Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівель Святогірського дитячого садка № 18 «Ластівка» за адресою: пров. Лісовий, 14 в м. Святогірськ в Донецької області» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, за кодом CPV за ДК 021:2015: 45454000-4 "Реконструкція"
Очікувана вартість
31 751 761,00 UAH
UA-2020-07-27-005573-c 08fe373be46b405c9dbdf990759c3519
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Жденовський

+380959031946 sviatrada@slav.dc.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святогірська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04053001
Вебсайт: http://svyatogirsk.com.ua/
Місцезнаходження: 84130, Україна , Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Володимира Сосюри, 8
Контактна особа: Олексій Жденовський
+380959031946
sviatrada@slav.dc.ukrtel.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 15:09
Очікувана вартість: 31 751 761,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 158 758,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівель Святогірського дитячого садка № 18 «Ластівка» за адресою: пров. Лісовий, 14 в м. Святогірськ в Донецької області» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, за кодом CPV за ДК 021:2015: 45454000-4 "Реконструкція"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, Святогірськ, Провулок Лісовий 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  27 серпня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до розділу 4 договору Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Відповідно до розділу 4 договору Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-21-000012 ● 332366c56aae45ccbd6c9a13079b853b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2020 15:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.10.2020 № 46-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 21.10.2020 № 46-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-27-005573-c від 27.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

згідно протоколу №10/1 від 03.11.2020 "Довести до відома секретаря тендерного комітету Бондаренко Н. М. висновок Держаудитслужби під особистий підпис. Суворо вказати Бондаренко Н. М. на недопустимість порушення законодавства про публічні закупівлі в подальшій роботі. Голові тендерного комітету посилити контроль за заповненням інформації в системі «Прозорро»."

2020-11-03 15:01:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТПРОМ-ГРУП" 27 771 720,52
UAH з ПДВ
27 771 720,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕСУРС" 31 393 220,84
UAH з ПДВ
31 393 220,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 17:15
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:04
Референс спг 2020.pdf
11 серпня 2020 17:04
штат розклад 20.pdf
11 серпня 2020 17:04
Статут Смартпром-груп.pdf
11 серпня 2020 17:04
опис статуту.pdf
11 серпня 2020 17:04
Ліцензія СПГ.pdf
11 серпня 2020 17:04
довідка про мтб.pdf
11 серпня 2020 17:04
Выписка НДС.pdf
11 серпня 2020 17:04
витяг 030820.rtf
11 серпня 2020 17:04
Гарантія 2419-20.zip
11 серпня 2020 17:04
r_58_ДЦ_ИВР.xls
11 серпня 2020 17:04
r_58_ДЦ_ДЦ.xls
11 серпня 2020 17:04
58.imd
11 серпня 2020 17:04
58_дц.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 09:43
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:42
Ст.17.pdf
17 серпня 2020 09:42
Наказ.PDF
17 серпня 2020 09:42
Кошторис 3частина.pdf
17 серпня 2020 09:42
Кошторис 2частина.pdf
17 серпня 2020 09:42
Кошторис 1частина.pdf
17 серпня 2020 09:42
ЕЦП підписи.rar
17 серпня 2020 09:42
Довідка МВС.pdf
17 серпня 2020 09:42
Дов.податкова.pdf
11 серпня 2020 21:53
Електронний підпис
11 серпня 2020 21:52
проект договору.pdf
11 серпня 2020 21:34
Електронний підпис
11 серпня 2020 21:33
Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 21:33
Статутні документи.pdf
11 серпня 2020 21:33
СадокАВК5.imd
11 серпня 2020 21:33
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 21:33
Наявність працівників.pdf
11 серпня 2020 21:33
МТБ.pdf
11 серпня 2020 21:33
Кошторис 3частина.pdf
11 серпня 2020 21:33
Кошторис 2частина.pdf
11 серпня 2020 21:33
Кошторис 1частина.pdf
11 серпня 2020 21:33
Казна,банк.pdf
11 серпня 2020 21:33
Довідки.pdf
11 серпня 2020 21:33
Гарантія 2417-20.zip
11 серпня 2020 21:33
Аналогічний договір.pdf
11 серпня 2020 21:33
11. 4517 3.rar
11 серпня 2020 21:33
10. 4517 2.rar
11 серпня 2020 21:33
9. 4517 ,1.rar
11 серпня 2020 21:33
7.Книга 2.3.rar
11 серпня 2020 21:33
6.Книга 2.2.rar
11 серпня 2020 21:33
5.Книга 2.1.rar
11 серпня 2020 21:33
4. Фото кошт.розр..rar
11 серпня 2020 21:33
3.фото3.JPG
11 серпня 2020 21:33
2.фото2.JPG
11 серпня 2020 21:33
1.Фото1.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТПРОМ-ГРУП"

ТОВ "БУДРЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТПРОМ-ГРУП"
#43260496
Відхилено 27 771 720,52
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 10:38
ТОВ "БУДРЕСУРС"
#32087902
Переможець 31 393 220,84
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

14 серпня 2020 10:38
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:37
Doc Aug 14 2020.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БУДРЕСУРС" #32087902

№ рішення у справі

70/60-р/к

Дата рішення у справі

29.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕСУРС"
#32087902
31 393 220,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 10:57
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 19:22
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 19:21
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 11:56
График виконання робіт.pdf зміни до договору
04 червня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 11:11
Дод. угода 5.pdf зміни до договору
02 червня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 08:01
Doc 12 26 2020.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 07:59
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 16:50
Doc Sep 23 2020(1).pdf зміни до договору
23 вересня 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 13:44
Doc Sep 08 2020.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 13:43
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 13:34
1.PDF зміни до договору
04 вересня 2020 13:30
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:37
Doc Aug 27 2020.pdf укладений
27 серпня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до додатку 2 до Договору "Календарний графік виконання робіт" та викласти його у новій редакції 2. Внести зміни до додатку 3 "План фінансування" та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Абзац 2 пункту 4.2 Договору викласти в новій редакції: "у 2020 році в розмірі 5025935,40 (п'ять мільйонів двадцять п'ять тисяч дев'ятсот тридцять п'ять гривень 40 копійок), у т.ч. ПДВ - 837655,90 грн., в т.ч.:".
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в фінансування по рокам, внесення змін до додатків 2, 3
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування на 2020 рік, з одночасним перенесенням суми зменшення на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Святогірська міська рада, іменована надалі "Замовник", в особі міською голови Бандури Володимира Володимировича, що діє на підставі Закон} України "Про місцеве самоврядування в Україні", з однієї сторони та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДРЕСУРС». іменоване надалі "Підрядник", в особі директора Єгорова Ігоря Володимировича, що ліг на підставі Статуту, з іншого боку; спільно надалі іменовані "СТОРОНИ", уклали дану додаткову угоду до договору від 27.08.2020 року №68 (далі Договір)
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додається Графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток до Договору підряду №68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості, у зв'язку із коригуванням проєктно-кошторисної документації (без збільшення суми визначеної в договорі)
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 31 393 220,84
UAH (в тому числі ПДВ 5 232 203,47 UAH)