Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець учнівський
Очікувана вартість
168 560,00 UAH
UA-2020-07-28-000449-b e675e23c6e974f7e9346103f1ddf43e6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Водяницька Марія Богданівна

+380577412078 vodyanitska_27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 21174187
Місцезнаходження: 62433, Україна , Харківська обл., Люботин, вул.Шевченка,132
Контактна особа: Водяницька Марія Богданівна
+380577412078
vodyanitska_27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 15:36
Очікувана вартість: 168 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 843,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
245 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62433, Україна, Харківська область, м. Люботин, заклади освіти Люботинської міської ради Харківської області відповідно до Дислокації закладів (Додаток №6) до кожного закладу окремо, відповідно заявки Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 10:35
Оголошення (стільці).docx
28 липня 2020 10:35
Додаток 5 проект_ договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-000449-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАРАНОВА АННА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3252020029
Дата подання: 12 серпня 2020 14:27
Вимога щодо визначення переможця
Відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області проводить
закупівлю UA-2020-07-28-000449-b, предметом якої є код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
ФОП "БАРАНОВА АННА ОЛЕГІВНА" взяла участь у
зазначеній закупівлі та згідно з тендерною документацією подала свою тендерну
пропозицію.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №27 від 11.08.2020р.:ТОВ "УТП ГРУП" визнано переможцем відкритих торгів, прийнято намір укласти з ним договір про закупівлю.
ФОП "БАРАНОВА АННА ОЛЕГІВНА" не погоджується з рішеннями Замовника, вважає прийняття пропозиції ТОВ "УТП ГРУП" таким, що не відповідає умовам тендерної документації, а дії Замовника такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси ФОП "БАРАНОВА АННА ОЛЕГІВНА", виходячи з наступного.
1. ФОП "БАРАНОВА АННА ОЛЕГІВНА" не погоджується з прийняттям пропозиції ТОВ "УТП ГРУП" виходячи з наступного.
Відповідно до п.2 Додатку 1 до оголошення про спрощену закупівлю меблі повинні бути виготовлені відповідно до
-ДСТУ ГОСТ 22046-2004 «Меблі для начальних закладів. Загальні технічні вимоги»,
-ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри», що повинно бути підтверджено сертифікатом якості/відповідності на товар, що запропоновано та висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам.
Меблі повинні відповідати рекомендаціям МОН України та Наказу від 07.02.2020р. № 143, Додатку до наказу МОН від 23.03.2018 року № 283 «Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи», Постанові Кабінету Міністрів України від 04.04.20108 р. № 237 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.2020 р. № 325) екологічно безпечного і нешкідливого матеріалу.
Відповідно до п.6 Додатку 1до оголошення про спрощену закупівлю-Учасник обов’язково надає у складі пропозиції кольорове фото (з різних ракурсів) та технічні характеристики запропонованого товару. Документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару з основними технічними характеристиками замовленого товару, з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Усі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі.
Пропозиції, що не відповідають усім вказаним вимогам, відхиляються.

ТОВ "УТП ГРУП" у складі тендерної пропозиції не надав висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які підтверджують, що Стілець учнівський виготовлено у відповідності з ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри» та не надав кольорове фото (з різних ракурсів). Зробивши аналіз пропозиції взагалі не зрозуміло який стілець пропонує ТОВ "УТП ГРУП", тому що вони пропонують два абсолютно різні стільця.
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "УТП ГРУП" не відповідає вимогам п.2., п.6. Додатку 1 до тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником.
Вважаємо, що рішення замовника про прийняття тендерної пропозиції ТОВ "УТП ГРУП" порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ФОП "БАРАНОВА АННА ОЛЕГІВНА" щодо можливості реалізовувати власну господарську діяльність. Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув пропозицію ТОВ "УТП ГРУП", чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки ФОП "БАРАНОВА АННА ОЛЕГІВНА" є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником у разі перемоги на аукціоні, є реальним учасником ринку виробництва та постачання меблів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 14:18
Відділ освіти на Ваше оскарження результату кваліфікації переможця по спрощеній закупівлі UA-2020-07-28-000449-b, код ДК 021: 2015- 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стілець учнівський) повідомляє:
11.08.2020 нами було прийнято рішення про визнання ТОВ «УТП ГРУП» переможцем, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам оголошення.
ТОВ «УТП ГРУП» у складі своєї пропозиції надано:
– висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
– сертифікат відповідності;
– фото та технічні характеристики запропонованого товару з відображенням у порівняльній таблиці.
Згідно до статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини.
Отже, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 28.11.2019 № 12.2-18-1/26180, який надано ТОВ «УТП ГРУП» підтверджує, що надані заявником зразки (стільці учнівські) відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України, а ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські». Типи і функціональні розміри» підтверджується сертифікатом відповідності № UA.PN.189.00036-20 від 14.04.2020р., який надано ТОВ «УТП ГРУП».
Вважаємо, що пропозиція ТОВ «УТП ГРУП» повністю відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим нами не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УТП ГРУП" 88 200,00
UAH з ПДВ
88 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАРАНОВА АННА ОЛЕГІВНА" 129 115,00
UAH з ПДВ
128 135,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Харченко Вікторія Василівна 161 700,00
UAH з ПДВ
161 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 17:56
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:55
Установчі документи.pdf
05 серпня 2020 17:55
Проект договору.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:16
Сертификат 2020.PDF
05 серпня 2020 17:16
Висновок СЕС 15.07.20..pdf
05 серпня 2020 17:14
порівняльна таблиця.pdf
05 серпня 2020 17:14
Додаток 6.pdf
05 серпня 2020 17:14
Додаток 4.pdf
05 серпня 2020 17:14
Додаток 3.pdf
05 серпня 2020 17:14
Додаток 1.pdf
05 серпня 2020 17:14
Лист-гарантія.pdf
05 серпня 2020 17:14
Лист-згода.pdf
05 серпня 2020 17:14
довідка щодо довкілля.pdf
05 серпня 2020 17:14
Довідка.pdf
05 серпня 2020 17:14
Гарантійний лист.pdf
05 серпня 2020 17:14
Уставні.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 19:51
Електронний підпис
05 серпня 2020 19:49
Фото 7.jpg
05 серпня 2020 19:49
Фото 6.jpg
05 серпня 2020 19:49
Фото 5.jpg
05 серпня 2020 19:49
Фото 4.jpg
05 серпня 2020 19:49
Фото 3.jpg
05 серпня 2020 19:49
Фото 2.jpg
05 серпня 2020 19:49
Фото 1.jpg
05 серпня 2020 19:49
Сертифікат СЕС фарби.pdf
05 серпня 2020 19:49
20Паспорт Харченко В.В..pdf
05 серпня 2020 19:49
17Виписка.pdf
05 серпня 2020 19:49
16Витяг.pdf
05 серпня 2020 19:49
14Накладная.PDF
05 серпня 2020 19:49
12Договір №22.pdf
05 серпня 2020 19:49
11Договір 202 шк. 205000,00.pdf
05 серпня 2020 19:49
8Проект договору.pdf
05 серпня 2020 19:49
6Загальні відомості.pdf
05 серпня 2020 19:49
5Довідка щодо підпису.pdf
05 серпня 2020 19:49
1Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УТП ГРУП"

ФОП "БАРАНОВА АННА ОЛЕГІВНА"

ФОП Харченко Вікторія Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УТП ГРУП"
#42769125
Переможець 88 200,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 14:20

Документи

11 серпня 2020 14:19
протокол № 27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УТП ГРУП"
#42769125
88 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2020 14:19
протокол № 27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:00
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 15:24
Дод.угода стілець.PDF зміни до договору
25 серпня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:52
Договір укладений
17 серпня 2020 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 5.1. Договору на підставі листа ТОВ "УТП ГРУП" від 18.08.2020 № 176/08 та до п. 5.3. Договору.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 88 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 700,00 UAH)