Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

• Послуги з прибирання нежитлових приміщень та прибудинкової території адміністративної будівлі (Код 90910000-9 «Послуги з прибирання» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
288 000,00 UAH
UA-2020-07-27-002598-c cca1f0c96ac5401587537ee796dd1f70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Яковлева

+380442000642 h.yakovleva@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Галина Яковлева
+380442000642
h.yakovleva@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 14:36
Очікувана вартість: 288 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Строк надання Послуг становить: серпень-грудень 2020.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання нежитлових приміщень та прибудинкової території адміністративної будівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати за договором (порядок здійснення розрахунків): розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 13:25
Тендерна документація.docx
27 липня 2020 13:24
Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРКЛІНТАЙМ" 224 214,53
UAH з ПДВ
216 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОКЛІН СІТІ" 216 313,47
UAH з ПДВ
216 313,47
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 248 000,00
UAH з ПДВ
218 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 12:51
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:47
Пропозиція на переможця.pdf
11 вересня 2020 12:41
Пропозиція на переможця.pdf
11 вересня 2020 12:28
Довідка НАЗК.zip
08 вересня 2020 16:26
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:25
Документи на переможця.pdf
08 вересня 2020 16:25
Довідка.pdf
08 вересня 2020 16:25
Довідка ДФС.pdf
08 вересня 2020 16:25
Dovidka_МВС.pdf
19 серпня 2020 16:36
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:47
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:44
1.Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 18:44
13.сертифікати 2 назка.pdf
07 серпня 2020 18:44
12.сертифікати назка.pdf
07 серпня 2020 18:44
Гарантія 2425-20.zip

Публічні документи

07 серпня 2020 18:25
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:24
Лист щодо санкцій.pdf
07 серпня 2020 18:24
Гарантія 2423-20.zip
07 серпня 2020 18:24
Опис оригінал.pdf
07 серпня 2020 18:24
Копія Статуту.pdf
07 серпня 2020 18:24
Додаток 2 ст.17.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 07:44
Електронний підпис
12 серпня 2020 07:42
тех. х-ки.pdf
12 серпня 2020 07:42
тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 07:42
Статут _.pdf
12 серпня 2020 07:42
сертифікати_.pdf
12 серпня 2020 07:42
сертифікати_ .pdf
12 серпня 2020 07:42
сертифікати.pdf
12 серпня 2020 07:42
Сертифікат_ISO_9001_.pdf
12 серпня 2020 07:42
Сертифікат_ISO 45001.pdf
12 серпня 2020 07:42
Опис.pdf
12 серпня 2020 07:42
Ліцензія.zip
12 серпня 2020 07:42
довідка субпідрядники.pdf
12 серпня 2020 07:42
довідка обладнання.pdf
12 серпня 2020 07:42
довідка код доступу.pdf
12 серпня 2020 07:42
Гарантия 19408.zip
12 серпня 2020 07:42
7акти.pdf
12 серпня 2020 07:42
6договір+відгук.pdf
12 серпня 2020 07:42
_лист- згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРКЛІНТАЙМ"

ТОВ "ЕКОКЛІН СІТІ"

ПП "Клінінг-Про"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРКЛІНТАЙМ"
#41780902
Переможець 216 300,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 15:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 17:29

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною щодо закупівлі за предметом Послуги з прибирання нежитлових приміщень та прибудинкової території адміністративної будівлі (Код 90910000-9 «Послуги з прибирання» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), UA-2020-07-27-002598-c. 1. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «УКРКЛІНТАЙМ» надано довідку у довільній формі про наявність власного інвентарю та технічного устаткування для здійснення послуг з прибирання приміщень від 29.07.2020 № 465 (далі – довідка) та оборотно-сальдову відомість по рахунку 104 «Основні засоби» за липень 2020 (далі – оборотно-сальдова відомість). Під час розгляду цих документів були виявлені такі невідповідності: 1.1. У таблиці «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» довідки помилково зазначена «марка виробництва» пилососа 1.629-553WD2250; 1.2. У оборотно-сальдовій відомості відсутня інформація щодо двох полотерів Numatik NPR 1515/S, які зазначені у довідці; 1.3. Відсутня інформація щодо наявності у учасника наступної матеріально-технічної бази і обладнання та підтверджуючі документи щодо власності станом на 01.07.2020 (завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) або інвентаризаційної відомості (витягу), копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право власності на обладнання): для прибиральників(ць): - пилосос для вологого прибирання не менше 1 шт; - драбини стремянки не менше 3 шт; для двірника: - мітла синтетична – не менше 2 шт на місяць; - скребок, граблі – не менше ніж по 2 шт; - захисні рукавиці - не менше 4 пар. на місяць; - комплект (віник+совок) – не менше 1 на місяць; - захисний спецодяг (теплі рукавиці, зимове взуття, зимова куртка з брюками, світловідбиваючий захисний костюм, гумові чоботи, кепка) – не менше 1 комплекту. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Абзацом 2 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено вимогу щодо завантаження необхідних документівта/або інформації, в тому числі: «інформації та/або документів, що підтверджують відповідність Учасника установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно із додатком 1 до тендерної документації». Підпунктом 1.5 пункту 1 «Основні вимоги щодо надання послуг та їх якості» додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Виконавець повинен забезпечити своїх працівників відповідним обладнанням та інвентарем у достатній кількості, а саме, для прибиральників(ць): - пилососи у кількості не менше 3 шт; - спеціальні візки для інвентаря у кількості не менше 3 шт; - єврошвабри з витратними матеріалами у кількості не менше 8 шт; - пилосос для вологого прибирання не менше 1 шт; - драбини стремянки не менше 3 шт; для двірника: - електро, бензотример – не менше 1 шт; - мітла синтетична – не менше 2 шт на місяць; - скребок, лопата для снігу, лопата совкова, граблі – не менше ніж по 2 шт; - захисні рукавиці - не менше 4 пар. на місяць; - комплект (віник+совок) – не менше 1 на місяць; - відро (пластик+метал) – не менше 2 шт; - захисний спецодяг (теплі рукавиці, зимове взуття, зимова куртка з брюками, світловідбиваючий захисний костюм, гумові чоботи, кепка) – не менше 1 комплекту. Пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо надання учасником в електронному вигляді довідки в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази і обладнання та підтверджуючі документи щодо власності станом на 01.07.2020 (завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) або інвентаризаційної відомості (витягу), копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право власності на обладнання). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Виправлену довідку. 3.2. Інформацію щодо наявності у учасника наступної матеріально-технічної бази і обладнання та підтверджуючі документи щодо власності станом на 01.07.2020 (завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) або інвентаризаційної відомості (витягу), копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право власності на обладнання): для прибиральників(ць): - пилосос для вологого прибирання не менше 1 шт; - драбини стремянки не менше 3 шт; для двірника: - мітла синтетична – не менше 2 шт на місяць; - скребок, граблі – не менше ніж по 2 шт; - захисні рукавиці - не менше 4 пар. на місяць; - комплект (віник+совок) – не менше 1 на місяць; - захисний спецодяг (теплі рукавиці, зимове взуття, зимова куртка з брюками, світловідбиваючий захисний костюм, гумові чоботи, кепка) – не менше 1 комплекту.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРКЛІНТАЙМ"
#41780902
216 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 17:19
92_20_ду3.pdf зміни до договору
18 січня 2021 17:06
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 18:45
92_20_ДУ_2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 17:11
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 18:49
ду до договору 92 20.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 18:43
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 18:21
Договір 92 20.pdf укладений
21 вересня 2020 18:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі": зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 92/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 8 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 92/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 8 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 92/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 21 січня 2021
Сума оплати за договором: 194 014,56
UAH (в тому числі ПДВ 32 335,76 UAH)