Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок учасникам АТО та членам сімей загиблих учасників АТО
Очікувана вартість
97 500,00 UAH
UA-2020-07-27-005717-c 0b41fcc24b6f497794e91d9b4ab9272d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рева Тетяна Олексіївна

380672746374 reva.tanya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37454258
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Рева Тетяна Олексіївна
380672746374
reva.tanya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 97 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 487,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2925 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79420000-4: Управлінські послуги


1 послуга на 15 проектів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок учасникам АТО та членам сімей загиблих учасників АТО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Д.Яворницького,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 09:34
Повідомлення про внесення змін (15) 1.doc
09 вересня 2020 09:34
ТД із змінами 15-1.docx
27 липня 2020 15:57
ТД.docx
09 вересня 2020 09:33
ДОГОВІР АТО проект нова редакція.doc
27 липня 2020 15:57
ДОГОВІР АТО.doc
09 вересня 2020 09:32
ОГОЛОШЕННЯ 15.doc
27 липня 2020 15:57
ОГОЛОШЕННЯ 15.doc
27 липня 2020 15:58
1 Ігрень Технічні, якісні та кількісні вимоги до надання послуг.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-005717-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СЕРВІОР", Код ЄДРПОУ:35719746
Дата подання: 29 липня 2020 15:07
Щодо дискримінаційних вимог до наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доброго дня, шановний Замовник!
Відповідно до п.1 додатку 3 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме (цитата):
«1. Наявність у учасника не менше 4-х працівників за основним місцем роботи або за трудовим договором про надання послуг — інженерів-землевпорядників, що здобули відповідну освіту та не менше 2-х працівників, працюючих за основним місцем роботи, що отримали кваліфікаційні сертифікати інженерів-землевпорядників, а також наявність у штаті сертифікованого інженера – геодезиста (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням інформації про чисельність та кваліфікацію персоналу; копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників та інженера-геодезиста (ст. 26 Закону України “Про землеустрій”)
2. Наявність у учасника за основним місцем роботи юриста, який здобув відповідну освіту (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи)
3. Здійснення сертифікованими інженерами-землевпорядниками діяльності у сфері землеустрою не менш ніж 10 років
4. Здійснення сертифікованими інженерами-геодезистами діяльності у сфері землеустрою не менш ніж 10 років.» (кінець цитати).
Вважаємо дані вимоги такими, що порушують вимоги ст.ст.5, 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, а також порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Такими вимогами, на наше переконання, є
1. деталізована вимога про наявність у учасника кваліфікованих працівників, яка містить докладні подробиці того, на яких саме умовах ці кваліфіковані працівники працюють у учасника (в штаті, за основним місцем роботи або за трудовим договором про надання послуг), адже умови роботи (форма співробітництва чи форма трудової участі) кваліфікованого працівника не впливає на рівень його кваліфікації та наявність/відсутність необхідних знань та досвіду. Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено право Замовника вимагати НАЯВНІСТЬ в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а не умови роботи таких працівників (форма співробітництва), що, на наше переконання, належить до сфери трудового, а не антимонопольного законодавства. Крім того, частина 4 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» прямо надає Учаснику можливість для підтвердження своєї відповідності залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що також опосередковано свідчить про можливість Учасника самостійно обирати безпосередніх виконавців (кваліфікованих співробітників) для виконання умов договору, та водночас свідчить про відсутність встановленої законом можливості Замовника впливати на умови роботи (форма співробітництва) кваліфікованого працівника Учасника.
2. вимога щодо здійснення сертифікованими інженерами-землевпорядниками та сертифікованими інженерами-геодезистами діяльності у сфері землеустрою не менш ніж 10 років, адже:
- відповідно до вимог ст.66 ЗУ «Про землеустрій» сертифікованими інженерами-землевпорядниками є особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі знань землеустрою, мають стаж роботи за спеціальністю НЕ МЕНШЕ ОДНОГО РОКУ, склали кваліфікаційний іспит, одержали сертифікат та зареєстровані в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників відповідно до цього Закону;
- відповідно до вимог ст.5-1 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» сертифікованим інженером-геодезистом може бути особа, яка має стаж роботи за спеціальністю НЕ МЕНШЕ ОДНОГО РОКУ, склала кваліфікаційний іспит, одержала кваліфікаційний сертифікат та внесена до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів відповідно до вимог цього Закону.
З урахуванням вищевикладеного просимо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги в частині звуження кола учасників, а саме уточнити вимоги до НАЯВНОСТІ працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а не до стажу та форми їхньої трудової участі у роботі Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 11:49
Шановний учасник! Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Законом України «Про публічні закупівлі» в статті 16 встановлено обов’язок замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Принципами публічних закупівель згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом.
Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Вказані у вимозі посилання, а саме ст.66 ЗУ «Про землеустрій», є вимогами щодо наявності вказаного стажу до кандидатів на складання ІСПИТУ для отримання кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника та геодезиста, що не має відношення до Тендерної документації.
В нашій Тендерній документаціії одними із кваліфікаційних критеріїв є умова наявності в учасника не менше двох інженерів-землевпорядників, які отримали кваліфікаційні сертифікати та працюють за основним місцем роботи у Учасника, у відповідності з вимогами чинного законодавства, зокрема згідно з вимогами ст.26 Закону України «Про землеустрій», а також інженера-геодезиста, який отримав кваліфікаційний сертифікат згідно з вимогами Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Кваліфікаційні критерії щодо здійснення сертифікованими інженерами-землевпорядниками та геодезистами діяльності у сфері землеустрою не менш ніж 10 років характеризують працівників Учасника як працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у розумінні підпункту 2 частини 1ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»), тобто досвід здійснення довготривалої діяльності у сфері землеустрою, надійність Виконавця та здатність його надавати відповідні соціально-важливі послуги, якими є предметом замовлення за даним Тендером.
Предметом замовлення є послуга з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок учасникам АТО та членам сімей загиблих учасників АТО, а власниками наданої Послуги є учасники бойових дій, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення або члени сімей загиблих учасників, отримання результату за цією Послугою є першочерговим завданням.
Законодавством України передбачено систему пільг для учасників бойових дій та осіб, прирівняних до них, зокрема, це стосується і надання земельних ділянок.
Відповідно до пункту 14 статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (далі - Закон) учасникам бойових дій надаються, серед інших, такі пільги: першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва.

Відповідно до статті 17 Закону фінансування витрат, пов'язаних з введенням в дію цього Закону, здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів.
На виконання Закону рішенням міської ради від 30.03.2016 № 20/5 затверджено Програму розвитку земельних відносин у м. Дніпрі на 2016-2020 роки (зі змінами) (далі- Програма), яка наразі реалізується в межах бюджетних асигнувань та встановлених строків. Реалізація зазначеної програми дає можливість фінансувати виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для учасників антитерористичної операції та членів їх сімей.
В межах зазначеної Програми департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради неодноразово виступав замовником щодо надання послуг з виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для учасників антитерористичної операції та членів їх сімей та мав негативний досвід неспроможності переможця відкритих торгів своєчасного виконання послуги у зв’язку з великою кількістю замовлених проектів одночасно. Зменшити обсяги та кількість проектів землеустрою не вбачається можливим через довготривалий термін очікування учасниками антитерористичної операції та членів їх сімей фінансування даного виду послуги за рахунок місцевого бюджету в порядку черговості.
Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має велике соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста.
До Департаменту надходять численні звернення від учасників АТО, членів їх сімей, громадських об‘єднаннь тощо, щодо контролю за взятими Виконавцями зобов’язань та наданням якісних послуг від Виконавців адже страхування від неякісних Виконавців не завжди передбачено.
Досить суворі Умови для учасників тендеру спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця послуг, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни. Саме тому у п.3.3 Проекту договору зазначені штрафні санкції.
Враховуючи вищезазначене, департамент по роботі з активами, як замовник, має бути впевненим в можливості своєчасного та якісного виконання переможцем відкритих торгів не поодиноких проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, а виготовлення значної кількості проектів одночасно.
Розгорнути Згорнути
щодо розгляду скарги UA-2020-07-27-005717-c.a1
Номер вимоги: UA-2020-07-27-005717-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СЕРВІОР", Код ЄДРПОУ:35719746
Дата подання: 30 липня 2020 13:10
Щодо дискримінаційних вимог до аналогічних договорів
Доброго дня, шановний Замовник!
Відповідно до п.3 додатку 3 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у сфері землеустрою, а саме (цитата):
«надати три (або більше) договори сумами не менше ніж 60 000 грн зі строком виготовлення зазначених проектів землеустрою не більше ніж 6 (шість) місяців, (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника у формі, наведеній нижче.
Аналогічний договір – договір на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності для учасників АТО та членів сімей загиблих учасників АТО по Дніпропетровській області та/або на замовлення учасників АТО по Дніпропетровській області.». (кінець цитати)
Вважаємо дані вимоги такими, що порушують ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них та принципу запобігання корупційним діям і зловживанням. Такими вимогами в тендерній документації є наступні:
1. вимога надати договори, укладені щодо земель ТІЛЬКИ в межах Дніпропетровської області, адже процедура виконання таких договорів - складання проектів землеустрою - однакова по всій території України, зокрема, з урахуванням запроваджених принципів екстериторіальності їх погодження та екстериторіальності реєстрації земельних ділянок в ДЗК;
2. вимога щодо мінімальної суми кожного окремого укладеного договору не менше ніж 60 000 грн, оскільки договори, що укладаються на замовлення учасників АТО та/або членів сімей загиблих учасників АТО, як правило, укладаються з кожним з них окремо, навіть, якщо земельні ділянки розташовано масивами; при цьому середньоринкова вартість робіт із виготовлення проекту землеустрою складає 3-5 тис.грн.
З метою дотримання принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовнику доцільно встановити критерій оцінки спроможності Учасника одночасно, за короткий проміжок часу, виконати обсяг робіт, еквівалентний тендерній документації. Учасником має бути надано підтвердження виконання певної кількості проектів землеустрою, а не загальної вартості робіт по їх виконанню.
З урахуванням вищевикладеного ВИМАГАЄМО:
1.Виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо обмеження виконаних аналогічних договорів виключно по Дніпропетровській області;
2.Виключити вимогу щодо СУМИ аналогічних договорів, змінивши її на вимогу щодо мінімально необхідної КІЛЬКОСТІ ОДНОЧАСНО ВИКОНАНИХ проектів землеустрою протягом строку, обумовленому чинним законодавством (6 місяців).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 13:59
щодо відповіді на вимогу UA-2020-07-27-005717-c.c2
Шановний учасник! Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Законом України «Про публічні закупівлі» в статті 16 встановлено обов’язок замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Принципами публічних закупівель згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом.
Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Закупівлею передбачено замовлення одночасного (в обмежений визначений, відповідно до законодавства, строк) розроблення значного об‘єму робіт: послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок розташованих на території Дніпропетровської області (місті Дніпро) учасникам АТО та членам їх сімей (далі – Послуга).
Ст. 26 Закону України «Про землеустрій» встановлено, що взаємовідносини замовників і розробників документації із землеустрою регулюються законодавством України і договором, статтею 27 визначені права та обов’язки замовників документації із землеустрою, а саме:
Замовники документації із землеустрою мають право:
а) доручати розробникам виконання робіт із землеустрою;
б) встановлювати наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою;
в) визначати строк виконання робіт і порядок розгляду документації із землеустрою;
г) визначати за погодженням із розробником документації із землеустрою вартість робіт із землеустрою і порядок їх оплати;
ґ) виступати власником документації із землеустрою;
д) проводити індексацію вартості виконаних робіт із землеустрою в порядку, встановленому законом;
е) здійснювати контроль за виконанням робіт із землеустрою в порядку, встановленому законом.
При цьому, згідно з Договором, місцем надання послуг є м. Дніпро Дніпропетровської області, тобто виконання Учасником Аналогічних договорів на території Дніпропетровської області є критерієм, який випливає зі встановлених умов.

Договори, що укладаються на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності для учасників АТО та членів сімей загиблих учасників АТО та/або на замовлення учасників АТО, як правило, укладаються одним договором на значну кількість проектів як у випадку поодинокого розташування земельних ділянок так і у випадку, якщо земельні ділянки розташовано масивами,
«оскільки поділ лотів за одним видом Послуг на окремі не передбачено».

Таким чином, Вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів сумами не менше 60 000 грн на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності для учасників АТО та членів сімей загиблих учасників АТО по Дніпропетровській області та/або на замовлення учасників АТО по Дніпропетровській області зі строком виготовлення зазначених проектів землеустрою не більше ніж 6 (шість) місяців як раз і є критерієм, який характеризує постачальника, як розробника, який має обладнання та матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання і досвід роботи та досвід виконання аналогічного договору з одночасним виготовленням значної кількості проектів землеустрою у тих об‘ємах, які замовлені даною Закупівлею в стислий термін.

Предметом замовлення є послуга з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок учасникам АТО та членам сімей загиблих учасників АТО, а власниками наданої Послуги є учасники бойових дій, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення або члени сімей загиблих учасників, отримання результату за цією Послугою є першочерговим завданням.
Законодавством України передбачено систему пільг для учасників бойових дій та осіб, прирівняних до них, зокрема, це стосується і надання земельних ділянок.
Відповідно до пункту 14 статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (далі - Закон) учасникам бойових дій надаються, серед інших, такі пільги: першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва.

Відповідно до статті 17 Закону фінансування витрат, пов'язаних з введенням в дію цього Закону, здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів.
На виконання Закону рішенням міської ради від 30.03.2016 № 20/5 затверджено Програму розвитку земельних відносин у м. Дніпрі на 2016-2020 роки (зі змінами) (далі- Програма), яка наразі реалізується в межах бюджетних асигнувань та встановлених строків. Реалізація зазначеної програми дає можливість фінансувати виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для учасників антитерористичної операції та членів їх сімей.
В межах зазначеної Програми департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради неодноразово виступав замовником щодо надання послуг з виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для учасників антитерористичної операції та членів їх сімей та мав негативний досвід неспроможності переможця відкритих торгів своєчасного виконання послуги у зв’язку з великою кількістю замовлених проектів одночасно. Зменшити обсяги та кількість проектів землеустрою не вбачається можливим через довготривалий термін очікування учасниками антитерористичної операції та членів їх сімей фінансування даного виду послуги за рахунок місцевого бюджету в порядку черговості.
Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має велике соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста.
Досить суворі Умови для учасників тендеру спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця послуг, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни. Саме тому у п.3.3 Проекту договору зазначені штрафні санкції.
Враховуючи вищезазначене, департамент по роботі з активами, як замовник, має бути впевненим в можливості своєчасного та якісного виконання переможцем відкритих торгів не поодиноких проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, а виготовлення значної кількості проектів одночасно.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-27-005717-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СЕРВІОР", Код ЄДРПОУ:35719746
Дата подання: 04 серпня 2020 16:33
порушення вимог статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням
1. Визнати тендерну документацію по закупівлі послуг з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок учасникам АТО та членам сімей учасників АТО такою, що свідчить про антиконкурентні дії Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради та містить дискримінаційні вимоги: - до аналогічних договорів, укладених щодо земель ТІЛЬКИ в межах Дніпропетровської області; - до мінімальної суми кожного окремого аналогічного договору не менше ніж 60 000 грн; - до форми трудової участі кваліфікованих працівників Учасника; - до кількості інженерів-землевпорядників та стажу роботи сертифікованих інженерів. 2. Призупинити процедуру закупівлі до внесення змін до тендерної документації для усунення дискримінаційних вимог щодо аналогічних договорів, а також дискримінаційних вимог відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявних працівників відповідної кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2020 18:43
рішення від 07.08.2020 № 15130 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 18:43
рішення від 17.08.2020 № 15669.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 21:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол ТК від 08.09.2020 №58
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2020 09:38

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 16:20
Наказ №232 від 24.04.2020
04 серпня 2020 16:20
Наказ №273 від 27.05.2020
04 серпня 2020 16:20
Наказ №321 від 26.06.2020
04 серпня 2020 16:20
Скарга

Документи подані замовником

10 серпня 2020 11:45
717.pdf
10 серпня 2020 11:46
відповідь_скарга 717 .doc
10 серпня 2020 11:46
13-46.pdf
10 серпня 2020 11:46
16-59.pdf
10 серпня 2020 11:47
22-18.pdf
10 серпня 2020 11:47
31-58.pdf
09 вересня 2020 09:38
Протокол№58.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕОСИСТЕМА ПЛЮС" 92 304,75
UAH з ПДВ
92 304,75
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕОСИСТЕМА ПЛЮС"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 вересня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій