Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32616520 |
Вебсайт: | http://www.det.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
Контактна особа: |
Дорофєєв Сергій Володимирович +380632530399 92181@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 14:26 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
27 липня 2020 13:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-07-000010 ● a4823228068141ac8f7b10b5a5837d7d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2020 18:04 |
04.12.2020 № 241
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.12.2020 № 241
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-07-27-003062-с
27.07.2020 Комунальне підприємство «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 32616520) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-09 13:25:47
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт код згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-27-003062-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону підставою для оголошення тендеру замовником, зокрема, може бути нагальна потреба здійснити закупівлю з причини: «оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі , що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується».
Чому в обґрунтуванні застосування переговорної процедури не зазначено посилання на документ, який підтверджує наявність такої нагальної потреби або не додано цей документ до обґрунтування?
Учасником цієї переговорної процедури визначено ПП “Дніпромонтаж», компанію, визнання переможцем якої оскаржувалося в іншій закупівлі замовника ID: UA-2020-06-10-004230-c та за рішенням АМКУ від 14.08.2020 № 15592 зобов'язано замовника скасувати рішення про визнання переможцем ПП “Дніпромонтаж».
Чому в обґрунтуванні застосування переговорної процедури не зазначено переваги ПП “Дніпромонтаж» перед іншими учасниками?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-11 14:51:31
Пояснення
22.07.2020 року Колегією з розгляду скарг АМКУ було схвалено рішення № 14092-р/пк-пз від 22.07.2020р. яким призупинено процедуру закупівлі UA-2020-06-10-004230-с ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Будівництво тролейбусної лінії на ж/м Придніпровський від вул.. Космічної (вул. Набережна Перемоги – Південний міст – вул. Гаванська – вул. Електрична) до вул.20-річчя Перемоги (в районі буд. 55Г) та в зворотному напрямку і зарядної станції». Через скаргу від одного із учасників, розгляд скарги запланований на 30.07.2020 року, потім після перенесення колегією розгляд відбувся 14.08.2020 р., а саме рішення винесено 19.08.2020 р.
Згідно кредитного договору (операційний номер 49728) укладеного між Комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради та Європейським банком Реконструкції та розвитку в якому зазначено, що КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР за рахунок капітальних видатків місцевого внеску повинен зробити модернізацію тролейбусної інфраструктури, роботи, які пов’язані із запуском Придніпровського тролейбусного маршруту.
При настанні випадку невиконання зобов’язань ЄБРР може, на власний розсуд, повідомивши про це Позичальника, оголосити всю, або будь-яку частку основної суми Кредиту, а також нараховані на неї проценти (разом з будь-якими іншими сумами, які нараховані або підлягають сплаті за цим Договором) такими, що, і вони ж відповідно стануть (незважаючи на будь-яке положення цього Договору, що передбачає протилежне) або:
1. Такими, строк сплати яких настав, і які підлягають сплаті на вимогу; або
2. Такими, що підлягають сплаті негайно без будь-якого наступного повідомлення і без будь-якого подання, вимоги або будь-якого виду протесту, від яких цим прямо відмовляється Позичальник.
Окрім того, є лист від 23.07.2020 №1953 до тендерного комітету, у якому зазначено що між КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР та АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» укладено договір на нестандартне приєднання до електричних мереж, для електрозабезпечення зарядної станції та диспетчерського пункту. На сьогоднішній день вже розроблено проектну документацію та прокладено кабельну лінію від ТП-1044 АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» до межі земельної ділянки виділеної під будівництво двох споруд. З міркувань техніки безпеки зазначена лінія знаходиться без напруги, що унеможливлює контроль за її технічним станом та може привести до її пошкодження (крадіжка, порушення цілісності ізоляції, тощо). Також, зарядна станція передбачена проектом модернізації тролейбусної інфраструктури, яка пов’язана із запуском Придніпровського тролейбусного маршруту, повинна бути встановлена фахівцями-консультантами направленими в наше місто Переможцем тендеру на початку серпня поточного року.
Враховуючи вищевикладене необхідно терміново укласти Договір з підрядною організацією для будівництва тролейбусної лінії на ж/м Придніпровський з метою можливості пуску зазначеного маршруту як найшвидше.
На підставі вищезазначеного з метою не допущення простою тролейбусів з автономним ходом, прошу голову тендерного комітету згідно розділу 3 пункту 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» на підставі, - «оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується провести переговорну процедуру згідно чинного законодавства України.
Щодо, другого питання повідомляємо: наше підприємство направило листи з проханням прийняти участь у переговорній процедурі ПП «Дніпромонтаж» та ТОВ «Плутон ІС» (листи додаються). Отримавши, письмові відповіді від потенційних учасників переговорної процедури (відповіді додаються), наше підприємство провело переговори з ПП «Дніпромонтаж».
Слід зазначити, КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР дотримується в своїй діяльності принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Процедура закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Будівництво тролейбусної лінії на ж/м Придніпровський від вул. Космічної (вул. Набережна Перемоги – Південний міст – вул. Гаванська – вул. Електрична) до вул. 20-річчя Перемоги (в районі буд. 55 Г) та в зворотному напрямку і зарядної станції» проведена згідно чинного законодавства.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-12-11 14:54:34
Пояснення з власної ініціативи
Додатково надаємо лист в тендерний комітет, щодо проведення переговорної процедури
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Дніпромонтаж" #34735493 |
Переможець |
7 318 520,40
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 13:13
|
протокол.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2020 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 16:58
|
Договір.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2020 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення суми договору за результатами переговорів |
Номер договору про закупівлю: | №118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |