Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) персональний,планшетний комп’ютери у зборі
Очікувана вартість
88 900,00 UAH
UA-2020-07-27-007393-c ● df98fcc61d114dd9a2c551d725a352bf
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня № 4 ім. І.К. Мацука" |
Код ЄДРПОУ: | 01990654 |
Місцезнаходження: | 87502, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ПАШКОВСЬКОГО, буд. 4 |
Контактна особа: |
Тетяна Миколаївна Будика +380629588123 gb4mar@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 88 900,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
27 липня 2020 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 17:16 |
ogoloshennya спрощена закупівля комп.-1 лот.doc | |
27 липня 2020 17:16 |
ogoloshennya спрощена закупівля комп.-2 лот.doc | |
27 липня 2020 17:16 |
ТЗ на комп.-1 лот.docx | |
27 липня 2020 17:16 |
ТЗ на планшетний комп.-2 лот.docx | |
27 липня 2020 17:16 |
Проєкт договору спрощена закупівля 2020 (додаток 4) 2 лот.doc | |
27 липня 2020 17:16 |
Проєкт договору спрощена закупівля 2020 (додаток 4) 1 лот.doc | |
27 липня 2020 17:16 |
форма пропозиції (додаток 3) 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-27-007393-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 28 липня 2020 09:43
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 15:23
Шановний Учаснику!
У технічному завданні чітко зазначено типи ліцензій програмного забезпечення, а саме Windows 10 Pro Ukr OEM версія для збирачів (з Сертифікатом автентичності (COA)) або операційна система, що постачається виробником обладнання (з етикеткою GML), та вимоги до того, у якому вигляді воно має постачатися разом з комп'ютерною технікою.
Згідно з вимогами до постачання операційної системи OEM Windows 10 Professional, операційна система повинна мати Сертифікат автентичності (Certificate of Authenticity) Microsoft - спеціальну наклейку, яка кріпиться на поверхню або задню панель системного блоку комп’ютера, має глибокий друк, приховане зображення та знак несанкціонованого видалення (зміна кольору при видаленні), містить позначку “OEM”, а також 25-ти значний ключ продукту, що має співпадати з ключем, який зазначається при активації програми. , повинна комплектуватися оригінальним носієм – лазерним диском з голографічним захистом та чотиризначним СІД-кодом (призначений виключно для відновлення операційної системи). Оригінальний носій є обов’язковим компонентом ліцензійного програмного забезпечення ОЕМ версій, що постачається локальними виробниками комп’ютерної техніки. Також, інформація щодо справжності ліцензій Windows 10 OEM Учасника торгів буде перевірена Замовником в представництві компанії Майкрософт.
Згідно з вимогами до постачання операційної системи Windows 10 Professional, що постачається виробником обладнання (з заводу виробника), обладнання повинне мати етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору. Учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці (зазвичай подібна інформація надається виробником обладнання під час сертифікації обладнання, у більшості випадків є у відкритому доступі на офіційному сайті виробника, а також, якщо Учасник співпрацює з виробником обладнання та має можливість отримати авторизаційний лист). Учасник закупівлі має надати носій (диск або флеш-накопичувач) для відновлення операційної системи (якщо виробником обладнання це не передбачено, то достатньо надати інформаційний лист на бланку Учасника про неможливість постачання носія).
Всі вищевказані вимоги ні в якому разі не дискримінують права Учасників закупівлі, дають право вибору продукту для продажу з наданих Замовником варіантів та забезпечують закупівлю дійсно ліцензійного програмного забезпечення.
У технічному завданні чітко зазначено типи ліцензій програмного забезпечення, а саме Windows 10 Pro Ukr OEM версія для збирачів (з Сертифікатом автентичності (COA)) або операційна система, що постачається виробником обладнання (з етикеткою GML), та вимоги до того, у якому вигляді воно має постачатися разом з комп'ютерною технікою.
Згідно з вимогами до постачання операційної системи OEM Windows 10 Professional, операційна система повинна мати Сертифікат автентичності (Certificate of Authenticity) Microsoft - спеціальну наклейку, яка кріпиться на поверхню або задню панель системного блоку комп’ютера, має глибокий друк, приховане зображення та знак несанкціонованого видалення (зміна кольору при видаленні), містить позначку “OEM”, а також 25-ти значний ключ продукту, що має співпадати з ключем, який зазначається при активації програми. , повинна комплектуватися оригінальним носієм – лазерним диском з голографічним захистом та чотиризначним СІД-кодом (призначений виключно для відновлення операційної системи). Оригінальний носій є обов’язковим компонентом ліцензійного програмного забезпечення ОЕМ версій, що постачається локальними виробниками комп’ютерної техніки. Також, інформація щодо справжності ліцензій Windows 10 OEM Учасника торгів буде перевірена Замовником в представництві компанії Майкрософт.
Згідно з вимогами до постачання операційної системи Windows 10 Professional, що постачається виробником обладнання (з заводу виробника), обладнання повинне мати етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору. Учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці (зазвичай подібна інформація надається виробником обладнання під час сертифікації обладнання, у більшості випадків є у відкритому доступі на офіційному сайті виробника, а також, якщо Учасник співпрацює з виробником обладнання та має можливість отримати авторизаційний лист). Учасник закупівлі має надати носій (диск або флеш-накопичувач) для відновлення операційної системи (якщо виробником обладнання це не передбачено, то достатньо надати інформаційний лист на бланку Учасника про неможливість постачання носія).
Всі вищевказані вимоги ні в якому разі не дискримінують права Учасників закупівлі, дають право вибору продукту для продажу з наданих Замовником варіантів та забезпечують закупівлю дійсно ліцензійного програмного забезпечення.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Машини для обробки даних (апаратна частина) персональний комп'ютер у зборі |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 71 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 360,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2 шт
Персональний комп'ютер у зборі ПК Dell Vostro 3471 N304VD3471- або еквівалент
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського,4
Дата доставки:
30 вересня 2020
1 шт
Персональний комп’ютер у зборі ПК DELL OptiPlex 3070 N515O3070MT або еквівалент
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Пашковського, 4
Дата доставки:
30 вересня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 17:16 |
ogoloshennya спрощена закупівля комп.-1 лот.doc |
27 липня 2020 17:16 |
ТЗ на комп.-1 лот.docx |
27 липня 2020 17:16 |
форма пропозиції (додаток 3) 2020.docx |
27 липня 2020 17:16 |
Проєкт договору спрощена закупівля 2020 (додаток 4) 1 лот.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Журавльов Сергій Васильович |
69 900,00
UAH з ПДВ
|
66 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Азов-Арсенал" |
71 400,00
UAH з ПДВ
|
66 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
70 450,00
UAH з ПДВ
|
69 239,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Журавльов Сергій Васильович #3004702513 |
Відхилено |
66 800,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 13:27
|
|
ПП "Азов-Арсенал" #32320793 |
Переможець |
66 900,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 11:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 09:52
|
Звіт до договору №197.pdf | укладений |
19 січня 2021 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 14:47
|
дог.комп.1 лот.pdf | укладений |
20 серпня 2020 14:46
|