Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Глибинний насосний агрегат
Очікувана вартість
297 070,00 UAH
UA-2020-07-27-007959-c ● e516d8b4684a42bc82b288bed55adc03
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖАШКІВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА |
Код ЄДРПОУ: | 03356909 |
Вебсайт: | http://zhashkiv.kp.in.ua/ |
Місцезнаходження: | 19200, Україна , Черкаська обл., Жашківський р-н., м. Жашків, вул. Соборна, буд. 50 |
Контактна особа: |
Анна Бердес +380474760720 pankratova1975@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 297 070,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 485,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
насос,шафа керування,комплектуючі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Глибинний насосний агрегат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19200, Україна, Черкаська область, м.Жашків, вул.Лісна,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 19:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 19:02 |
Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - глибинний насос.doc | |
27 липня 2020 19:02 |
глибинний насос протокол закупівля.jpg | |
27 липня 2020 19:02 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По технічним вимогам
Дата подання: 28 липня 2020 12:35
Дата відповіді: 29 липня 2020 09:55
Добрий день! В технічних вимогах прописана марка обладнання, та не вказано що передбачається "єквівалент". Прохання внести зміни то ТД. Дякую!
Відповідь: Відповідно до ч.4 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Може це не значить,що замовник зобовязаний.
4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Може це не значить,що замовник зобовязаний.
Вимагаємо виключити вимоги, що обмежують коло потенційних учасників та порушують принцип рівності учасників
Дата подання: 28 липня 2020 15:06
Дата відповіді: 29 липня 2020 09:58
ановний Замовник, Вами вимагається постачання насосних агрегатів під чіткі габаритні розміри. Просимо предоставити проект котрим чітко вказані габаритні розмері насосних агрегатів і агрегати з іншими розмірами не підійдуть, або виключити привязку к габаритним розмірам, тому що це обмежує коло потенційних учасників та порушують принцип рівності учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.4 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Комунальною комісією на чолі з інженерами чітко визначено габаритні розміри насосних агрегатів,відповідно до яких і прописано вимоги в документації.
4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Комунальною комісією на чолі з інженерами чітко визначено габаритні розміри насосних агрегатів,відповідно до яких і прописано вимоги в документації.
Порушення закону про "Публічні закупівлі"
Дата подання: 29 липня 2020 12:18
Дата відповіді: 29 липня 2020 14:32
Добрий день! Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
З вищевказоного, посилання «або еквівалент», не є довівільною вимогою, - а є вимогою закону «Про публічні закупівлі» обовязковою до виконання.
Вимогаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Доводимо до Вашого відома,що у вказаній Вами ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» викладені принципи проведення процедури відкритих торгів,які не стосуються спрощених закупівель. Основні принципи проведення спрощеної закупівлі викладено у ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі»,яка не містить ніяких обмежень щодо посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Як ми вже зазначили раніше, відповідно до ч.4 вказаної статті,приймати до розгляду аналоги чи еквівалент – це право, а не обов’язок замовника при проведені спрощених закупівель
Доводимо до Вашого відома,що у вказаній Вами ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» викладені принципи проведення процедури відкритих торгів,які не стосуються спрощених закупівель. Основні принципи проведення спрощеної закупівлі викладено у ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі»,яка не містить ніяких обмежень щодо посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Як ми вже зазначили раніше, відповідно до ч.4 вказаної статті,приймати до розгляду аналоги чи еквівалент – це право, а не обов’язок замовника при проведені спрощених закупівель
Порушення закону
Дата подання: 29 липня 2020 15:21
Дата відповіді: 30 липня 2020 14:45
Шановний Замовник!
1) Згідно ч.5 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", вимоги до прдмета закупівлі є дискременаційними, обмежуючі конкуренцію серед учасників .
2) Наведіть норму закону , яка відміняє ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" при процедурі спрощеної закупівл та робить її вимоги неолбязковими?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вимоги до предмету закупівлі не містять дискримінаційних умов і Замовник жодним чином не обмежує коло учасників. Будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі,запропонувавши обладнання,згідно технічних вимог.
Ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» належить до «Розділ IV Відкриті торги» і всі вимоги даного розділу в цілому (ст..22-ст.33) стосуються саме процедури відкриті торги. Спрощена закупівля не є відкритими торгами чи будь-якими іншими видами закупівель і тому принципи її проведення викладені у окремій ст..11 ЗУ про що ми уже повідомляли раніше. Не існує і може існувати жодної норми будь-якого закону, яка б відміняла будь яку статтю при процедурі спрощеної закупівлі, так як у ЗУ «Про публічні закупівлі» є чітке розмежування вимог до різних типів процедур, з вимогами саме до цих процедур,детально ознайомитись з якими може кожний бажаючий.
Спрощена закупівля, не дивлячись на те, що в ній можуть брати участь два і більше учасника (крім того, у таких випадках проводиться електронний аукціон (пункт 8 статті 14 Закону) не є конкурентною процедурою закупівлі. Так, до виключного переліку конкурентних процедур, пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону віднесено лише здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами: закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. терміни та визначення в Законі, надаються окремо для спрощених закупівель та окремо для “закупівель”. Зокрема, у пункті 18 частини 1 статті 1 Закону, дається визначення поняття “переможець процедури закупівлі”, а окремим пунктом 19 частини 1 статті 1 Закону – “переможець спрощеної закупівлі”.
За змістом Закону можна знайти багато прикладів, коли законодавець виокремлює ці поняття як різні, в тому числі прописуючи їх через “/”. Крім того, для спрощеної закупівлі найменування “тендерної пропозиції” учасника виокремлено як “пропозиція” (скорочення від “пропозиція учасника спрощеної закупівл)і.
Вимоги до предмету закупівлі не містять дискримінаційних умов і Замовник жодним чином не обмежує коло учасників. Будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі,запропонувавши обладнання,згідно технічних вимог.
Ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» належить до «Розділ IV Відкриті торги» і всі вимоги даного розділу в цілому (ст..22-ст.33) стосуються саме процедури відкриті торги. Спрощена закупівля не є відкритими торгами чи будь-якими іншими видами закупівель і тому принципи її проведення викладені у окремій ст..11 ЗУ про що ми уже повідомляли раніше. Не існує і може існувати жодної норми будь-якого закону, яка б відміняла будь яку статтю при процедурі спрощеної закупівлі, так як у ЗУ «Про публічні закупівлі» є чітке розмежування вимог до різних типів процедур, з вимогами саме до цих процедур,детально ознайомитись з якими може кожний бажаючий.
Спрощена закупівля, не дивлячись на те, що в ній можуть брати участь два і більше учасника (крім того, у таких випадках проводиться електронний аукціон (пункт 8 статті 14 Закону) не є конкурентною процедурою закупівлі. Так, до виключного переліку конкурентних процедур, пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону віднесено лише здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами: закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. терміни та визначення в Законі, надаються окремо для спрощених закупівель та окремо для “закупівель”. Зокрема, у пункті 18 частини 1 статті 1 Закону, дається визначення поняття “переможець процедури закупівлі”, а окремим пунктом 19 частини 1 статті 1 Закону – “переможець спрощеної закупівлі”.
За змістом Закону можна знайти багато прикладів, коли законодавець виокремлює ці поняття як різні, в тому числі прописуючи їх через “/”. Крім того, для спрощеної закупівлі найменування “тендерної пропозиції” учасника виокремлено як “пропозиція” (скорочення від “пропозиція учасника спрощеної закупівл)і.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГІДРО-ВАКУУМ УКРАЇНА" #37035442 |
Переможець |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 20:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 13:27
|
Технічна специфікація.jpg | укладений |
17 серпня 2020 13:26
|
дог 3ст.jpg | укладений |
17 серпня 2020 13:26
|
дог 6ст.jpg | укладений |
17 серпня 2020 13:26
|
дог 5ст.jpg | укладений |
17 серпня 2020 13:26
|
дог 4ст.jpg | укладений |
17 серпня 2020 13:25
|
дог2ст.jpg | укладений |
17 серпня 2020 13:25
|
договір 1ст.jpg | укладений |
17 серпня 2020 13:25
|