше 1 шт.. Всі інструменти та прилади, що застосовуються під час надання послуг, повинні бути повірені (калібровані, атестовані) у встановленому чинним законодавством порядку. Застосування інструментів та приладів за наявності несправності або із закінченим терміном технічного обслуговування, перевірки працездатності (випробувань, огляду, повірки) або закінченням дії дозвільних документів, забороняється. Застосовані прилади та обладнання мають бути: сертифіковані; мати свідоцтво про повірку (атестації, калібрування). На підтвердження викладеної в довідці інформації додати до пропозиції відскановані копії технічних паспортів на техніку. У разі залучення орендованої техніки чи/або техніки субпідрядних організацій – надати відскановані копії договорів оренди та технічних паспортів. Відсутня довідка, у довільній формі, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі за формою: В таблиці обов’язково зазначити наявність: не менше 1 (одного) кваліфікованого інженера—техніка з інвентаризації нерухомого майна; не менше 1 (одного) кваліфікованого інженера-геодезиста для проведення топографо-геодезичних та картографічних робіт; не менше 1 (одного) експерта – оцінювача з наявним сертифікатом суб’єктів оціночної діяльності; не менше 1 (одного) інженера-дослідника садово-паркового господарства або не менше 1 (одного) спеціаліста лісового господарства В складі тендерної документації надати сертифікати вищезазначених спеціалістів. Керівник організації повинен пройти навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки. Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник на кожну особу, зазначену у довідці Учасника, надає копії документів, що підтверджують кваліфікацію (копії дипломів або свідоцтв про навчання, копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України). З метою підтвердження наявності зазначених у довідці працівників в складі тендерної пропозиції необхідно надати: таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» Форми № Д4 (місячна) «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» за попередній місяць (відносно кінцевої дати подання тендерної пропозиції), з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності, або скан-копію договорів цивільно-правового характеру, зроблених з оригіналу, предметом яких є виконання робіт, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Договори мають бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше, ніж до 31.12.2020 року.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

17 серпня 2020 11:36
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:34
77 протокол .docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 09:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3153612712
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 10:48
дод угода розірвання.pdf укладений
12 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 10:13
дод угода розірвання.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 08:17
128 договір.pdf укладений
02 вересня 2020 08:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель з використанням електронного майданчика “ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН” згідно ст. 10 Закону протягом трьох робочих днів з дня внесення змін щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, але не в розумінні цієї підстави, а саме розірвання договору від 02.09.2020 № 128 укладеного за результатами закупівлі за номером UA-2020-07-28-000639-b та виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно п. 3 частини 5 статті 41 Закону 1.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку