Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Будівництво тролейбусної лінії на ж/м Придніпровський від вул. Космічної (вул. Набережна Перемоги – Південний міст – вул. Гаванська – вул. Електрична) до вул. 20-річчя Перемоги (в районі буд. 55 Г) та в зворотному напрямку і зарядної станції»
Очікувана вартість
7 318 520,40 UAH
UA-2020-07-27-003062-c 588c01256a72428d8167dd40e8ecb01e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорофєєв Сергій Володимирович

+380632530399 92181@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32616520
Вебсайт: http://www.det.dp.ua
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а
Контактна особа: Дорофєєв Сергій Володимирович
+380632530399
92181@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
22.07.2020 року Колегією з розгляду скарг АМКУ було ухвалено рішення № 14092-р/пк-пз від 22.07.2020р., яким призупинено процедуру закупівлі UA-2020-06-10-004230-c ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Будівництво тролейбусної лінії на ж/м Придніпровський від вул. Космічної (вул. Набережна Перемоги – Південний міст – вул. Гаванська – вул. Електрична) до вул. 20-річчя Перемоги (в районі буд. 55 Г) та в зворотному напрямку і зарядної станції». Через скаргу від одного із учасників, розгляд скарги запланований на 30.07.2020 року, результати розгляду будуть оприлюднені не раніше 4 серпня 2020року. На підставі вищезазначеного з метою не допущення простою тролейбусів з автономним ходом, згідно розділу 3 пункту 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» на підставі, - «оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується;», провести скорочену переговорну процедуру згідно чинного законодавства України.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 14:26
Оскарження наміру укласти договір: 02 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Будівництво тролейбусної лінії на ж/м Придніпровський від вул. Космічної (вул. Набережна Перемоги – Південний міст – вул. Гаванська – вул. Електрична) до вул. 20-річчя Перемоги (в районі буд. 55 Г) та в зворотному напрямку і зарядної станції»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ж/м Придніпровський від вул. Космічної (вул. Набережна Перемоги – Південний міст – вул. Гаванська – вул. Електрична) до вул. 20-річчя Перемоги (в районі буд. 55 Г) та в зворотному напрямку і зарядної станції
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

27 липня 2020 13:56
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-07-000010 ● a4823228068141ac8f7b10b5a5837d7d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020 18:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.12.2020 № 241

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.12.2020 № 241

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-07-27-003062-с
27.07.2020 Комунальне підприємство «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 32616520) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-09 13:25:47

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт код згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-27-003062-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону підставою для оголошення тендеру замовником, зокрема, може бути нагальна потреба здійснити закупівлю з причини: «оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі , що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується».
Чому в обґрунтуванні застосування переговорної процедури не зазначено посилання на документ, який підтверджує наявність такої нагальної потреби або не додано цей документ до обґрунтування?
Учасником цієї переговорної процедури визначено ПП “Дніпромонтаж», компанію, визнання переможцем якої оскаржувалося в іншій закупівлі замовника ID: UA-2020-06-10-004230-c та за рішенням АМКУ від 14.08.2020 № 15592 зобов'язано замовника скасувати рішення про визнання переможцем ПП “Дніпромонтаж».
Чому в обґрунтуванні застосування переговорної процедури не зазначено переваги ПП “Дніпромонтаж» перед іншими учасниками?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-11 14:51:31

Пояснення

22.07.2020 року Колегією з розгляду скарг АМКУ було схвалено рішення № 14092-р/пк-пз від 22.07.2020р. яким призупинено процедуру закупівлі UA-2020-06-10-004230-с ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Будівництво тролейбусної лінії на ж/м Придніпровський від вул.. Космічної (вул. Набережна Перемоги – Південний міст – вул. Гаванська – вул. Електрична) до вул.20-річчя Перемоги (в районі буд. 55Г) та в зворотному напрямку і зарядної станції». Через скаргу від одного із учасників, розгляд скарги запланований на 30.07.2020 року, потім після перенесення колегією розгляд відбувся 14.08.2020 р., а саме рішення винесено 19.08.2020 р.
Згідно кредитного договору (операційний номер 49728) укладеного між Комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради та Європейським банком Реконструкції та розвитку в якому зазначено, що КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР за рахунок капітальних видатків місцевого внеску повинен зробити модернізацію тролейбусної інфраструктури, роботи, які пов’язані із запуском Придніпровського тролейбусного маршруту.
При настанні випадку невиконання зобов’язань ЄБРР може, на власний розсуд, повідомивши про це Позичальника, оголосити всю, або будь-яку частку основної суми Кредиту, а також нараховані на неї проценти (разом з будь-якими іншими сумами, які нараховані або підлягають сплаті за цим Договором) такими, що, і вони ж відповідно стануть (незважаючи на будь-яке положення цього Договору, що передбачає протилежне) або:
1. Такими, строк сплати яких настав, і які підлягають сплаті на вимогу; або
2. Такими, що підлягають сплаті негайно без будь-якого наступного повідомлення і без будь-якого подання, вимоги або будь-якого виду протесту, від яких цим прямо відмовляється Позичальник.
Окрім того, є лист від 23.07.2020 №1953 до тендерного комітету, у якому зазначено що між КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР та АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» укладено договір на нестандартне приєднання до електричних мереж, для електрозабезпечення зарядної станції та диспетчерського пункту. На сьогоднішній день вже розроблено проектну документацію та прокладено кабельну лінію від ТП-1044 АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» до межі земельної ділянки виділеної під будівництво двох споруд. З міркувань техніки безпеки зазначена лінія знаходиться без напруги, що унеможливлює контроль за її технічним станом та може привести до її пошкодження (крадіжка, порушення цілісності ізоляції, тощо). Також, зарядна станція передбачена проектом модернізації тролейбусної інфраструктури, яка пов’язана із запуском Придніпровського тролейбусного маршруту, повинна бути встановлена фахівцями-консультантами направленими в наше місто Переможцем тендеру на початку серпня поточного року.
Враховуючи вищевикладене необхідно терміново укласти Договір з підрядною організацією для будівництва тролейбусної лінії на ж/м Придніпровський з метою можливості пуску зазначеного маршруту як найшвидше.
На підставі вищезазначеного з метою не допущення простою тролейбусів з автономним ходом, прошу голову тендерного комітету згідно розділу 3 пункту 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» на підставі, - «оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується провести переговорну процедуру згідно чинного законодавства України.
Щодо, другого питання повідомляємо: наше підприємство направило листи з проханням прийняти участь у переговорній процедурі ПП «Дніпромонтаж» та ТОВ «Плутон ІС» (листи додаються). Отримавши, письмові відповіді від потенційних учасників переговорної процедури (відповіді додаються), наше підприємство провело переговори з ПП «Дніпромонтаж».
Слід зазначити, КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР дотримується в своїй діяльності принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Процедура закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Будівництво тролейбусної лінії на ж/м Придніпровський від вул. Космічної (вул. Набережна Перемоги – Південний міст – вул. Гаванська – вул. Електрична) до вул. 20-річчя Перемоги (в районі буд. 55 Г) та в зворотному напрямку і зарядної станції» проведена згідно чинного законодавства.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-12-11 14:54:34

Пояснення з власної ініціативи

Додатково надаємо лист в тендерний комітет, щодо проведення переговорної процедури

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Дніпромонтаж"
#34735493
Переможець 7 318 520,40
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:26

Документи

27 липня 2020 14:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 14:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Дніпромонтаж"
#34735493
7 318 520,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2020 14:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 13:13
протокол.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 16:58
Договір.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення суми договору за результатами переговорів
Номер договору про закупівлю: №118
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 641 409,22
UAH (в тому числі ПДВ 1 106 901,54 UAH)