Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень туалетів та каналізації Комунального опорного закладу " Плодородненський заклад загальної середньої освіти"
Очікувана вартість
132 917,00 UAH
UA-2020-07-27-003434-b d5754679fd1b40c098fb7ec05712a499
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Ігор Петрович

+380963766058 anna.bo4arova.bocharova@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОЗ "Плодородненський ЗЗСО"
Код ЄДРПОУ: 26316568
Місцезнаходження: 72040, Україна , Запорізька обл., Плодородне, вул.Генкіна,32
Контактна особа: Клименко Ігор Петрович
+380963766058
anna.bo4arova.bocharova@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 19:52
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 15:01
Очікувана вартість: 132 917,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 665,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поточний ремонт приміщень туалетів та каналізації Комунального опорного закладу " Плодородненський заклад загальної середньої освіти"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський район, село Плодородне, вулиця Генкіна, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поточний ремонт приміщень туалетів та каналізації Комунального опорного закладу " Плодородненський заклад загальної середньої освіти" Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 10:58
Untitled31.07.07.pdf
27 липня 2020 19:52
Оголошення27.pdf
31 липня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 10:58
Untitled31.07.07.pdf
27 липня 2020 19:52
Оголошення27.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договори
Дата подання: 30 липня 2020 11:16
Дата відповіді: 31 липня 2020 11:04
Надайте роз'яснення: 1. Чому, в оголошенні про поточний ремонт приміщень туалету, Ви вимагаєте: Копію аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов цього оголошення є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання робіт у сфері: капітального ремонту чи реконструкції закладів медичного, освітнього чи оздоровчого призначення.? Та, чи можливо, застосування терміну аналогічний до ПОТОЧНОГО ремонту.? 2. Якщо Ви вимагаєте заповнення додатків до оголошення, додайте форми та проект договору у відповідному форматі файлів з можливістю редагування. RTF, DOC, HTML, або ішні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так,можливо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-003434-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЖАБСЬКА АЛЬОНА ВАЛЕРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3144804649
Дата подання: 31 липня 2020 10:22
Дискримінаційна вимога п. 18.10
Пунктом 18.10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Поточний ремонт приміщень туалетів та каналізації Комунального опорного закладу " Плодородненський заклад загальної середньої освіти"», Вами, як Замовником встановлено дискримінаційну вимогу про надання, в якості аналогічних, договору на виконання робіт з капітального ремонту чи реконструкції закладів медичного освітнього або оздоровчого призначення.
Згідно з «Законом України про публічні закупівлі» предмет закупівлі, поточний ремонт приміщень відноситься до послуг.
Послугами вважається будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт.
Роботами вважаться реконструкція та капітальний ремонт.
Вимога надання в якості аналогічного договору на виконання робіт, для надання послуг повністю порушує принципи недискримінації учасників.
Встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Вимагаємо видалити пункт 18.10 оголошення як такий що порушує Закон України про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2020 11:02
Так,можливо.Зміни були внесені.Дякуємо за зауваження.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

31 липня 2020 10:22
001.jpg

Документи

31 липня 2020 11:01
Договір
31 липня 2020 11:01
Договір

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЖАБСЬКА АЛЬОНА ВАЛЕРІЇВНА 110 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛЮБИШКО ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ" 131 484,63
UAH з ПДВ
131 484,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 11:53
18.10 list vidguk new.pdf
04 серпня 2020 11:38
Електронний підпис
04 серпня 2020 11:30
18.5 subpodryad.pdf
04 серпня 2020 11:30
18.3 pasport.pdf
04 серпня 2020 11:30
18.3 INN.pdf
04 серпня 2020 11:30
18.11 oxorona prazi deklar.pdf
04 серпня 2020 11:30
18.11 list rozyasnenya.pdf
04 серпня 2020 11:30
koshtorisni rozraxunki.pdf
04 серпня 2020 11:30
18.4 pogodzenya я dogovorom.pdf
04 серпня 2020 11:30
про админ витрати.pdf
04 серпня 2020 11:30
додаток 3 пропоз.pdf
04 серпня 2020 11:30
18.1 tex zavdannya.pdf
04 серпня 2020 11:30
18.10 analog dog.pdf
04 серпня 2020 11:30
18.10 list vidguk.pdf
04 серпня 2020 11:30
18.6 pro statut.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 10:09
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:08
Выписка Любышко.pdf
03 серпня 2020 18:41
Електронний підпис
03 серпня 2020 18:35
лист-відгук.pdf
03 серпня 2020 18:35
аналог договір.pdf
03 серпня 2020 18:35
паспорт інн.pdf
03 серпня 2020 18:35
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЖАБСЬКА АЛЬОНА ВАЛЕРІЇВНА

ФОП "ЛЮБИШКО ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЖАБСЬКА АЛЬОНА ВАЛЕРІЇВНА
#3144804649
Відхилено 110 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 19:16
ФОП "ЛЮБИШКО ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ"
#3136216154
Переможець 131 484,63
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 13:58

Документи

10 серпня 2020 19:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:56
Протокол рішення

Документи

11 серпня 2020 13:58
Протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛЮБИШКО ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ"
#3136216154
131 484,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2020 13:58
Протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 11:07
Додаткова угода _1 (2).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 11:01
Договір 11.pdf укладений
19 серпня 2020 18:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 131 484,63
UAH