Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000000000 обл., 00000000000, 00000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000 0000000000000 0000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2020 14:21 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2020 14:42 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
04 серпня 2020 12:14 |
00000000 |
04 серпня 2020 12:13 |
000000000 |
04 серпня 2020 12:09 |
00000000000000000000000000000 |
04 серпня 2020 12:09 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
10 вересня 2020 14:42 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
04 серпня 2020 12:14 |
00000000
|
||||
04 серпня 2020 12:13 |
000000000
|
||||
04 серпня 2020 12:09 |
00000000000000000000000000000
|
||||
04 серпня 2020 12:09 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 06 серпня 2020 17:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-22-000008 ● 0b6e65860e3d4c518eb574553da0addf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 11:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.09.2020 № 57
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.09.2020 № 57
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-27-007587-c 27.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-23 11:37:00
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу відкритих торгів на закупівлю робіт «Нове будівництво вежі спеціального призначення висотою 35 метрів на території військової частини А1405, за адресою: с. Веселівка, Кіровоградського р-ну, Кіровоградської обл.», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-27-007587-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
Чому Вами у вимозі про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником (переможцем торгів) - товариством з обмеженою відповідальністю «АРМ-ЕЛЕКТРО» (далі – ТОВ «АРМ-ЕЛЕКТРО») у своїй тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією зазначено надання документів, що не відповідають встановленому згідно частини 16 статті 29 Закону переліку інформації та документів, які можуть вимагатися замовником для усунення невідповідностей ?
Так, відповідно до частини 16 статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, у розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасником ТОВ «АРМ-ЕЛЕКТРО» Вами зазначено документи, що не відносяться до підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а саме:
- договір ген.підряду з додатками (заповнений учасником);
- пункт 3 реєстру документів – Розрахунок цінової пропозиції у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК – 5;
- пункт 26 реєстру документів – Гарантійний лист;
- пункт 29 реєстру документів – Сертифікат кошторисника;
- у додатку 1 до тендерної документації надати дані щодо виконання робіт за відомістю ресурсів.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-24 16:45:45
Надання відповіді на запит
1.) Учасник процедури закупівлі подав реєстр документів, але частина документів не була завантажена до системи з невідомих нам причин. У відповідності до п.1.8 Розділу І Тендерної документації «учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції». В зв’язку з чим тендерний комітет включив в вимогу подати документи згідно реєстру документів наданого учасником процедури (п.3,8,26,29, виконання робіт за відомістю ресурсів);
2.) Згідно додатку 3 до тендерної документації від учасника процедури закупівлі вимагався кваліфікаційний сертифікат інженера кошторисника який підтверджує відповідну кваліфікацію відповідно до п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
3.) Заповнений договір ген.підряду з додатками, вимагався з метою перевірки відповідності робіт передбачених проектом будівництва з порядком та етапами виконання, вказаних робіт, запропонованих учасником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення виявлених під час моніторингу закупівлі порушень, прийнято рішення щодо розірвання договору від 05.10.2020 року № 52 з ТОВ «АРМ-ЕЛЕКТРО»
2020-10-20 15:09:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 19:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
05 січня 2021 15:58
|
00000000 | зміни до договору |
01 грудня 2020 15:17
|
000000000 | зміни до договору |
01 грудня 2020 15:14
|
00000000 | зміни до договору |
10 листопада 2020 13:37
|
000000000 | зміни до договору |
10 листопада 2020 13:36
|
00000000 | укладений |
05 жовтня 2020 17:06
|
000000000000000 | укладений |
05 жовтня 2020 16:49
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
11 листопада 2020 11:49
|
0,00 UAH | UA198201720343170002000005243 000000000 |
UA383253650000002600201393572 00000000000000000 |
Оплачений |
03 грудня 2020 11:30
|
0,00 UAH | UA198201720343170002000005243 000000000 |
UA383253650000002600201393572 00000000000000000 |
Оплачений |
04 грудня 2020 09:58
|
0,00 UAH | UA198201720343170002000005243 000000000 |
UA383253650000002600201393572 00000000000000000 |
Оплачений |
14 грудня 2020 10:58
|
0,00 UAH | UA198201720343170002000005243 000000000 |
UA383253650000002600201393572 00000000000000000 |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |