Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сирні продукти
Очікувана вартість
37 000,00 UAH
UA-2020-07-27-002609-c ● 8804b6e8dbfa4e6db2e68aa25c57bd97
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зміна" |
Код ЄДРПОУ: | 20578818 |
Місцезнаходження: | 07840, Україна , Київська обл., Бородянський район, с. Пилиповичі |
Контактна особа: |
Слуцький Валерій Олегович 380633969316,380503101649 murashko.anya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 11:16 |
Очікувана вартість: | 37 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 кілограми
Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07840, Україна, Київська область, Пилиповичі, Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Оплата здійснюється по факту поставки товару, на підставі виставленого рахунку та інших документів передбачених Договором, протягом 20 (Двадцять) банківських днів. Кошти місцевого бюджету. КЕКВ 2610 | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 13:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 13:26 |
сирні продукти27.07.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-27-002609-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МОЛОКО-КРАЇНА", Код ЄДРПОУ:31877099
Дата подання: 29 липня 2020 10:44
Вимоги, що суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику!
В документі "Інформація про проведення електронних торгів" в п.12 Ви вимагаєте наступні документи від учасника в період подання тендерної пропозиції:
12.13. Оригінал довідки про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) в Україні, видану уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсну на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій або більш пізню дату;
12.14. Повна інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, видану не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій;
12.15. Довідка, видана органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що учасника процедури закупівлі, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості, видану не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, в паперовому вигляді або в електронному, підписану ЕЦП/КЕП:
- на особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції;
- на особу уповноважену на підписання договору про закупівлю.
12.16. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", такі вимоги є незаконні. Так п.12.13 та п.12.15 Оголошення Замовник має право вимагати тільки від переможця закупівлі згідно ч.3 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі", а п.12.14 та п.12.16 за ч.5 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" взагалі не вимагається Замовником.
Вимагаємо внести відповідні зміни до Інформація про проведення електронних торгів.
Розгорнути
Згорнути
В документі "Інформація про проведення електронних торгів" в п.12 Ви вимагаєте наступні документи від учасника в період подання тендерної пропозиції:
12.13. Оригінал довідки про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) в Україні, видану уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсну на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій або більш пізню дату;
12.14. Повна інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, видану не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій;
12.15. Довідка, видана органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що учасника процедури закупівлі, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості, видану не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, в паперовому вигляді або в електронному, підписану ЕЦП/КЕП:
- на особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції;
- на особу уповноважену на підписання договору про закупівлю.
12.16. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", такі вимоги є незаконні. Так п.12.13 та п.12.15 Оголошення Замовник має право вимагати тільки від переможця закупівлі згідно ч.3 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі", а п.12.14 та п.12.16 за ч.5 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" взагалі не вимагається Замовником.
Вимагаємо внести відповідні зміни до Інформація про проведення електронних торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 14:11
У відповідності з ч. 3 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів.
Можливість використовувати електронну систему закупівель, реалізована шляхом проведення «допорогових закупівель».
ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо переліку документів які може вимагати замовник.
Враховуючи вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.
Розгорнути
Згорнути
Можливість використовувати електронну систему закупівель, реалізована шляхом проведення «допорогових закупівель».
ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо переліку документів які може вимагати замовник.
Враховуючи вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.
У відповідності з ч. 3 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів.
Можливість використовувати електронну систему закупівель, реалізована шляхом проведення «допорогових закупівель».
ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо переліку документів які може вимагати замовник.
Враховуючи вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.
Можливість використовувати електронну систему закупівель, реалізована шляхом проведення «допорогових закупівель».
ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо переліку документів які може вимагати замовник.
Враховуючи вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
26 232,00
UAH з ПДВ
|
26 232,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Волох Тетяна Валеріївна |
36 105,00
UAH з ПДВ
|
36 105,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" #00445914 |
Переможець |
26 232,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 13:07
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 березня 2021 13:52 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі |
Документи:
15 березня 2021 13:51
|
Електронний підпис |
15 березня 2021 13:48
|
37лист.doc |
15 березня 2021 13:51
|
Електронний підпис |
15 березня 2021 13:51
|
Електронний підпис |
15 березня 2021 13:51
|
Електронний підпис |
15 березня 2021 13:48
|
37лист.doc |