Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі ДЮСШ, за адресою: Херсонська область, м.Олешки, вул.Паркова,1)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-07-27-004350-c 3d0190a099b943d598dd9c7a448c4050
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саніна Олена Юріївна

+380554221942 elenasanina-1990@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38230941
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22
Контактна особа: Саніна Олена Юріївна
+380554221942
elenasanina-1990@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 15:30
Початок аукціону: 04 серпня 2020 14:23
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі ДЮСШ, за адресою: Херсонська область, м.Олешки, вул.Паркова,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, Олешківський район, м.Олешки, вул.Паркова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 15:00
Проект договору.docx
27 липня 2020 15:00
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік матеріалів
Дата подання: 28 липня 2020 14:00
Дата відповіді: 28 липня 2020 16:23
Чи можливо додати перелік матеріалів до Додатку №2, для більш точного визначення тендерної пропозиції.
Відповідь: Добрий день! Більш детальний опис відсутній, вся наявна інформація відповідно до технічного завдання викладена в Додотку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Найменування предмета закупівлі
Дата подання: 28 липня 2020 15:50
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:15
Шановний замовник просимо уточнити повну назву предмету закупівлі. Так як є невідповідності в "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі".
Відповідь: Добрий день! Повна назва предмету закупівлі : Поточний ремонт покрівлі ДЮСШ, за адресою: Херсонська область, м.Олешки, вул.Паркова,1
Перелік матеріалів
Дата подання: 29 липня 2020 08:57
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:19
Підкажіть будь ласка, чи планується застосування деталей з оцинкованих листів ("коньок", можливо карнизні звиси, примикання)?
Відповідь: Добрий день! Повний перелік робіт указано в Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-004350-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНЕР", Код ЄДРПОУ:31917875
Дата подання: 29 липня 2020 18:52
Вимога надати відомість ресурсів до дефектного акту
До дефектного акту не додана відомість ресурсів. Таким чином можна трактувати дані роботи, як такі, що виконуються із матеріалів Замовника торгів. Відсутність чіткого переліку матеріалів, які надаються підрядником, призведе до того, що дані роботи не будуть виконані внаслідок відсутності деяких матеріалів у тендерної пропозиції учасника.
Відсутність чіткого переліку матеріалів підрядника наштовхує на висновки, що дані торги приписані під конкретного учасника і в процесі виконання робіт остаточна їх вартість значно зросте, порівняно з ціновою пропозицією за результатами аукціону. Вартість буде змінено у бік підвищення шляхом укладання додаткових угод на вартість неврахованих матеріалів та робіт.
Для виключення корупційних ризиків при проведені даної закупівлі, вимагаємо розміщення повного технічного завдання з переліком робіт, та повним переліком матеріалів Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2020 14:36
Доброго дня, шановний користувач! Повідомляємо, що відповідно до норм, капітальний ремонт передбачає наявність проектно-кошторисної документації, а поточний ремонт можна проводити на підставі дефектних актів, тому, Замовником не була передбачена додаткова розробка проектно-кошторисної документації. Враховуючи вищенаведене, наявність додаткової інформації відсутня, при цьому Замовник пропонує Учасникам самостійно визначитись з повним переліком ресурсів, матеріалів для надання послуги та не заперечуємо проти огляду об’єкту учасниками.
Номер вимоги: UA-2020-07-27-004350-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНЕР", Код ЄДРПОУ:31917875
Дата подання: 29 липня 2020 18:57
Щодо надання відомості ресурсів
У разі ігнорування попередньої вимоги про надання відомості ресурсів до дефектного акту, будемо звертатися до Південого офісу аудиторської служби, правоохоронних органів з метою блокування даної закупівлі, як такої що не відповідає інтересам громади та держави в цілому. І такої, що може призвести до нецільового використання бюджетних коштів, та перевитрату їх у значних розмірах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2020 14:37
Доброго дня, шановний користувач! Повідомляємо, що відповідно до норм, капітальний ремонт передбачає наявність проектно-кошторисної документації, а поточний ремонт можна проводити на підставі дефектних актів, тому, Замовником не була передбачена додаткова розробка проектно-кошторисної документації. Враховуючи вищенаведене, наявність додаткової інформації відсутня, при цьому Замовник пропонує Учасникам самостійно визначитись з повним переліком ресурсів, матеріалів для надання послуги та не заперечуємо проти огляду об’єкту учасниками.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-27-004350-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43478989
Дата подання: 05 серпня 2020 18:19
Порушення при прийняті рішення
Приватне підприємство “АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС” вимагає повернутись до розгляду його пропозиції. Так як рішення замовника порушує “ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі” Стаття 5.
Рішення замовника має явну дискримінацію учасника, який вдруге надав найнижчу цінову пропозицію, що не сприяє максимальній економії бюджетних коштів. А саме ненадання участником підтвердження відсутності обставин відповідно частини другої ст 17 Закону. Згідно “ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі” частини другої ст 17 “2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.”, приватне підприємство “АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС” повідомляє що у “Гарантійному листі про відсутність обставин, передбачених частиною 3 статті 17 Закону” не може включити до списку дану обставину, так як не було виконання чи невиконання своїх зобов'язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору тому що, відсутні будь які договори про закупівлю між ПП “АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС” та КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області. Будь який гарантійний лист по данному пункту буде недійсний. А надання довідки про відсутність договорів між ПП “АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС” та “КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області” у “Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі” відсутнє.
Додатково повідомляємо:
КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області має інформацію про відсутність договорів між ПП “АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС” та “КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області” у своїх архівах та дана інформація є у відкритому доступі.
У першій закупівлі “код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі ДЮСШ, за адресою: Херсонська область, м.Олешки, вул.Паркова,1)” Ідентифікатор тендеру UA-2020-07-10-003610-b по “Гарантійному листі про відсутність обставин, передбачених частиною 3 статті 17 Закону” зауважень не було.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2020 15:44
Шановний учасник! Повідомляємо, що відповідно до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі по предмету закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі ДЮСШ, за адресою: Херсонська область, м. Олешки, вул. Паркова,1), учасник ПП «АЛЬЯСПРОМТЕХСЕРВІС» не виконав чітку зазначену вимогу п.8.5 розділу 8 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», а саме : «Гарантійний лист від Учасника, складений у довільній формі (за підписом та/або печаткою Учасника) у якому Учасник гарантує відсутність обставин, передбачених частиною 3 статті 17 Закону (перерахувати всі обставини) ». Згідно п.2 ст.17 Закону інформація відсутня, тобто і підтвердження даної обставини не має. Наявність такої інформації у будь якому іншому документі учасника відсутня, тому вважаємо дану помилку критичною та зважаючи на це, визначення ПП «АЛЬЯСПРОМТЕХСЕРВІС» буде дискримінацією по відношенню до іншого учасника.
1.2. Додатково повідомляємо, що учасником ПП «АЛЬЯСПРОМТЕХСЕРВІС» було допущено не тільки зазначені помилки у протоколі № 20 від 05.08.2020р., а саме:
1.2.1. Не надано у складі комерційної пропозиції Листи-згоди на обробку персональних даних чотирьох осіб зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (вимога згідно Додатку 4 до оголошення про спрощену закупівлю).
1.2.2. Документи учасника не містять ID закупівлі (3d0190a099b943d598dd9c7a448c4050)
Номер вимоги: UA-2020-07-27-004350-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43478989
Дата подання: 06 серпня 2020 17:06
Вимога про повернення на повторний розгляд пропозиції ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС"
Шановний Замовник ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" не міг виконати вимогу, а саме включити в перелік обставин п.8.5 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», а саме : «Гарантійний лист від Учасника, складений у довільній формі (за підписом та/або печаткою Учасника) у якому Учасник гарантує відсутність обставин, передбачених частиною 3 статті 17 Закону (перерахувати всі обставини), так як не було виконання чи невиконання своїх зобов'язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору тому що, відсутні будь які договори про закупівлю між ПП “АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС” та КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області. І надання такої інформації було би фальсифікацією документів.
Щодо листа згоди на обробку персональних даних , ПП “АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС” надало Замовнику лист згоду на персональні дані на уповноважену особу , а саме на директора. Листи згоди на персональні дані чотирьох осіб зазначених в Довідці відсутні тому що, ПП “АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС” не має права передавати персональні дані своїх працівників. Складання такої довідки має на увазі передачу даних третій особі що призведе порушення Закону України "Про захист персональних даних".
Усі документи крім тих додатків що не можна змінювати та скан копій з оригіналів мають ID закупівлі а саме: UA-2020-07-27-004350-c. З ID закупівлі Замовник може ознайомитись по наступним посиланням: https://dozorro.org/tender/UA-2020-07-27-004350-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2020 12:10
Шановний Учасник! Повідомляємо, що надана інформація у вимозі учасника або у складі пропозиції після закінчення строку подання тендерних пропозицій не може бути прийнята до розгляду Замовником згідно законодавства України та роз’яснень Мінекономрозвитку. Дана інформація повинна надаватися учасником у складі пропозиції та відповідні документи згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Процедура спрощеної закупівлі проводиться у межах Закону України «про публічні закупівлі», учасник мав достатню кількість часу для підготовки своєї пропозиції згідно вимог оголошення та надати у строк передбачений законодавством. Щодо надання Листа-згоди на обробку персональних даних, ПП «АЛЬЯСПРОМТЕХСЕРВІС» у складі пропозиції надав дані своїх співробітників за якими можливо ідентифікувати особу відповідно до ст. 11 та ст. 21 ЗУ «Про інформацію», тому учасник мав обов’язково взяти згоду у працівників до моменту формування Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації. Тобто, даною дією порушено не тільки вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а й законодавства України.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.2 ст. 28 «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником, як конфіденційна, у тому числі, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав установлених ст. 17 цього Закону»
Номер вимоги: UA-2020-07-27-004350-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43478989
Дата подання: 07 серпня 2020 17:52
Вимагаємо переглянути та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Кредо С» у зв’язку з порушенням учасником умов спрощеної закупівлі
Вимагаємо переглянути та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Кредо С» у зв’язку з порушенням учасником умов спрощеної закупівлі, а саме:
1. Відсутні документи, які підтверджують повноваження посадової особо на підписання пропозиції та договору про закупівлю.
2. Відсутній гарантійний лист про згідно частини 3 статті 17 Закону «Про публічні закупівлі», щодо залучання субпідрядників (Стаття 17 частина 7).
3. Документ на підтвердження якості матеріалу на «ЛИСТИ АСБОЦЕМЕНТНІ ПЛОСКІ», а інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі чітко указана робота з «АЗБОЦЕМЕНТНИМИ ЛИСТАМИ 8-ХВИЛЬОВИМИ 40/150 РОЗМІРОМ 1750Х1130, ТОВЩИНА 5,8ММ».
4. Сертифікат якості на «Дошку обрізну калібровану 22х160х4000», «Дошку обрізну калібровану 22х210х4000», «Дошку обрізну калібровану 22х220х4000», «Дошку обрізну калібровану 25х130х4000», «Дошку обрізну калібровану 25х210х4000», «Дошку обрізну калібровану 35х200х4000», «Дошку обрізну калібровану 28х220х4000» не відповідає формам бланків сертифікату якості та будівельним нормам України, а також на печатках відсутній повний номер Коду ЄДРПОУ.
5. На всіх бланках тендерної пропозиції указано невірний ID закупівлі.
З ID закупівлі та інформацією, що саме таке ID закупівлі Замовник може ознайомитись по наступним посиланням на державні сайти:
https://infobox.prozorro.org/articles/yak-pracyuye-modul-aukcion
https://dozorro.org/tender/UA-2020-07-27-004350-c
6. Учасник закупівлі в кваліфікаційних критеріях додав довідку про виконання аналогічних договорів (2 договори), з яких жоден не підпадає під код ДК 021:2015 45200000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
7. Учасник закупівлі в комерційній пропозиції відійшов від форми зазначеної в Спрощеній закупівлі, а саме вніс свої коригування в шапці Комерційної пропозиції.

З усього вищенаведеного ми, ПП «АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС» вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Кредо С» та знову перейти до кваліфікації нашої тендерної пропозиції, в якій відсутні істотні помилки. Якщо наша вимога буде проігнорована, ми будемо вважати що КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області та ТОВ «Кредо С» пов’язані між собою та будемо звертатись до Національної поліції України, Південного офісу аудиторської служби та інші правоохоронні органи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 15:57
Шановний учасник! Уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо, що вона безпідставна. Згідно перелічених недоліків ми не маємо права відхилити пропозицію учасника ТОВ «Кредо С». Відповідно зазначаємо:
- Вся інформація наявна у складі пропозиції (Наказ на призначення, статут,рішення засновника);
-Наявне підтвердження з перерахуванням всіх обставин (08Гарантійний лист щодо відсутності підстав згідно ч.3ст.17 pdf);
-Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, уповноваженою особою не конкретизовано щодо яких матеріалів повинні були надаватися сертифікати якості, учасником виконано вимогу відповідно до оголошення;
-Учасником зазначено коректний ID-код закупівлі (3d0190a099b943d598dd9c7a448c4050) а не № Закупівлі як зазначено Вами;
-У складі пропозиції учасником ТОВ «Кредо С» надано договори які містять перелік робіт які відповідають вимогам ( Повний перелік робіт згідно Актів виконаних робіт);
-Комерційна пропозиція відповідає встановленій формі.

Документи

30 липня 2020 14:35
Протокол №17

Документи

06 серпня 2020 15:44
пояснення

Документи

07 серпня 2020 12:10
пояснення

Документи

10 серпня 2020 15:57
пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" 129 800,00
UAH з ПДВ
129 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕДО С" 147 322,80
UAH з ПДВ
147 322,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 12:36
Електронний підпис
01 серпня 2020 12:33
18. Проект договору.pdf.p7s
01 серпня 2020 12:33
17. Сертифікати.pdf.p7s
01 серпня 2020 12:32
7. Дефектний акт.pdf.p7s
01 серпня 2020 12:24
4. Локальний кошторис..pdf
01 серпня 2020 12:24
7. Дефектний акт.pdf
01 серпня 2020 12:23
17. Сертифікати.pdf
01 серпня 2020 12:23
18. Проект договору.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:37
25 Технічне завдання.pdf
03 серпня 2020 11:37
22 Локальний кошторис.pdf
03 серпня 2020 11:37
21 Дефектний акт.pdf
03 серпня 2020 11:37
18 Договірна ціна.pdf
03 серпня 2020 11:37
17 Довідка КЕП.pdf
03 серпня 2020 11:37
15 Копії актів.pdf
03 серпня 2020 11:37
10 Проект договору.pdf
03 серпня 2020 11:37
03 Копія Статуту.pdf
03 серпня 2020 11:37
02 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "КРЕДО С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС"
#43478989
Відхилено 129 800,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 16:22
ТОВ "КРЕДО С"
#42262754
Переможець 147 322,80
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:23

Документи

07 серпня 2020 12:23
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:15
Протокол№23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕДО С"
#42262754
147 322,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 12:23
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:15
Протокол№23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 11:01
сканДоговір_242ДЮСШ.docx укладений
14 серпня 2020 10:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 147 322,80
UAH (в тому числі ПДВ 24 553,80 UAH)