Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району |
Код ЄДРПОУ: | 37573885 |
Місцезнаходження: | 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34 |
Контактна особа: |
Сорока Марина Анатоліївна +380612899015 prozoro21_2020@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 11:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 11:20 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 14:35 |
Очікувана вартість: | 194 385,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 972,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1944 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 08:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 08:29 |
перелік змін 1.docx | |
03 серпня 2020 08:29 |
Додаток 3_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ - нова редакція 1.docx | |
03 серпня 2020 08:29 |
ТД_ Паспорт Шевченко - нова редакція 1.doc | |
28 липня 2020 11:16 |
Додаток 4_ЛИСТ-ЗГОДА.docx | |
28 липня 2020 11:16 |
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx | |
28 липня 2020 11:16 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx |
03 серпня 2020 08:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2020 08:29 |
перелік змін 1.docx
|
|||
03 серпня 2020 08:29 |
Додаток 3_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ - нова редакція 1.docx
|
|||
03 серпня 2020 08:29 |
ТД_ Паспорт Шевченко - нова редакція 1.doc
|
|||
28 липня 2020 11:16 |
Додаток 4_ЛИСТ-ЗГОДА.docx
|
|||
28 липня 2020 11:16 |
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
|
|||
28 липня 2020 11:16 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до вищезазначеного та змісту вимоги ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ, зазначена вимога не підлягає задоволення.
Додатково повідомляємо, що учасником ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" в складі тендерної пропозиції пропозиції надано довідку від 10.08.2020 № 10 «Інформаційна довідка про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» (файл МТБ.pdf), в який зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, зокрема, теодоліт (нівелір електронний), технічний паспорт на теодоліт (нівелір електронний) (файл Електронний теодоліт DT-2.pdf) та лист – пояснення щодо зазначення в довідці теодоліт (нівелір електронний) (файл Лист пояснення.pdf). Отже, наявність необхідної кількості обладнання та приладів, які можуть задовольнити обсяг послуг, учасником ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" підтверджено.
Відповідно до вимог тендерної документації для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник на кожну особу, зазначену у довідці Учасника, надає копії документів, що підтверджують кваліфікацію (копії дипломів або свідоцтв про навчання, копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України).
Учасником ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" в складі тендерної пропозиції пропозиції надано довідку від 10.08.2020 № 11 «Інформаційна довідка про наявності чисельності персоналу та кваліфікації працівників» (файл - Працівники .pdf), в який зазначено наявність працівників відповідної кваліфікації учасник, та документи, що підтверджують кваліфікацію працівників (файл - Кваліфікаційний сертифікат Пянтковський Вадим Алатольєвич.pdf, Кваліфікаційний сертіфікат Мілевської.pdf, Повышение_квалификации_2019.pdf, Сертификат Мілевської_1.pdf, Документи працівників 3.pdf)
Отже, документи, що підтверджують кваліфікацію працівників, учасником ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" надано та підтверджено.
Вимоги в тендерній документації щодо підтвердження Учасником відповідності субпідрядника вимогам, зазначеним у статті 17 Закону 1 відсутні.
Окремих вимог щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції стосовно зазначення в гарантії номеру та дати рішення уповноваженої особи тощо в тендерній документації відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-14-000010 ● 077aa46aef6e4d26aaf2f7751b02f390
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2020 12:04 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.09.2020 № 185
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-07-28-000639-b, ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Проведення технічної інвентаризації, паспортизації та оцінка майна на території парку ім. Т.Г. Шевченка м. Запоріжжя (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)), яка проводиться Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-22 16:53:53
Роз'яснення щодо висновку
Просимо надати роз’яснення: розірвання договору буде вважатися фактом усунення замовником порушень, викладених у висновку?
Відсутня технічна можливість в межах законодавства вжити заходи, передбачені частиною першою статті 32 Закону, згідно висновку про результати моніторингу закупівлі від 22.09.2020р., так, як договір заключено та оприлюднено 02.09.2020, а моніторинг розпочато 14.09.2020 р.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-09-28 10:40:16
Надання роз’яснення щодо висновку
Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області надає роз’яснення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, а саме: розірвання договору буде вважатися фактом усунення Замовником порушень, викладених у висновку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п. 8 статті 8 Закону 1 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме додаткову угоду на розірвання договору та інформацію: «Замовником на виконання висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо закупівлі за номером: UA-2020-07-28-000639-b та з урахуванням роз’яснень щодо змісту висновку та його зобов’язань, усунуто порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, та опубліковано додаткову угоду про розірвання договору від 02.09.2020 № 128 укладеного за результатами закупівлі за номером UA-2020-07-28-000639-b».
2020-09-29 10:18:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ІНВЕСТБУДКОНСТРАКТ" |
194 385,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
161 624,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МК 7 |
118 771,13
UAH з ПДВ
|
117 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ |
135 255,47
UAH з ПДВ
|
118 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ІНВЕСТБУДКОНСТРАКТ" #43386605 |
Відхилено |
80 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 11:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2020 08:51
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 серпня 2020 00:00
|
ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3153612712 |
Переможець |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 09:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 10:48
|
дод угода розірвання.pdf | укладений |
12 жовтня 2020 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 10:13
|
дод угода розірвання.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 08:17
|
128 договір.pdf | укладений |
02 вересня 2020 08:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель з використанням електронного майданчика “ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН” згідно ст. 10 Закону протягом трьох робочих днів з дня внесення змін щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, але не в розумінні цієї підстави, а саме розірвання договору від 02.09.2020 № 128 укладеного за результатами закупівлі за номером UA-2020-07-28-000639-b та виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно п. 3 частини 5 статті 41 Закону 1. |
Номер договору про закупівлю: | 128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |