Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) персональний,планшетний комп’ютери у зборі
Очікувана вартість
88 900,00 UAH
UA-2020-07-27-007393-c df98fcc61d114dd9a2c551d725a352bf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Миколаївна Будика

+380629588123 gb4mar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня № 4 ім. І.К. Мацука"
Код ЄДРПОУ: 01990654
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ПАШКОВСЬКОГО, буд. 4
Контактна особа: Тетяна Миколаївна Будика
+380629588123
gb4mar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 88 900,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-007393-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 28 липня 2020 09:43
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 15:23
Шановний Учаснику!

У технічному завданні чітко зазначено типи ліцензій програмного забезпечення, а саме Windows 10 Pro Ukr OEM версія для збирачів (з Сертифікатом автентичності (COA)) або операційна система, що постачається виробником обладнання (з етикеткою GML), та вимоги до того, у якому вигляді воно має постачатися разом з комп'ютерною технікою.
Згідно з вимогами до постачання операційної системи OEM Windows 10 Professional, операційна система повинна мати Сертифікат автентичності (Certificate of Authenticity) Microsoft - спеціальну наклейку, яка кріпиться на поверхню або задню панель системного блоку комп’ютера, має глибокий друк, приховане зображення та знак несанкціонованого видалення (зміна кольору при видаленні), містить позначку “OEM”, а також 25-ти значний ключ продукту, що має співпадати з ключем, який зазначається при активації програми. , повинна комплектуватися оригінальним носієм – лазерним диском з голографічним захистом та чотиризначним СІД-кодом (призначений виключно для відновлення операційної системи). Оригінальний носій є обов’язковим компонентом ліцензійного програмного забезпечення ОЕМ версій, що постачається локальними виробниками комп’ютерної техніки. Також, інформація щодо справжності ліцензій Windows 10 OEM Учасника торгів буде перевірена Замовником в представництві компанії Майкрософт.
Згідно з вимогами до постачання операційної системи Windows 10 Professional, що постачається виробником обладнання (з заводу виробника), обладнання повинне мати етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору. Учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці (зазвичай подібна інформація надається виробником обладнання під час сертифікації обладнання, у більшості випадків є у відкритому доступі на офіційному сайті виробника, а також, якщо Учасник співпрацює з виробником обладнання та має можливість отримати авторизаційний лист). Учасник закупівлі має надати носій (диск або флеш-накопичувач) для відновлення операційної системи (якщо виробником обладнання це не передбачено, то достатньо надати інформаційний лист на бланку Учасника про неможливість постачання носія).
Всі вищевказані вимоги ні в якому разі не дискримінують права Учасників закупівлі, дають право вибору продукту для продажу з наданих Замовником варіантів та забезпечують закупівлю дійсно ліцензійного програмного забезпечення.

Документи

29 липня 2020 15:23
відповідь.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) персональний комп'ютер у зборі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 71 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 360,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 серпня 2020 11:09
Закінчення: 12 серпня 2020 11:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Персональний комп'ютер у зборі ПК Dell Vostro 3471 N304VD3471- або еквівалент
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського,4
Дата доставки: 30 вересня 2020
1 шт
Персональний комп’ютер у зборі ПК DELL OptiPlex 3070 N515O3070MT або еквівалент
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Пашковського, 4
Дата доставки: 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Журавльов Сергій Васильович 69 900,00
UAH з ПДВ
66 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Азов-Арсенал" 71 400,00
UAH з ПДВ
66 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 70 450,00
UAH з ПДВ
69 239,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 17:27
Довідка ІНН.pdf
07 серпня 2020 17:27
Паспорт Журавлёв 3стр.pdf
07 серпня 2020 17:27
Витяг ФОП.pdf
07 серпня 2020 17:27
Свідоцтво ФОП.pdf
07 серпня 2020 17:27
Договора.rar
07 серпня 2020 17:27
ТЗ_ПК.pdf
07 серпня 2020 17:27
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 15:07
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:59
Статут копія.pdf
10 серпня 2020 14:59
Сертификат 3070.pdf
10 серпня 2020 14:59
Специфікація Лот1.pdf
10 серпня 2020 14:59
Паспорт Лисенко.pdf
10 серпня 2020 14:59
Інформаційний лист Dell.pdf
10 серпня 2020 14:59
Витяг ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2020 14:59
Витяг ПДВ.pdf
10 серпня 2020 14:59
Пропозиція Лот1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Журавльов Сергій Васильович

ПП "Азов-Арсенал"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа підприємець Журавльов Сергій Васильович
#3004702513
Відхилено 66 800,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:27
ПП "Азов-Арсенал"
#32320793
Переможець 66 900,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 11:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Азов-Арсенал" #32320793

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

18 серпня 2020 11:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Азов-Арсенал"
#32320793
66 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2020 11:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 09:52
Звіт до договору №197.pdf укладений
19 січня 2021 09:52
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:47
дог.комп.1 лот.pdf укладений
20 серпня 2020 14:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 66 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 150,00 UAH)