Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мосту на км 533+604 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя (через м. Кременчук) — Маріуполь)
Очікувана вартість
15 180 261,00 UAH
UA-2020-07-27-002433-b 1b1deda9306c4b28acede994055a9c4b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

+380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
+380966070662
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 12:41
Очікувана вартість: 15 180 261,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 901,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75901.31 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція мосту на км 533+604 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя (через м. Кременчук) — Маріуполь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати Генпідряднику аванс (попередню оплату) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах, що не перевищують терміни і розміри, визначені ним Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Генпідрядником протягом 30 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000077 ● e334f03793cb4fef842e3e072f10c1ca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 13:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-07-27-002433-b 27.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 15:29:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції мосту на км 533+604 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя (через м. Кременчук) — Маріуполь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-27-002433-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-12 09:54:32

Відповідь на запит

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміри бюджетного призначення та очікувана вартість визначені відповідно до проектно-кошторисної документації предмета закупівлі.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-10 15:43:20

Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі

Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 10.02.2021 року подано Позовну заяву (вих. № 9/315 від 10.02.2021) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-12-31-000077) закупівлі "Реконструкція мосту на км 533+604 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя (через м. Кременчук) — Маріуполь)" (Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-07-27-002433-b).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПИТ ЩОДО НАДАННЯ РОЗ’ЯСНЕННЯ З ПРИВОДУ УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ 16.06.2021 року рішенням Запорізького окружного адміністративного суду у задоволенні позовних вимог Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – Служба) про скасування висновку Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-27-002433-b відмовлено в повному обсязі. Відповідно до констатуючої частини вказаного висновку, ДАСУ зобов’язала Службу здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору. Разом з цим, правові та договірні підстави для розірвання договору № 206-20 від 07.09.2020 р. відсутні, а також враховуючи, що розірвання договору призведе до порушення прав та інтересів третьої особи «АКЕЛІК ГРУП» ВАТ, що діє через Представництво «АКЕЛІК ГРУП»ВАТ», просимо надати роз’яснення щодо процедури виконання ч. 3 вказаного висновку, а саме на підставі яких правових підстав можливо здійснити виконання висновку. Підстави розірвання договору визначені ст. 651 ЦКУ, згідно якої розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. За умовами Договору № 206-20 від 07.09.2020 р., Замовник має право розірвати цей договір у разі невиконання або неналежного виконання Генпідрядником зобов’язань за цим договором. Таким чином, за умови добросовісного виконання Генпідрядником умов договору, Служба позбавлена права ініціювати його розірвання.

2021-06-23 09:00:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Щодо прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 01.03.2021 року отримано копію ухвали від 22.02.2021 року про відкриття Запорізьким окружним адміністративним судом загального позовного провадження в адміністративній справі № 280/1279/21 за позовною заявою Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (вих. № 9/315 від 10.02.2021) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-12-31-000077) закупівлі "Реконструкція мосту на км 533+604 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя (через м. Кременчук) — Маріуполь)" (Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-07-27-002433-b).
Дата публікації: 01 березня 2021

Документи:

01 березня 2021 16:36
Електронний підпис
01 березня 2021 16:35
IMG_0007.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" 14 882 608,86
UAH з ПДВ
14 398 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНСЛІДЕР-Д" 15 001 918,56
UAH з ПДВ
14 399 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕГРАЛ" 15 106 232,49
UAH з ПДВ
14 728 497,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 14:51
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:50
Довідки за ст.17.pdf
04 вересня 2020 14:50
Довідка ДПС.rar
04 вересня 2020 14:50
Довідка МВC.pdf
04 вересня 2020 14:50
Довідка НАЗК.rar
18 серпня 2020 19:13
Електронний підпис
18 серпня 2020 19:08
45 Довідка ст. 17.pdf
18 серпня 2020 19:08
44 Лист пояснення.pdf
18 серпня 2020 19:08
43 Лист згода.pdf
18 серпня 2020 19:08
42 Довідка санкції.pdf
18 серпня 2020 19:08
40 Статутні документи.pdf
18 серпня 2020 19:08
39 Довідка ст. 17 6.pdf
18 серпня 2020 19:08
37 Довідка ст. 17 5.pdf
18 серпня 2020 19:08
36 Довідка ст. 17 4.pdf
18 серпня 2020 19:08
35 Довідка ст. 17 3.pdf
18 серпня 2020 19:08
34 Довідка ст. 17 2.pdf
18 серпня 2020 19:08
33 Довідка ст. 17 1.pdf
18 серпня 2020 19:08
30 Аналогічний договір.pdf
18 серпня 2020 19:08
27 Довідка працівники.pdf
18 серпня 2020 19:08
25 Довідка МТБ.pdf
18 серпня 2020 19:08
24 Листи техніка.pdf
18 серпня 2020 19:08
21 Довідка машини.pdf
18 серпня 2020 19:08
17 Довідка лабораторія.pdf
18 серпня 2020 19:08
16 Транспортна схема.pdf
18 серпня 2020 19:08
15 Документи АБЗ.pdf
18 серпня 2020 19:08
14 Гарантійний лист АБЗ.PDF
18 серпня 2020 19:08
13 Договір АБЗ.pdf
18 серпня 2020 19:08
12 Довідка АБЗ.pdf
18 серпня 2020 19:08
11 Ліцензія.pdf
18 серпня 2020 19:08
10 Гарантійний лист.pdf
18 серпня 2020 19:08
9 Календаний план.pdf
18 серпня 2020 19:08
5 Довідка санкції.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 13:37
Банківська гарантія.pdf
17 серпня 2020 11:48
щодо лабораторії.pdf
17 серпня 2020 11:48
щодо асфальтобетону.pdf
17 серпня 2020 11:48
фін.звіт 2019.pdf
17 серпня 2020 11:48
Статут.pdf
17 серпня 2020 11:48
про перелік МТБ.pdf
17 серпня 2020 11:48
про нявність техніки.pdf
17 серпня 2020 11:48
про несудимість дир-ра.pdf
17 серпня 2020 11:48
про екологію.pdf
17 серпня 2020 11:48
наказ на дир-ра.pdf
17 серпня 2020 11:48
ліцензія.pdf
17 серпня 2020 11:48
кошториси Ч.2.pdf
17 серпня 2020 11:48
кошториси Ч.1.pdf
17 серпня 2020 11:48
Календарний план.pdf
17 серпня 2020 11:48
Договори ЦПГ.pdf
17 серпня 2020 11:48
Дог.оренди бази.pdf
17 серпня 2020 11:48
дог.аренда техники.pdf
17 серпня 2020 11:48
дипломи ІТР.pdf
17 серпня 2020 11:48
банківська гарантія.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 10:03
частина 2 кошториси.pdf
18 серпня 2020 10:03
частина 1 кошториси.pdf
18 серпня 2020 10:03
фін.звіт 2019.pdf
18 серпня 2020 10:03
наказ на дир-ра.pdf
18 серпня 2020 10:03
Договори ЦПХ.pdf
18 серпня 2020 10:03
договора ЦПХ.pdf
18 серпня 2020 10:03
Дог.аренды помещения.pdf
18 серпня 2020 10:03
Дог.аренда техники.pdf
18 серпня 2020 10:03
довідка про екологію.pdf
18 серпня 2020 10:03
дипломи ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"

ТОВ "ТРАНСЛІДЕР-Д"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕГРАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"
#1501817351
Переможець 14 398 999,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 14:33

Документи

27 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:33
Акцепт Акелік Н-08 533+.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"
#1501817351
14 398 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:33
Акцепт Акелік Н-08 533+.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 12:24
19 ду 206-20.pdf зміни до договору
03 січня 2024 12:24
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2023 09:39
18 ДУ 206-20.pdf зміни до договору
04 липня 2023 09:39
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2023 17:34
17 ДУ206-20.pdf зміни до договору
28 квітня 2023 14:45
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 15:06
16 ДУ 206-20.pdf зміни до договору
03 січня 2023 15:06
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 15:04
15 ДУ 206-20.pdf зміни до договору
03 січня 2023 15:04
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:47
Додаткова угода №14ДУ_206-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:47
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 16:18
Додаткова угода №13ДУ_206-20.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 16:25
Додаткова угода №12ДУ_206-20.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 12:07
Додаткова угода №11ДУ 206-20.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 14:26
Додаткова угода№10ДУ 206-20.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 08:35
Додаткова угода №9ДУ 206-20 (1).pdf зміни до договору
18 травня 2021 08:35
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 14:46
Додаткова угода №7ДУ.206-20 (1).pdf зміни до договору
01 березня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:31
ДУ 6 206-20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 14:26
Протокол про технічну помилку 533+ (1).pdf зміни до договору
18 вересня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:46
206-20 від 07.09.2020.pdf укладений
09 вересня 2020 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 09 вересня 2020 року було допущено технічну помилку при формуванні звіту про результати проведення процедури та оприлюдненні Договору №206-20 від 07.09.2020 року, а саме, майданчиком у звіті про результати проведення процедури сформовано невірні реквізити Генпідрядника (невірно вказано найменування Генпідрядника), в той час як у Договорі №206-20 від 07.09.2020 року (п. 23 Договору) та Додатковій угоді №1 ДУ/206-20 від 15.09.2020 року (пункт «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін»), вказано вірні реквізити.
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол про те
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Генпідрядника від 14.12.2020 №533/12, внести зміни до Додатку 3 «Перелік Субпідрядників» договору №206-20 від «07» вересня 2020 року (далі – Договір) та викласти його у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 627/02 від 22.02.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п. 2.1. Договору №206-20 від «07» вересня 2020 року та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до «31» травня 2021 року за умови постійного фінансування.» 2. На підставі листа Генпідрядника № 627/02 від 22.02.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору №206-20 від «07» вересня 2020 року і викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 07/05 від 06.05.2021 р внести зміни до п.15.5. Договору №206-20 від «07» вересня 2020 року. 2. На підставі листа Генпідрядника № 07/05 від 06.05.2021р. та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п. 2.1. Договору №206-20 від «07» вересня 2020 року. 3. На підставі листа Генпідрядника № 07/05 від 06.05.2021р. та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору №206-20 від «07» вересня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9ДУ/206-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною банківських реквізитів Генпідрядника та на підставі листа Генпідрядника № 67/09 від 17.09.2021 р, внести зміни до Розділу 23 Договору №206-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) виклавши банківські реквізити Генпідрядника у наступній редакції: - IBAN UA213005280000026006000011471 в АТ «КБ «ОТП Банк», МФО 300528 - UA178201720355339107000702759 ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ,М.КИЇВ, МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10ДУ/206-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 82/10 від 26.10.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору №206-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до 30 листопада 2021 року при умові постійного фінансування». 2. На підставі листа Генпідрядника № 82/10 від 26.10.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11ДУ/206-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 11/21-8 від 26.11.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору №206-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до 31 грудня 2021 року при умові постійного фінансування». 2. На підставі листа Генпідрядника № 11/21-8 від 26.11.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12ДУ/206-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Генпідрядника № 73/12 від 15.12.2021 р., пп.4 п. 3.2. Договору №206-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та п.7 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору та викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13ДУ/206-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 80/12 від 29.12.2021 р., п. 18.6. Договору №206-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до 31 березня 2022 року при умові постійного фінансування». 2. На підставі листа Генпідрядника № 80/12 від 29.12.2021 р., п. 18.6. Договору №206-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається. 3. На підставі листа Генпідрядника № 80/12 від 29.12.2021 р., п. 18.6. Договору №206-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 19.1. Договору та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення і діє по «31» березня 2022 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» 4. На підставі листа Генпідрядника № 80/12 від 29.12.2021 р., п. 18.6. Договору №206-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», доповнити розділ 21 Договору п. 21.3. та викласти у наступній редакції: «21.3. У випадку набуття законної сили рішенням суду про розірвання Договору, кінцем строку виконання робіт, зазначеним у п. 2.1. Договору та кінцем строку дії Договору, зазначеним у п. 19.1. вважати дату набуття законної сили рішенням суду про розірвання Договору.»
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14ДУ/206-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту, п.2.4. договору №206-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до 31 грудня 2022 року при умові постійного фінансування». 2. На підставі листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту, п.2.4. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається. 3. На підставі листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту, абз. 2 п. 19.1. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до абз. 1 п. 19.1. Договору та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення і діє по «31» грудня 2022 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.»
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15ДУ/206-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 12.12.2022 № 18/12, п.2.4. договору №206-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до 30 червня 2022 року при умові постійного фінансування». 2. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 12.12.2022 № 18/12, п.2.4. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається. 3. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 12.12.2022 № 18/12, абз. 2 п. 19.1. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до абз. 1 п. 19.1. Договору та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення і діє по 30 червня 2022 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.»
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16ДУ/206-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з перейменуванням з 05.04.2023 Служби автомобільних доріг у Запорізькій області на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області на підставі наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 №Н-117 «Деякі питання діяльності Служби автомобільних доріг у Запорізькій області» внести зміни до договору №206-20 від "07" вересня 2020 року (далі – Договір) та усіх додатків до Договору, в частині найменування Сторони «Замовник» та викласти найменування «Замовник» - Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області.
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 17 ДУ/206-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати реконструкції по мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 19.06.2023 № 19/06/23-2, п.2.4. договору № 206-20 від 07 вересня 2020 року (далі - Договір) та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Договору та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення договору договору до 31 грудня 2023 року, при умові постійного фінансування". 2. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати реконструкції по мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 19.06.2023 № 19/06/23-2, п.2.4. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 "Календарний план на виконання робіт" до Договору та викласти у редакції, що додається. 3. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати реконструкції по мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 19.06.2023 № 19/06/23-2, п.2.4. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до абз. 1 п.19.1. Договору та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення і діє до 31.12.2023 р., але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань».
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 18 ДУ/206-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 26.12.2023 № 26/12/23-1, п.2.4. договору №206-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до 30 червня 2024 року при умові постійного фінансування». 2. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 26.12.2023 № 26/12/23-1, п.2.4. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається. 3. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 26.12.2023 № 26/12/23-1, абз. 2 п. 19.1. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до абз. 1 п. 19.1. Договору та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення і діє по 30 червня 2024 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 206-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 19ДУ/206-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML