Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання для класів НУШ (ноутбук, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор).
Очікувана вартість
127 980,00 UAH
UA-2020-07-27-002931-b 95a321a018414f629751d3a47d70e778
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лабуш Володимир Іванович

097-88-47-304 vlabush@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Балтський районний центр із обслуговування закладів освіти" Балтської районної ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 42085102
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул. Пролетарська, буд.9
Контактна особа: Лабуш Володимир Іванович
097-88-47-304
vlabush@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 08:40
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:04
Очікувана вартість: 127 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 639,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Мультимедійне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Мультимедійне обладнання для класів НУШ (ноутбук, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мультимедійне обладнання для класів НУШ (ноутбук, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 15:50
Оголошення та ТД -мультимедіа (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 28 липня 2020 16:10
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-002931-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 29 липня 2020 10:39
Вимога
Шановний Заммонику! Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника.
Враховуючи це, можна запропонувати виключно проектори торгової марки EPSONТобто, на ринку НЕ ІСНУЄ «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються).
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію. , а також вимоги щодо надання в п.2.2. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ІНТЕРАКТИВНИЙ КОМПЛЕКС.
2.3. Копію сертифікату(декларації) відповідності на інтерактивний комплекс.
2.4.Авторизаційний лист наданий виробником ІНТЕРАКТИВНИХ КОМПЛЕКСІВ ,мультимедійних проекторів, ноутбуків, виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України.
2.5. Учасник повинен надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на ІНТЕРАКТИВНИЙ КОМПЛЕКС, мультимедійний проектор, ноутбук виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)
2.6. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) ІНТЕРАКТИВНИЙ КОМПЛЕКС , так як предметом закупівлі є ноутбук, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор ,які є від різних виробників ,що унеможливлює надати сертифікати якості на них як комплекс.На ринку є лише один виробник який може надати документи на інтерактивний комплекс ,тому дана вимога є дискримінаціною. Просимо внести зміни до ТД!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 серпня 2020 16:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: не дотримання термінів надання відповіді
Документи:
01 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
01 серпня 2020 16:01
Протокол 8 Скасування закупівлі.pdf