Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Влаштування тротуарних доріжок по вул. Незалежності, смт. Підкамінь, Бродівський район, Львівська область» (капітальний ремонт)
Очікувана вартість
1 381 652,60 UAH
UA-2020-07-27-003312-b ● 6cdfa15ad8a64609a96380e5ca5a592f
Спрощена закупівля
Спрощена
Пропозиції розглянуті
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підкамінська селищна рада Бродівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04372483 |
Місцезнаходження: | 80670, Україна , Львівська обл., селище Підкамінь, Львівська область,Бродівський район,селище Підкамінь,вулиця І.Франка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Бутинський Богдан Ярославович +380326631244 pidkamin-rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2020 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 15:51 |
Очікувана вартість: | 1 381 652,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 046,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Влаштування тротуарних доріжок по вул. Незалежності, смт. Підкамінь, Бродівський район, Львівська область» (капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80670, Україна, Львівська область, смт. Підкамінь, вул. Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 17:17 |
Оголошення.docx | |
27 липня 2020 17:17 |
Додаток___4_Проект_договору.docx | |
27 липня 2020 17:17 |
Додаток 3 Технічна специфікація.doc | |
27 липня 2020 17:17 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
27 липня 2020 17:17 |
Додаток 1 Пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічного завдання.
Дата подання: 29 липня 2020 14:29
Доброго дня, просимо пояснити, що означає в перевезенні будівельного сміття замітка "без урахування вартості - вартість перевезення сміття; -вартість утилізації сміття", а також просимо надати відомість ресурсів на будівельні машини і механізми та будівельні матеріали, вироби і конструкції.Дякуємо.
Відповідь відсутня
Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 29 липня 2020 16:51
Доброго дня.
Просимо уточнити тип. розмір та колір ФЕМ?
Дякуємо
Відповідь відсутня
Уточнення Таблиця Б Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 30 липня 2020 11:36
Доброго дня. Просимо надати пояснення * Зазначається для працівників, щодо яких чинними нормами і правилами передбачено їх присвоєння ? що мається на увазі.Дякуємо
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-27-003312-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГАЛБУДСТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:41266187
Дата подання: 12 серпня 2020 14:25
Вимога до Замовника щодо незаконної дискваліфікації
10 серпня 2020 року Уповноваженою особою Замовника було прийнято незаконне протокольне рішення №2 про відхилення пропозиції учасника спрощеної процедури закупівлі ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ». Виходячи з інформації, яка зазначена в рішенні, Уповноважена особа Замовника відхилила пропозиції через наявні, на її думку, підстави. Вважаємо дане рішення необгрунтованим, таким, що порушує принципи здійснення закупівель. Найперше на що ми звернули увагу під час участі в закупівлі це на те, що Бутинський Б.Я., який являється селищним головою та уповноваженою особою Замовника не виконує свої прямі посадові обов’язки. На сайті уповноваженого органу було задано 3 запитання, які залишились поза увагою селищного голови. Відповідно до статті 14 Закону Замовник забов’язаний відповісти на питання протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення. Замовником цього не було зроблено та у зв’язку з неможливістю усунення порушень така закупівля підлягала відміні.
Щодо незаконності нашого відхилення можемо привести наступні аргументи:
1. Відповідно до додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовником надано довідку в якій необхідно було зазначити наступне: Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення. Символ «/» означає, що Учасник надає або «Назва та адреса організації з якою укладено договір» або «номер договору та дата укладення». Учасником заповнено інформацію щодо назви та адреси замовника відповідно до вищезазначеної довідки. Щодо листа-відгука, то в ньому міститься інформація, яка передбачена додатком 2 до оголошення. Замовником зазначено неправдиві відомості. Водночас, слід нагадати замовнику про принципи здійснення закупівель, зокрема об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Навіть якщо припустити наявність порушень щодо оформлення вказаних документів, то таке порушення вважатиметься формальною помилкою, адже учасником надано копію аналогічних договорів де зазначається відповідна інформація.
2. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2020-2022 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,4 відсотків.
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599):
«4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.».
За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2020 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954,78 гривень. Учасником розраховано вартість середньомісячної заробітньої плати у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) відповідно до визначеного законодавством порядку.
Зважаючи на вищезазначене Учасник не порушив вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію учасника шляхом відміни процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Щодо незаконності нашого відхилення можемо привести наступні аргументи:
1. Відповідно до додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовником надано довідку в якій необхідно було зазначити наступне: Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення. Символ «/» означає, що Учасник надає або «Назва та адреса організації з якою укладено договір» або «номер договору та дата укладення». Учасником заповнено інформацію щодо назви та адреси замовника відповідно до вищезазначеної довідки. Щодо листа-відгука, то в ньому міститься інформація, яка передбачена додатком 2 до оголошення. Замовником зазначено неправдиві відомості. Водночас, слід нагадати замовнику про принципи здійснення закупівель, зокрема об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Навіть якщо припустити наявність порушень щодо оформлення вказаних документів, то таке порушення вважатиметься формальною помилкою, адже учасником надано копію аналогічних договорів де зазначається відповідна інформація.
2. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2020-2022 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,4 відсотків.
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599):
«4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.».
За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2020 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954,78 гривень. Учасником розраховано вартість середньомісячної заробітньої плати у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) відповідно до визначеного законодавством порядку.
Зважаючи на вищезазначене Учасник не порушив вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію учасника шляхом відміни процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 12:56
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо вам про те, що в період подання запитань до даної закупівлі, на майданчику ДЗО, який використовує Замовник велись технічні роботи щодо зміни функціоналу майданчика, відтак, сповіщення про наявність запитань до закупівлі Замовником не отримувались. По даній ситуації Замовником було складено відповідні протокольні документи. Крім того, інформації що міститься в оголошенні та додатках до нього цілком достатньо для формування Учасником своєї пропозиції. Також, в електронній системі закупівель міститься контактна інформація про номер телефону та адресу електронної пошти уповноваженої особи Замовника, за якими можна звертатися за уточнюючою інформацією. Таких звернень від учасників не поступало. Повідомляємо про те, що з моменту коли розпочався період на подання пропозиції - 30 липня 2020 20:00, Майданчик ДЗО не дає технічної можливості надавати будь-які пояснення в електронній системі закупівель, а останнє запитання від учасника надійшло якраз 30 липня 2020 11:36.
Надані Учасником листи-відгуки не містять дати укладення аналогічних договорів, відповідно до вимог п.2 Розділу 3 Додатку 2 до оголошення.
Відповідно до вимог п. 3.3. Розділу 3 Оголошення: Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об`єкті, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), на підтвердження зазначеної вимоги, учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному сайті Центрального органу виконавчої влади в галузі статистики, розмір середньомісячної заробітної плати за видом економічної діяльності «Будівництво» за період з початку року у 2019 році становить 9356 гривень. Постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2020 рік» визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,8 відсотків, а не 106,4 як зазначається у вашій вимозі. Дану інформацію можна перевірити за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/555-2019-%D0%BF#n8.
Розрахунковий показник мінімальної кошторисної заробітної плати складає 9 356 х 1,068 = 9 992.208 грн., Тоді, як Учасником у складі пропозиції надав документ, в якому проставлено розмір кошторисної заробітної плати на рівні 9954,78 грн., що є меншим ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року).
Таким чином ваша вимога підлягає відхиленню.
Надані Учасником листи-відгуки не містять дати укладення аналогічних договорів, відповідно до вимог п.2 Розділу 3 Додатку 2 до оголошення.
Відповідно до вимог п. 3.3. Розділу 3 Оголошення: Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об`єкті, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), на підтвердження зазначеної вимоги, учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному сайті Центрального органу виконавчої влади в галузі статистики, розмір середньомісячної заробітної плати за видом економічної діяльності «Будівництво» за період з початку року у 2019 році становить 9356 гривень. Постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2020 рік» визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,8 відсотків, а не 106,4 як зазначається у вашій вимозі. Дану інформацію можна перевірити за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/555-2019-%D0%BF#n8.
Розрахунковий показник мінімальної кошторисної заробітної плати складає 9 356 х 1,068 = 9 992.208 грн., Тоді, як Учасником у складі пропозиції надав документ, в якому проставлено розмір кошторисної заробітної плати на рівні 9954,78 грн., що є меншим ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року).
Таким чином ваша вимога підлягає відхиленню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-27-003312-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГАЛБУДСТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:41266187
Дата подання: 12 серпня 2020 15:10
Вимога щодо відміни рішення про визнання переможцем закупівлі
10 серпня 2020 року Уповноваженою особою Замовника було прийнято незаконне протокольне рішення №3 про визнання переможцем закупівлі ТОВ "ДЕМЧУКБУД". Вважаємо дане рішення незаконним, прийнятим з порушенням принципів здійснення закупівель.
Відповідно до додатку №2 учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановані з оригіналу копії не менше 2 аналогічних договорів, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою, незалежно від форми власності та джерел фінансування на суму, не менше 50% від очікуваної вартості цієї закупівлі, який виконаний у 2016, та/або 2017, та/або 2018 роках та/або 2019 роках та/або 2020 роках.
2. Скановану з оригіналу копію листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці «Г». Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки форми КБ-3).
4. Платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати виконаних робіт згідно аналогічних договорів
Звертаємо Вашу увагу на формулювання «які повністю виконані». Розглядаючи пропозицію ТОВ "ДЕМЧУКБУД" на відповідність вимогам оголошення, нами було встановлено наступні порушення, які унеможливлювали визнання учасника переможцем закупівлі.
Відповідно до довідки про досвід виконання аналогічних договорів, учасником зазначено договір №53 від 17.04.2018 року. Ціна договору відповідно до п.2.1. Договору становить 3495555. Згідно з інформацією яку надано учасником, зокрема довідки КБ3 та платіжних документів учасником виконано роботи на суму 3495522.44. Жодних додаткових угод на зменшення суми договору учасником не було надано. Факт повного виконання робіт означає, що договір має бути виконаний на ту суму, яка зазначена в договорі, в разі якщо роботи виконуються на суму яка є меншою, укладається додаткова угода, яка є невід’ємною частиною договору та вносяться зміни в ціну договору. Зважаючи на вищезазначене учасник не надав не менше двох аналогічних договорів, які повністю виконані. Аналогічна ситуація з договором №90 від 08.08.2019 року. Сума договору, яка зазначена в договорі 6500000.00 грн, роботи по довідках КБ3 виконані на суму 6028410.29 грн. Жодних додаткових угод на зменшення суми договору не надано.
Підсумовуючи вищезазначене, зважаючи на відсутність підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, які повністю виконані, пропозиція учасника підлягала відхиленні на підставі ч.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Нам, як учаснику, незрозуміло чим керується замовник відхиляючи нас по надуманих підставах та не відхиляючи учасника пропозиція якого не відповідає вимогам оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ "ДЕМЧУКБУД".
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до додатку №2 учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановані з оригіналу копії не менше 2 аналогічних договорів, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою, незалежно від форми власності та джерел фінансування на суму, не менше 50% від очікуваної вартості цієї закупівлі, який виконаний у 2016, та/або 2017, та/або 2018 роках та/або 2019 роках та/або 2020 роках.
2. Скановану з оригіналу копію листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці «Г». Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки форми КБ-3).
4. Платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати виконаних робіт згідно аналогічних договорів
Звертаємо Вашу увагу на формулювання «які повністю виконані». Розглядаючи пропозицію ТОВ "ДЕМЧУКБУД" на відповідність вимогам оголошення, нами було встановлено наступні порушення, які унеможливлювали визнання учасника переможцем закупівлі.
Відповідно до довідки про досвід виконання аналогічних договорів, учасником зазначено договір №53 від 17.04.2018 року. Ціна договору відповідно до п.2.1. Договору становить 3495555. Згідно з інформацією яку надано учасником, зокрема довідки КБ3 та платіжних документів учасником виконано роботи на суму 3495522.44. Жодних додаткових угод на зменшення суми договору учасником не було надано. Факт повного виконання робіт означає, що договір має бути виконаний на ту суму, яка зазначена в договорі, в разі якщо роботи виконуються на суму яка є меншою, укладається додаткова угода, яка є невід’ємною частиною договору та вносяться зміни в ціну договору. Зважаючи на вищезазначене учасник не надав не менше двох аналогічних договорів, які повністю виконані. Аналогічна ситуація з договором №90 від 08.08.2019 року. Сума договору, яка зазначена в договорі 6500000.00 грн, роботи по довідках КБ3 виконані на суму 6028410.29 грн. Жодних додаткових угод на зменшення суми договору не надано.
Підсумовуючи вищезазначене, зважаючи на відсутність підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, які повністю виконані, пропозиція учасника підлягала відхиленні на підставі ч.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Нам, як учаснику, незрозуміло чим керується замовник відхиляючи нас по надуманих підставах та не відхиляючи учасника пропозиція якого не відповідає вимогам оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ "ДЕМЧУКБУД".
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 12:17
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо вам про те, що вимогами оголошення не передбачено необхідності надавати додаткові угоди до аналогічних договорів. Крім того в наданих Учасником ТОВ "ДЕМЧУКБУД" аналогічних договорах не міститься положення про те, що додаткові угоди до таких договорів є їх невід’ємними частинами. А тому, Учасник не мав обов’язку надавати такі додаткові угоди в складі своєї пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЗАСТАВА" |
1 096 156,00
UAH з ПДВ
|
940 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЛБУДСТАНДАРТ" |
1 111 000,00
UAH з ПДВ
|
949 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕМЧУКБУД" |
1 375 507,39
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗИС СЕРВІС" |
1 315 811,00
UAH з ПДВ
|
1 274 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ" |
1 353 312,89
UAH з ПДВ
|
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЗАСТАВА" #20788668 |
Відхилено |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 16:04
|
ТОВ "ГАЛБУДСТАНДАРТ" #41266187 |
Відхилено |
949 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 16:14
|
ТОВ "ДЕМЧУКБУД" #41522365 |
Переможець |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 16:22
|