Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт приміщень НВК №33 (інклюзивно-ресурсний центр), м. Херсон, пров. Приміський, 7; 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021-2015
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-07-27-006804-c 8363881808e64a51b5b00133a61867f6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Пугач

+380552456061 osoba_druga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146713
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
Контактна особа: Ольга Пугач
+380552456061
osoba_druga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 13:34
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Додаток №5, Додаток №6 до оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%)(з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт приміщень НВК №33 (інклюзивно-ресурсний центр), м. Херсон, пров. Приміський, 7; 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021-2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, пров. Приміський, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунокміжсторонами Договору здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дня підписанняАкта приймання виконаних робітза формою КБ-2в за рахунок міського бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 16:41
Оголошення кап ремонт НВК 33 інклюз.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 30 липня 2020 14:09
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:53
Доброго дня. Вивчаючи оголошення до закупівлі, виники такі питання: 1. Дод 1 п 8 в якому вигляді подавати договірну ціна та розрахунки до неї (в сканованому з підписом та мокрою печаткою чи в форматі Excel з електронним підписом)? 2.Дод 1 п 10 до довідки працівників не потрібно додавати копії посвідцень з охорони праці? 3. Додвток 3 Проект договору заповнюється при подачі документів чи безпосереньо вже переможцем? Календарний графік надати при подачі документів чи безпосереньо вже переможцем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Учасник визначається самостійно, в якому вигляді подавати договірну ціну та розрахунки.
2. Пунктом 10 додатка 1 до оголошення не передбачено копії посвідчень з охорони праці.
3. Заповнювати проект договору при подачі документів не обов’язково
Додатком 2 до оголошення «Цінова пропозиція» передбачено надання учасником орієнтовного календарного графіку виконання робіт

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-006804-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕДО С", Код ЄДРПОУ:42262754
Дата подання: 11 серпня 2020 19:23
вимога про скасування рышення про визначення переможцем ФОП Шишенко Олексій Дмитрович
Шановний Замовнику!
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт приміщень НВК №33 (інклюзивно-ресурсний центр), м. Херсон, пров. Приміський, 7; 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021-2015, учасник у складі своєї пропозиції повинен був надати:
1. Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») згідно вартості пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції.
- Зазначена вимога учасником ФОП Шишенко Олексій Дмитрович не була виконана, документи щодо розрахунку договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013) відсутні у складі його пропозиції.

2. Цінову пропозицію за формою наведеною у Додатку №2 до оголошення.
- Замовником визначені поля цінової пропозиції,які необхідно було заповнити, в тому числі: «6. Гарантій строк експлуатації об’єкта складає ________________________ років». Учасником ФОП Шишенко Олексій Дмитрович визначено гарантійний строк експлуатації об’єкта 3 (три) роки, що порушує законодавство України, а саме ст. 884 ЦКУ, відповідно до якої «Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом».

3. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою визначеною замовником.
- Учасником ФОП Шишенко Олексій Дмитрович надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, проте в наданій довідці відсутні будівельні машини та механізми, які зазначені у відомості ресурсів учасника ФОП Шишенко Олексій Дмитрович (файл - Розрахунки вартості матеріальних ресурсів, pdf), а саме: автомобіль бортовий, навантажувач одноковшевий).

4. Також хочемо зауважити, що Замовником в оголошені визначено:
«Учасник закупівлі після закінчення аукціону та визнання системою його пропозиції як найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції), у період його кваліфікації, завантажує в систему оновлену ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ та документи зазначені у п. 8 Додатка №1 до оголошення з розрахунками за результатами аукціону».

- Жодних документів перелічених вище за вимогою замовника -Учасник з найменшою запропонованою ціною за результатами аукціону- ФОП Шишенко Олексій Дмитрович у період його кваліфікації не завантажив у систему.

У зв’язку з вищезазначеним, просимо переглянути пропозицію учасника ФОП Шишенко Олексій Дмитрович та скасувати рішення про визначення його переможцем у даній закупівлі, у зв`язку із невідповідністю його пропозиції вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 09:54
На Вашу вимогу про скасування рішення про визначення переможцем ФОП Шишенко О. Д. відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт приміщень НВК №33 (інклюзивно-ресурсний центр), м. Херсон, пров. Приміський, 7; 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021-2015:
Питання 1. Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») згідно вартості пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції. - Зазначена вимога учасником ФОП Шишенко Олексій Дмитрович не була виконана, документи щодо розрахунку договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013) відсутні у складі його пропозиції.
Відповідь по питанню 1:
Розрахунок договірної ціни це є договірна ціна, яка складається програмним комплексом учасника торгів, у кожного учасника свій ліцензійний програмний комплекс та версія. Якщо в учасника закупівлі виникають питання то відповідно до пункту 8 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної оголошені про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмету закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. В період уточнень, який тривав 3 дні з 27.07.2020 16:41 до 31.07.2020 08:00 звернення з цього питання відсутні.

Питання 2. Цінову пропозицію за формою наведеною у Додатку №2 до оголошення. - Замовником визначені поля цінової пропозиції,які необхідно було заповнити, в тому числі: «6. Гарантій строк експлуатації об’єкта складає ________________________ років». Учасником ФОП Шишенко Олексій Дмитрович визначено гарантійний строк експлуатації об’єкта 3 (три) роки, що порушує законодавство України, а саме ст. 884 ЦКУ, відповідно до якої «Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом».
Відповідь по питанню 2
В пункті 6 цінової пропозиції ФОП Шишенко О.Д. зазначено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта складає 3 роки, це відповідає ст. 859, §1 Загальні положення про підряд, Глава 61 ЦКУ. Гарантія якості роботи поширюється на все, що становить результат роботи, тому в проекті договору передбачено пункт 5.2. Договір укладається відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та цінової пропозиції учасника, тому пунктом 6 тендерної пропозиції до оголошення замовника запропоновано внести цей термін. Ст. 884 Гарантії якості у договорі будівельного підряду ЦКУ на яку Ви посилаєтесь відноситься до §3 Будівельний підряд.

Питання 3. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою визначеною замовником. - Учасником ФОП Шишенко Олексій Дмитрович надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, проте в наданій довідці відсутні будівельні машини та механізми, які зазначені у відомості ресурсів учасника ФОП Шишенко Олексій Дмитрович (файл - Розрахунки вартості матеріальних ресурсів, pdf), а саме: автомобіль бортовий, навантажувач одноковшевий).
Відповідь по питанню 3
Відповідно до пункту 11 додатка 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (відповідно до форми наведеної замовником, ФОП Шишенко О.Д. надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка відповідає формі наведеної замовником, виконавши цим вимогу замовника. Додаткових або конкретних вимог в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не вимагалися замовником.

Питання 4. Також хочемо зауважити, що Замовником в оголошені визначено: «Учасник закупівлі після закінчення аукціону та визнання системою його пропозиції як найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції), у період його кваліфікації, завантажує в систему оновлену ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ та документи зазначені у п. 8 Додатка №1 до оголошення з розрахунками за результатами аукціону». - Жодних документів перелічених вище за вимогою замовника -Учасник з найменшою запропонованою ціною за результатами аукціону- ФОП Шишенко Олексій Дмитрович у період його кваліфікації не завантажив у систему.
Відповідь по питанню 4:
На даний час у учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажувати документи після аукціону та до визначення переможця, зараз не всі електронні майданчики надають таку можливість.


Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-27-006804-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА", Код ЄДРПОУ:42542403
Дата подання: 12 серпня 2020 12:08
Скарга
Товариство з обмеженою відповідальністю «Херсонський альянс будівництва», було учасником процедури закупівлі по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт приміщень НВК №33 (інклюзивно-ресурсний центр), м. Херсон, пров. Приміський, 7; 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021-2015, за результатами проведення процедури найбільш вигідною пропозицією визнано ФОП Шишенко Олексій Дмитрович у розмірі 1 356 000 грн.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме п. 10, «перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%)(з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг)», при цьому у проекті договору ФОП Шишенко О.Д. не зазначив вартість робіт з урахуванням ПДВ.
Тобто, якщо всі інші учасники коригували вартість своїх робіт з урахуванням ПДВ, то ФОП Шишенко О.Д. буде виконувати роботи без врахування ПДВ.
Крім того, відповідно до абзацу 2 пункту 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник закупівлі після закінчення аукціону та визнання системою його пропозиції як найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції), у період його кваліфікації, завантажує в систему оновлену ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ та документи зазначені у п. 8 Додатка №1 до оголошення з розрахунками за результатами аукціону.
Однак, згідно інформації в системі, ФОП Шишенко О.Д. не здійснив завантаження оновленої цінової пропозиції у період його кваліфікації, адже згідно з інформацією з системи, період кваліфікації вже сплинув та його визнано переможцем.
Враховуючи всі вищевикладені обставини, вважаємо, що пропозицію ФОП Шишенко О.Д. необхідно відхилити, оскільки вона була подана із порушенням умов, що вказані в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 09:58
На Вашу скаргу по закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт приміщень НВК №33 (інклюзивно-ресурсний центр), м. Херсон, пров. Приміський, 7; 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021-2015
Товариство з обмеженою відповідальністю «Херсонський альянс будівництва», було учасником процедури закупівлі по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт приміщень НВК №33 (інклюзивно-ресурсний центр), м. Херсон, пров. Приміський, 7; 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021-2015, за результатами проведення процедури найбільш вигідною пропозицією визнано ФОП Шишенко Олексій Дмитрович у розмірі 1 356 000 грн. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме п. 10, «перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%)(з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг)», при цьому у проекті договору ФОП Шишенко О.Д. не зазначив вартість робіт з урахуванням ПДВ. Тобто, якщо всі інші учасники коригували вартість своїх робіт з урахуванням ПДВ, то ФОП Шишенко О.Д. буде виконувати роботи без врахування ПДВ.
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме п. 10, «перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%)(з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг)». В поданій ціновій пропозиції ФОП Шишенко О.Д. зазначено, що Підрядник не платник ПДВ, тому у проекті договору ФОП Шишенко О.Д. не зазначив вартість робіт з урахуванням ПДВ.

Крім того, відповідно до абзацу 2 пункту 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник закупівлі після закінчення аукціону та визнання системою його пропозиції як найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції), у період його кваліфікації, завантажує в систему оновлену ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ та документи зазначені у п. 8 Додатка №1 до оголошення з розрахунками за результатами аукціону. Однак, згідно інформації в системі, ФОП Шишенко О.Д. не здійснив завантаження оновленої цінової пропозиції у період його кваліфікації, адже згідно з інформацією з системи, період кваліфікації вже сплинув та його визнано переможцем. Враховуючи всі вищевикладені обставини, вважаємо, що пропозицію ФОП Шишенко О.Д. необхідно відхилити, оскільки вона була подана із порушенням умов, що вказані в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь: На даний час у учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажувати документи після аукціону та до визначення переможця, зараз не всі електронні майданчики надають таку можливість. При укладанні договору з переможцем буде виконано вимогу частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто за результатами електронного аукціону та відповідно до цінової пропозиції.


Документи

Документи подані скаржником

12 серпня 2020 12:08
Скарга.PDF

Документи

14 серпня 2020 09:58
на вимогу 12 серпня .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шишенко Олексій Дмитрович 1 376 700,00
UAH з ПДВ
1 356 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕДО С" 1 399 646,40
UAH з ПДВ
1 357 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" 1 398 850,00
UAH з ПДВ
1 398 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 08:14
Електронний підпис
05 серпня 2020 23:14
Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2020 23:14
Проект договору.pdf
05 серпня 2020 23:14
Локальний кошторис.pdf
05 серпня 2020 23:14
Копія паспорту.pdf
05 серпня 2020 23:14
Календарний план.pdf
05 серпня 2020 23:14
Додаток №6.pdf
05 серпня 2020 23:14
Додаток №5.pdf
05 серпня 2020 23:14
Додаток №4.pdf
05 серпня 2020 23:14
Договірна ціна.pdf
05 серпня 2020 23:14
Дефектний акт.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 11:52
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:51
Договір НАДФІР.pdf
06 серпня 2020 11:51
29 Лист-розяснення.pdf
06 серпня 2020 11:51
25 Договірна ціна.pdf
06 серпня 2020 11:51
24 Дефектний акт.pdf
06 серпня 2020 11:51
21 Локальний кошторис.pdf
06 серпня 2020 11:51
10 Проект договору.pdf
06 серпня 2020 11:51
09 Копія паспорту.pdf
06 серпня 2020 11:51
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 10:14
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:12
13.Локальний кошторис.PDF
05 серпня 2020 10:12
23. Додаток 6.PDF
05 серпня 2020 10:12
22.Додаток 5.PDF
05 серпня 2020 10:12
21. Акти КБ2в.PDF
05 серпня 2020 10:12
20. Аналогічний договір.PDF
05 серпня 2020 10:12
15.Зведений кошторис.PDF
05 серпня 2020 10:12
14.Розрахунок.PDF
05 серпня 2020 10:12
12.Договірна ціна.PDF
05 серпня 2020 10:12
11. Відомість ресурсів.PDF
05 серпня 2020 10:12
10. Дефектний акт.PDF
05 серпня 2020 10:12
8. Додаток №4.PDF
05 серпня 2020 10:12
7.Проект договору.PDF
05 серпня 2020 10:12
7.1.Календарний графік.PDF
05 серпня 2020 10:12
4.Виписка.PDF
05 серпня 2020 10:12
2.Статут.PDF
05 серпня 2020 10:12
1. Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шишенко Олексій Дмитрович

ТОВ "КРЕДО С"

ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шишенко Олексій Дмитрович
#1954501498
Переможець 1 356 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 14:37

Документи

11 серпня 2020 14:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шишенко Олексій Дмитрович
#1954501498
1 356 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2020 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 16:58
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
07 жовтня 2020 16:57
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 10:46
Кошторисна документація.PDF укладений
18 серпня 2020 10:44
1150.PDF укладений
18 серпня 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 356 000,00
UAH