Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Абразивні вироби
Очікувана вартість
35 500,00 UAH
UA-2020-07-27-002825-c ● 7c77d1ff9590472ab0c7a160c2f404f4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Щербина Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2020 15:43 |
Очікувана вартість: | 35 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 355,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14810000-2: Абразивні вироби
Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару, протягом 3-х робочих днів з дня отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару.
Документи, що подаються Учасником у складі пропозиції за формою Замовника, або складаються самостійно, повинні мати на кожній сторінці підпис, який засвідчується відбитком печатки Учасника (за наявності печатки). Документи, що видані учаснику іншими установами, підприємствами подаються скановані в оригіналі. Для уникнення використання документів в інших цілях третіми особами, Учасником допускаються помітки на зображені сканкопії «Для участі в тендері», або інше. Документи пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинні містити розбірливі зображення. Документи, що видані учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами, та мають відношення до предмета закупівлі, можуть бути надані українською та/або російською мовою.
Розгорнути
Згорнути
1. Платник ПДВ.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару, протягом 3-х робочих днів з дня отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару.
Документи, що подаються Учасником у складі пропозиції за формою Замовника, або складаються самостійно, повинні мати на кожній сторінці підпис, який засвідчується відбитком печатки Учасника (за наявності печатки). Документи, що видані учаснику іншими установами, підприємствами подаються скановані в оригіналі. Для уникнення використання документів в інших цілях третіми особами, Учасником допускаються помітки на зображені сканкопії «Для участі в тендері», або інше. Документи пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинні містити розбірливі зображення. Документи, що видані учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами, та мають відношення до предмета закупівлі, можуть бути надані українською та/або російською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
820 штуки
Абразивні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Електриків,19К або самовивіз по м. Києву
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14810000-2 — Абразивні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 15:46 |
Документація.docx |
27 липня 2020 13:49 |
Договір проект.docx |
28 липня 2020 15:46 |
Документація.docx
|
||
27 липня 2020 13:49 |
Договір проект.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Отсутствует тендерная документация
Дата подання: 27 липня 2020 15:01
Дата відповіді: 28 липня 2020 14:03
Уважаемый заказчик!
Отсутствует тендерная документация, просьба подкрепить на тендерную площадку.
Відповідь: Доброго дня. Документація оприлюднена.
технічні характеристики
Дата подання: 27 липня 2020 15:09
Дата відповіді: 28 липня 2020 15:47
прошу уточнити , що мається на увазі під абревіатурою "ЧВ" в позиціях 1, 2, 5, 6
Відповідь: В документацію внесено зміни.
аналогичный товар
Дата подання: 28 липня 2020 16:12
Дата відповіді: 28 липня 2020 16:29
Добрый день! Подскажите пожалуйста, возможна ли замена определенных позиций с прописанным производителем на аналогичный товар другого производителя с такими же техническими характеристиками (это касается всех позиций, на которых указан какой-либо производитель) Спасибо за ответ!
Відповідь: Доброго дня. Перевага надається учаснику пропозиція якого відповідає вимогам закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІФІЛД" |
26 846,00
UAH з ПДВ
|
26 846,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БОШ ХАРКІВ |
30 392,40
UAH з ПДВ
|
29 320,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
29 977,20
UAH з ПДВ
|
29 977,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІФІЛД" #39664151 |
Переможець |
26 846,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 253 від 17.08.2020 року.pdf | укладений |
17 серпня 2020 14:45
|