Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захисний щиток
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-07-27-002955-b fa0440b1b0644e479442110543d856b3
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Олена Юріївна

+380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Бондаренко Олена Юріївна
+380975767042
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
Захисний щиток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1.Оплата за Товар здійснюється в національній грошовій одиниці. 4.2.Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюватимуться лише за наявності відповідного бюджетного призначення (ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України). 4.3.Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної. 4.4.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування відповідно до п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

27 липня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 15:54
бенефіціарний власник тов умтк трейд.docx
27 липня 2020 15:53
Протокол 239 переговори.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " УМТК ТРЕЙД"
#42657940
Переможець 60 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 16:26

Документи

27 липня 2020 16:24
Електронний підпис
27 липня 2020 16:22
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 09:44
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 16:38
Договір укладений
27 липня 2020 16:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 30 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 60 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 000,00 UAH)