Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Поберезька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04356308 |
Місцезнаходження: | 77430, Україна , Івано-Франківська обл., Тисменицький р-н, с. Побережжя, вул. Шевченка. 104 |
Контактна особа: |
Володимир Кабан +380987871207 poberezzya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 11:08 |
Очікувана вартість: | 11 612 832,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 116 128,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Післяоплата 7 робочих днів після виконання кожного етапу робіт згідно акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 13:41 |
Документація Поберезька сільська рада закреслена.docx | |
06 серпня 2020 13:41 |
Документація Поберезька сільська рада змінена.docx | |
06 серпня 2020 13:41 |
перелік 3 зміни.docx | |
27 липня 2020 14:12 |
Кваліф критерії.docx | |
27 липня 2020 14:12 |
Оцінка.docx | |
27 липня 2020 14:12 |
Технічне завдання.docx | |
27 липня 2020 14:12 |
Проект договору.docx | |
27 липня 2020 14:12 |
Документація Поберезька сільська рада.docx |
06 серпня 2020 13:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 серпня 2020 13:41 |
Документація Поберезька сільська рада закреслена.docx
|
|||
06 серпня 2020 13:41 |
Документація Поберезька сільська рада змінена.docx
|
|||
06 серпня 2020 13:41 |
перелік 3 зміни.docx
|
|||
27 липня 2020 14:12 |
Кваліф критерії.docx
|
|||
27 липня 2020 14:12 |
Оцінка.docx
|
|||
27 липня 2020 14:12 |
Технічне завдання.docx
|
|||
27 липня 2020 14:12 |
Проект договору.docx
|
|||
27 липня 2020 14:12 |
Документація Поберезька сільська рада.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-18-000019 ● 6a01be391f0a42b6b0b6b6dd9938c7fd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 10:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.09.2020 №60
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.09.2020 №60
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-27-003380-c 27.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-25 10:52:38
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Коректура робочого проекту №2 незавершеного будівництва " Клубу на 200 місць в с. Побережжя, Тисменицького району" під соціально-адміністративний центр.) (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Нове будівництво» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2020-07-27-003380-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником, при розгляді тендерної пропозиції ПП «Роса-ІФ», що в пункті 4.1 аналогічного Договору підряду від 24.04.2014 №24/04-14 термін виконання робіт визначено квітень 2014 року – грудень 2015 року, тоді як в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 14.08.2020 №106 зазначено 2014 – 2016 роки?
2. Чи укладались ПП «Роса-ІФ» з ТОВ «Альянс – Б» додаткові угоди до Договору підряду від 24.04.2014 №24/04-14?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-30 10:32:31
Відповідь на запит
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Коректура робочого проекту №2 незавершеного будівництва " Клубу на 200 місць в с. Побережжя, Тисменицького району" під соціально-адміністративний центр.) (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Нове будівництво» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2020-07-27-003380-c) повідомляємо , що Договір учасником ПП «Роса-ІФ» виконано вчасно і в повному обсязі за 2014-2015рр.
Щодо другого питання:Додаткові угоди до Договору підряду від 24.04.2014 №24/04-14 відсутні
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Роса-ІФ" #34083975 |
Переможець |
8 721 724,80
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2020 13:42
|
договірна ціна пп роса іф.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2020 13:28
|
договір пп Роса ІФ (3).pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2020 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 12:14
|
пп роса іф.pdf | укладений |
02 вересня 2020 11:28
|
договір пп роса іф.pdf | укладений |
02 вересня 2020 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода на виконання робіт відповідно до графіку робіт та їх фінансування , передбачених на 2020 бюджетний рік . |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |