Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 - 15550000-8 Молочні продукти різні (Сметана ( жирн. не менш 20%); кефір (жирн. 2,5 %))
Очікувана вартість
34 920,00 UAH
UA-2020-07-27-008227-c 26dee1f8d8994fbfb6205e3969ce2542
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 22:13
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 22:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 22:07
Початок аукціону: 06 серпня 2020 15:10
Очікувана вартість: 34 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 174,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 кілограми
Сметана ( жирн. не менш 20%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
180 кілограми
Кефір (жирн. 2,5 %)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1.Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником поставленого товару - на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару за умови наявності необхідних бюджетних коштів на рахунку Замовника. 2. Розрахунки проводяться на підставі накладних, виданих Постачальником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 22:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 22:13
Оголошення до спрощенної закупівлі.doc
27 липня 2020 22:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА" 20 016,00
UAH з ПДВ
20 016,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." 32 940,00
UAH з ПДВ
32 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:22
22 мел книжки.pdf
05 серпня 2020 11:22
20 насср.pdf
05 серпня 2020 11:22
19.1 акт перевірки.pdf
05 серпня 2020 11:22
18 Погодження.pdf
05 серпня 2020 11:22
13 паспорт іпн.pdf
05 серпня 2020 11:22
10.2 Ветренко_вод.права.pdf
05 серпня 2020 11:22
7.2 копія витягу ЄДР.pdf
05 серпня 2020 11:22
7.1 витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:29
працівники.PDF
03 серпня 2020 12:25
Статут КРАЙ-МК.. 2019.PDF
03 серпня 2020 12:25
Техпаспорта КРАЙ_МК.pdf
03 серпня 2020 12:25
проект договор.PDF
03 серпня 2020 12:25
Медкнижка Ткач.JPG
03 серпня 2020 12:25
пропозиція.PDF
03 серпня 2020 12:25
тех як.PDF
03 серпня 2020 12:25
акт НАССР 447.pdf
03 серпня 2020 12:25
погодження СЕС.PDF
03 серпня 2020 12:25
мед книжка яременко.pdf
03 серпня 2020 12:25
край мк 22000.PDF
03 серпня 2020 12:25
мтб.PDF
03 серпня 2020 12:25
номер потужності.PDF
03 серпня 2020 12:25
перс дані.PDF
03 серпня 2020 12:25
акт НАССР 446.PDF
03 серпня 2020 12:25
Дог Барвинок КрайМК 2017.pdf
03 серпня 2020 12:25
Копія наказу Край Мк.pdf
03 серпня 2020 12:25
Відгук Угледар 16.12.2019 .pdf
03 серпня 2020 12:25
декларація.PDF
03 серпня 2020 12:25
Копія рішення Край Мк.pdf
03 серпня 2020 12:25
відомості учасника.PDF
03 серпня 2020 12:25
довідка форд 460.jpg
03 серпня 2020 12:25
Виписка новая Край-МК...pdf
03 серпня 2020 12:25
витяг ПДВ.jpg
03 серпня 2020 12:25
відгук Барвінок.jpg
03 серпня 2020 12:25
довідка мерседес.jpg
03 серпня 2020 12:25
довідка поставка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"
#2149918084
Переможець 20 016,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 20:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 20:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"
#2149918084
20 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 16:36
Повідомлення про внесення змін до Договору № 173 від 28.08.2020 .pdf зміни до договору
01 березня 2021 09:23
Дод. угода №1 до дод. угоди№4 від 30.12.20 до дог№173 від 28.08.20.PDF зміни до договору
01 березня 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 10:10
Дод. угода №5 до дог№173 від 28.08.2020.PDF зміни до договору
25 січня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:05
Повідомлення про внесення змін до Договору № 173 від 28.08.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:20
Дод. угода№4 до дог№173 від 28.08.20.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 08:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 22:55
Повідомлення про внесення змін до Договору № 173 від 28.08.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:24
Дод. угода №3 до дог№173 від 28.08.2020.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 18:24
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 15:07
Додаткова угода до Договору № 173.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 15:06
Повідомлення про внесення змін до Договору № 173.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 13:51
Доп. угода №1 до дог. №173.PDF зміни до договору
07 вересня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 16:05
Договір №173 від 28.08.2020.PDF укладений
01 вересня 2020 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - Сторони, керуючись ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, відповідно до п. 11.1 Договору № 173 від 28.08.2020р., уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. У розділ ХІІІ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» додати розрахункові рахунки Замовника та викласти у наступній редакції: Замовник Відділ освіти Селидівської міської ради Код за ЄДРПОУ 02142916 85400, Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, 36 тел./факс (06237) 74583 р/р UA408201720344260005000046875 UA568201720344251005200046875 UA468201720344230006000046875 UA628201720344221006200046875, в Управлінні державної казначейської служби України в м.Селидовому Донецької області МФО 820172 Начальник відділу освіти ____________________Я.Є.Передрій (підпис) М.П. 2. Інші умови Договору № 173 від 28.08.2020р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору № 173 від 28.08.2020р. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись положеннями Цивільного, Господарського кодексів України, п.2 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до п. 11.1. Договору № 173 від 28.08.2020 р. (надалі – Договір), на підставі повідомлення з Головного управління статистики у Донецькій області від 12.11.2020 № 01-03/3526-20, дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару до 10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та уклали додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 01.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, відповідно до п. 3.2, п.11.1 Договору № 173 від 28.08.2020р., уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) про наступне: За взаємною згодою, сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі та зменшити ціну Договору на 2 506 грн .97 коп. (дві тисячі п’ятсот шість грн. 97 коп.). 1. Внести зміни в п.3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить : 17 509 грн. 03 коп. (сімнадцять тисяч п`ятсот дев`ять грн. 03 коп.), без ПДВ». 2. Внести зміни у Специфікацію до Договору і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 4. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. 5. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю додаткову угоду відповідно до п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, та п.11.1 Договору № 173 від 28.08.2020р., (далі – Договір), про таке: 1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 173 від 28.08.2020р для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Кількість товару, яка підлягає збільшенню, вказана у специфікації, що є невід’ємною частиною цього Договору. 3. Вартість цієї Додаткової угоди 3 501 грн. 81 коп. (три тисячі п’ятсот одна грн. 81 коп.), без ПДВ. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 26.02.2021року. 5. Інші умови Договору залишаються без змін. 6. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 7. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 173 від 28.08.2020р.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, відповідно до п. 11.1 Договору № 173 від 28.08.2020р., (далі – Договір), про таке: 1. У зв’язку зі зміною розрахункових рахунків Замовника, сторони домовились внести зміни до Договору та викласти реквізити, що містяться у розділі ХІІІ. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: Замовник Відділ освіти Селидівської міської ради Код за ЄДРПОУ 02142916 85400, Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, 36 тел./факс (06237) 74583 р/р UA318201720344290017000046875 UA458201720344220017070046875 UA478201720344281017200046875 UA928201720344250015000046875 UA338201720344280015070046875 UA118201720344241015200046875, в Управлінні державної казначейської служби України в м.Селидовому Донецької області МФО 820172 Начальник відділу освіти ____________________Я.Є.Передрій (підпис) М.П. 1. Інші умови Договору № 173 від 28.08.2020р залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 2. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору № 173 від 28.08.2020р. 3. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, відповідно до п. 3.2, п.11.1 Договору № 173 від 28.08.2020р., уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) про наступне: Сторони, керуючись п.1 частина 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 3.1. , 3.2 розділу ІІІ. Договору № 173 від 28.08. 2020р. дійшли згоди про наступне: 1. Внести зміни у п.3. додаткової угоди № 5 від 30.12.2020 до договору № 173 від 28.08. 2020р та викласти у наступній редакції: «Вартість цієї додаткової угоди складає : 2 041 грн. 28 коп. (дві тисячі сорок одна грн. 28 коп.), без ПДВ». Зменшення суми складає 1 460 грн. 53 коп. (одна тисяча чотириста шістдесят грн. 53 коп.). 2. Внести зміни до Специфікації до додаткової угоди № 5 від 30.12.2020р. до Договору № 173 від 28.08. 2020р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Невід`ємною частиною цієї додаткової угоди є спеціфікація. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін 6. Дана додаткова угода є невід`ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML