Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги екологічного характеру
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2020-07-27-006074-c 52416d11852b493d91f5257300e70d56
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Загорулько

+380564990174 zagorulko@tec.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 00130850
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1
Контактна особа: Оксана Загорулько
+380564990174
zagorulko@tec.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 12:26
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги екологічного характеру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50014, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Електрична, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поетапно, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання акту виконаних робіт. Юридична особа та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №114-IX від 19.09.2019р. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 14:12
додаток 2 технічне завдання.docx
03 серпня 2020 14:12
Оголошення.docx
27 липня 2020 16:10
додаток 1 форма пропоз.doc
27 липня 2020 16:10
додаток 3 проект дог Інвентар. відходів.doc
03 серпня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 14:12
додаток 2 технічне завдання.docx
27 липня 2020 16:10
додаток 2 технічне завдання.docx
03 серпня 2020 14:12
Оголошення.docx
27 липня 2020 16:10
Оголошення інвентар відходів.doc
27 липня 2020 16:10
додаток 1 форма пропоз.doc
27 липня 2020 16:10
додаток 3 проект дог Інвентар. відходів.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-006074-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ", Код ЄДРПОУ:41601635
Дата подання: 02 серпня 2020 19:07
Внести зміни в кваліфікаційні вимоги п.5 додатку 2
У абзаці першому пункту 5 додатку 2 "Технічне завдання" зафіксовано, що субєкти надання послуг зобовязані" Надати довідку у довільній формі про підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічних робіт на відповідних підприємствах , які розташовані в Дніпропетровській області протягом останніх 3 років із зазначенням кількості документально підтверджених узгоджень".
Акцент на Дніпропетровській області звужує перелік субєктів, які мають досвід роботи і відповідних кваліфкованих спеціалістів проте не працювали на території Дніпропертовської області. Жодним нормативно-правовим актом така вимога не передбачена. Просимо її змінити на наступну " Надати довідку у довільній формі про підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічних робіт на підприємствах протягом останніх 3 років із зазначенням кількості документально підтверджених узгоджень"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 серпня 2020 14:05
На вимогу до закупівлі «Послуги екологічного характеру», повідомляємо наступне:
Додаток 2 «Технічне завдання» був складений з урахуванням того, що проведення інвентаризації відходів на державному рівні відсутні, а Департаменти екології та природних ресурсів обласних адміністрацій висувають різні умови щодо порядку проведення інвентаризації, відповідно до розроблених методологічних рекомендацій, які закріплені на місцевому рівні (звертаємо Вашу увагу).
Тому, у абзаці першому пункту 5 «кваліфікаційні вимоги до організацій, що приймають участь для проведення послуг» додатку 2 «Технічне завдання» було зазначено, що суб’єкти надання послуг повинні надати довідку у довільній формі про підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічних робіт на відповідних підприємствах , які розташовані в Дніпропетровській області протягом останніх 3 років із зазначенням кількості документально підтверджених узгоджень, для виконання вимог Департамента екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної адміністрації для можливості реєстрації інвентаризації.
Відповідно до абз. 3 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі, вирішила:

1. Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (додаток 2), а також документи щодо закупівлі затвердити в новій редакції.
2. Зміни, що вносяться замовником, розмістити та відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів, у порядку, передбаченому в ст. 10 Закону.




Уповноважена особа Загорулько О.В.

Документи

03 серпня 2020 14:05
IMG_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ" 54 940,00
UAH з ПДВ
35 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЯ" 55 000,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 13:26
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:24
Досвід роботи 001.jpg
10 серпня 2020 13:24
довідка працівники 001.jpg
10 серпня 2020 13:24
Акт ТОВ Тавріда Плюс 001.jpg
10 серпня 2020 13:24
АКТ Енергоаом 001.jpg
10 серпня 2020 13:24
4. Статут.pdf
10 серпня 2020 13:24
3.4Виписка.pdf
10 серпня 2020 13:24
3.3. Рішення учасника.pdf
10 серпня 2020 13:24
2 довідка податкова.jpg
10 серпня 2020 13:24
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ"
#41601635
Переможець 35 500,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 09:33

Документи

17 серпня 2020 09:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ"
#41601635
35 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 09:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2022 16:06
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 10:16
д.у. 3 від 10.12.2021_0001.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 10:15
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 10:10
Протокол уповнов особи.docx зміни до договору
01 лютого 2022 10:07
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 11:20
д.у. 3.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 11:19
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 14:55
д.у 2 Екосвіт_0001.pdf зміни до договору
23 червня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 10:18
Доп соглашение1.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:17
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:29
еко світ 7 09.20 03.09.20.pdf укладений
03 вересня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Враховуючи п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти: 1.1. Пункт 9.2. Договору у наступній редакції:«9.2. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення підписів печатками і діє до "30" червня 2021 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором».1.2. Календарний план надання послуг (Додаток № 2 до цього Договору) у новій редакції, який є Додатком № 1 до даної Додаткової угоди та становить невід’ємну частину цього Договору. 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовились внести зміни у розділ 10 Договору «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» та викласти їх в наступній редакції: IBAN: UA283065000000026004300008780 в АТ «АБ «РАДАБАНК».
Номер договору про закупівлю: 7/09.20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти: 1.1. Пункт 9.2. Договору у наступній редакції: «9.2. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення підписів печатками і діє до "31" грудня 2021 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором». 1.2. Календарний план надання послуг (Додаток № 2 до цього Договору) у новій редакції, який є Додатком № 1 до даної Додаткової угоди та становить невід’ємну частину цього Договору.
Номер договору про закупівлю: 7/09.20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти: 1.1. Пункт 9.2. Договору у наступній редакції: «9.2. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення підписів печатками і діє до "30" червня 2022 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором». 1.2. Сторони домовились внести зміни до п.2 та п.3 таблиці Календарного плану надання послуг від 03.09.2020 (Додаток № 2 до цього Договору) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7/09.20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти: 1.1. Пункт 9.2. Договору у наступній редакції: «9.2. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення підписів печатками і діє до "30" червня 2022 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором». 1.2. Сторони домовились внести зміни до п.2 та п.3 таблиці Календарного плану надання послуг від 03.09.2020 (Додаток № 2 до цього Договору) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7/09.20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти: 1.1. Пункт 9.2. Договору у наступній редакції: «9.2. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення підписів печатками і діє до "30" червня 2022 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором». 1.2. Сторони домовились внести зміни до п.2 та п.3 таблиці Календарного плану надання послуг від 03.09.2020 (Додаток № 2 до цього Договору) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7/09.20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 22 749,85
UAH