Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Миргородського ВП ГУНП в Полтавській області за адресою: м. Миргород вул. Я. Усика,34
Очікувана вартість
288 089,00 UAH
UA-2020-07-27-003425-b 86276883f87e4838b7285ef42ae377b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кінь Вікторія Петрівна

+380532517527 kinviktoria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 40108630
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул Пушкіна,83
Контактна особа: Кінь Вікторія Петрівна
+380532517527
kinviktoria@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 19:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 19:26
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 19:26
Початок аукціону: 12 серпня 2020 12:22
Очікувана вартість: 288 089,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 880,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8642 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Миргородського ВП ГУНП в Полтавській області за адресою: м. Миргород вул. Я. Усика,34
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м.Миргород, вул.Я.Усика, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-003425-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:40208577
Дата подання: 19 серпня 2020 09:55
Неправомірне визнання переможцем закупівлі "Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Миргородського ВП ГУНП в Полтавській області за адресою: м. Миргород вул. Я. Усика,34" ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа"
Шановний Замовнику! Згідно протоколу №204 від 18.08.2018. переможцем закупівлі «Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Миргородського ВП ГУНП в Полтавській області за адресою: м. Миргород вул. Я. Усика,34» визнано ТОВ "Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа".
Визнання переможцем даного учасника є не правомірним, так як його документація не відповідає кваліфікаційним та іншим критеріям, а саме:

1. В Розділі 3 Тендерної документації (Забезпечення тендерної пропозиції) Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.

Банківська гарантія, що представлена ТОВ «БВКК «Константа», була надана не за формою, наведеної в Додатку 1. Крім того, надана учасником банківська гарантія, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому був накладений підпис, не перевіряється та має не вірний формат, що свідчить про те, що цей Документ був підготовлений Переможцем НЕ правильно.
2. В Додатку 1, розділ 1, п.3.2 учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надається не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, та підтвердження даного договору видатковими/актами приймання-передачі/актами виконання робіт та інші.

Переможцем закупівлі ТОВ «БВКК «Константа» було надано аналогічний договір підряду №9-506/2018 від 1 липня 2019 року без додатків, а саме без договірної ціни та локального кошторису, що могло би підтвердити аналогічність робіт. Крім того на підтвердження виконання цього договору було надано акти виконання робіт від 23 вересня 2019 року, що не відносяться до цього договору та мають іншу назву об’єкту. В довідці з інформацією про виконання аналогічного договору, предмет договору не відповідає предмету представленої скан-копії аналогічного договору.

3. В Додатку 1, розділ 1, п.1 учасником надається довідка з переліком обладнання , матеріально-технічної бази та технологій, який повинен відповідати переліку обладнання, яке повинен мати Учасник згідно з технічними вимогами до предмету закупівлі (Додаток 2).

Замовник чітко визначив що Учасник повинен мати необхідний перелік обладнання Переможець закупівлі у складі своєї пропозиції надав не повний перелік обладнання та наявність матеріально-технічної бази, що потрібен для виконання технічних вимог по закупівлі. Тобто ця умова не була виконання переможцем ТОВ «БВКК «Константа»

4. В Додатку 1, розділ 4, п.3 учасником надається достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.

Звертаємо вашу увагу, що переможцем ТОВ «БВКК «Константа», не було надано ні довідки про наявність ліцензії ні самого дозвільного документу.

5. Переможцем ТОВ «БВКК «Константа», в Додатку 3 до Тендерної документації надано не заповнений Договір підряду, а в календарному графіку до цього договору не вказані терміни виконання робіт

Отже, згідно вище сказаного, вважаємо, що пропозиція, що підготовлена ТОВ «БВКК «Константа» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації, в т.ч. кваліфікаційних критеріям, встановленим відповідно до статті 16 та вимогам встановленим у відповідності до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2020 18:29
адовільнити вимогу ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» (код ЄДРПОУ 40208577) № UA-2020-07-27-003425-b.a1 дата подання: 19 серпня 2020 19:55 в рамках проведення процедури закупівлі «Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Миргородського ВП ГУНП в Полтавській області за адресою: м. Миргород вул. Я. Усика,34» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) частково:
1. Банківська гарантія надана ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" (код ЄДРПОУ 37440271) в складі своєї тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам додатку 1 до Тендерної документації та проходить верифікацію на сайті центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify. Підписувач Дерев’янко Наталія Євгеніївна.
2-3. Рішенням тендерного комітету оформленого протоколом від 21.08.2020 № ___ пропозиція ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" (код ЄДРПОУ 37440271) відправлена на додаткові кваліфікацію згідно п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 №922-VІІІ (зі змінами).
4. ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" (код ЄДРПОУ 37440271) в складі тендерної пропозиції надали: скан-копію Дозволу №337.16.53 від 21.07.16 виданий Державною службою України з питань праці(держпраці) та скан-копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 11 лютого 2020р №1550. Разом з тим, Постановою КМУ від 7 червня 2017 р №406 Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію не передбачено дозвільні документи на даний вид робіт.
5. Учасник ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" (код ЄДРПОУ 37440271) згідний з попереднім проектом договору і календарним графіком надання послуг(виконання робіт), а саме закінчення надання послуг по 25.09.2020, про що свідчить засвідчення кожної сторінки проекту договору підписом та печаткою з написом «З проектом договору згодні, директор Іванюк Р.Л.Підпис» та наданням в складі тендерної пропозиції Письмової згоди учасника з умовами проекту договору , що викладений у Додатку №3 до Тендерної документації, згідно Додатку 4.

Документи

21 серпня 2020 18:29
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" 249 710,80
UAH з ПДВ
249 710,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 278 357,07
UAH з ПДВ
278 357,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2020 10:49
Електронний підпис
22 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
22 серпня 2020 14:50
Документи на вимогу
10 серпня 2020 18:40
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:37
Пропозиція.pdf
10 серпня 2020 18:37
Лист-відгук _1.pdf
10 серпня 2020 18:37
документы Константа.pdf
10 серпня 2020 18:37
Дозвіл з Держпраці.pdf
10 серпня 2020 18:37
Додаток 5.pdf
10 серпня 2020 18:37
Додаток 4.pdf
10 серпня 2020 18:37
Договір підряду.pdf
10 серпня 2020 18:37
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2020 18:37
Декларація Держпраці.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 15:14
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:22
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:19
22-Витяг з реєстру.pdf
11 серпня 2020 14:19
21-Наказ на призначення.pdf
11 серпня 2020 14:19
17-Дод.4.письмова згода.pdf
11 серпня 2020 14:19
13-Договірна ціна.pdf
11 серпня 2020 14:19
12-Дозвіл та декларація.pdf
11 серпня 2020 14:19
10-Технічне вимоги.pdf
11 серпня 2020 14:19
7-Ліцензія.pdf
11 серпня 2020 14:19
4-Аналогічний договір.pdf
11 серпня 2020 14:19
1-Матер.-технічна база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа"

ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа"
#37440271
Рішення скасоване 249 710,80
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 18:07
ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа"
#37440271
Переможець 249 710,80
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 17:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 18:17

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 №922-VІІІ (зі змінами) ст.29 п.16 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та /або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання умов додатку №1, розділ 1, п.3 учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічниго (аналогічних за предметом закупівлі договору (договорів) надається: 1) довідка в довільній формі , з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); 2) не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з усіма копіями документів на підтвердження виконання договору (ів) (видатковими накладними/ актами приймання-передачі/ актами наданих послуг/ актами виконання робіт/ іншими документами, які підтверджують виконання договору (ів) зазначених в наданій Учасником довідці. На виконання умов додатку №1, розділ 1, п.1 учасником на підтвердження наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій надається: 1) довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів ту устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг, тощо); 2)інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна свідчитит, що Учасник має власну або орендовану матеріально-технічну базу та обладнання для повнгого виконання робіт пердбачених технічними вимогами (додаток 2 до тендерної документації). У разі оренди, обладнання, яке буде використовуватись під час виконання робіт предмету закупівлі, надати копії діючих договорів оренди з усіма додатками до них ( договора оренди повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту, що є предметом даної закупівлі). Вимагаємо від ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа" (код ЄДРПОУ 37440271): 1) привести до відповідності довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, договір та акти виконаних робіт; 2) доповнити довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для постачання товару та гарантійного обслуговуваннявсією інформацією що вимагалася, а саме:термін експлуатації та відомості про технічний стан.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будівельна виробничо-комерційна компанія "Константа"
#37440271
249 710,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:34
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 11:01
1 971 В.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 16:51
календарний графік.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 11:20
договір укладений
08 вересня 2020 11:17

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 жовтня 2020 12:01
248 011,79 UAH UA738201720343170002000092638
ГУНП в Полтавській області
UA113510050000026003342305500
ТОВ"БВКК"Константа"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): оприлюднення додатку №2 до договору
Номер договору про закупівлю: 846В
Договір:
Номер додаткової угоди: 846В
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 846В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/971/В
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 248 011,79
UAH (в тому числі ПДВ 41 335,30 UAH)