Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки для початкових класів "НУШ" (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)).
Очікувана вартість
80 274,00 UAH
UA-2020-07-27-006479-c cfba85568138412fb4c7cda52fb34e59
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповалова Лідія Валеріївна

+380976187476 dssh.talant@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОРУДНЕНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ "ТАЛАНТ" ВАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 19278264
Місцезнаходження: 71630, Україна , Запорізька обл., місто Дніпрорудне, вулиця Героїв праці, буд. 25
Контактна особа: Шаповалова Лідія Валеріївна
+380976187476
dssh.talant@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 08:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 11:21
Очікувана вартість: 80 274,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 401,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ноутбуки для початкових класів в кількості 4 штуки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Ноутбуки для початкових класів "НУШ" (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71630, Україна, Запорізька область, м.Дніпрорудне, вул.Героїв праці, б.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату після отримання та прийняття товару. Постачальник здійснює поставку товару Покупцеві за фіксовану ціну з моменту отримання від нього заявки. У разі, якщо закупівлю не буде профінансовано у повному обсязі, Покупець залишає за собою право скоригувати кількість товарів, що постачаються. У випадку затримки оплати замовлення покупцем як бюджетної державної установи (затримка фінансування) Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару на протязі 7-и робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 16:27
Проект договору
27 липня 2020 16:27
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 62 600,00
UAH з ПДВ
61 295,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 63 312,00
UAH з ПДВ
61 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 13:56
ЦІНОВА пропозиція (1).pdf
04 серпня 2020 18:52
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:51
Лист-гарантія.pdf
04 серпня 2020 18:51
Cert Lenov.pdf
04 серпня 2020 18:51
Довідка про анал. дог..pdf
04 серпня 2020 18:51
ЦІНОВА пропозиція.pdf
04 серпня 2020 18:51
Установчі док.підпис.pdf
04 серпня 2020 18:51
Довідка без печатки.pdf
04 серпня 2020 18:51
Відомості ФОП Виничук.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 16:38
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:37
63312.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Переможець 61 295,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 12:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
61 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:07
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 11:45
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 10:32
Договір укладений
20 серпня 2020 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із взаємною згодою Сторін, керуючись Цивільним кодексом ст.651 та Господарського кодексу ст.188, дію договору поставки №2 від 20.08.2020 року. припинити з 29.09.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 61 295,00
UAH
Причини розірвання договору: У зв'язку із взаємною згодою Сторін, керуючись Цивільним кодексом ст.651 та Господарського кодексу ст.188, дію договору поставки №2 від 20.08.2020 року. припинити з 29.09.2020 року.