Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)
09130000-9 - Petroleum and distillates (Diesel fuel)
09130000-9 - Petroleum and distillates (Diesel fuel)
Очікувана вартість
5 902 050,00 UAH
UA-2020-07-27-002406-b ● b1bc88fd08da4df58509668325a512f5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00432426 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
Контактна особа: |
Жага Ольга Миколаївна +380666552076 gahaolha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME "Elektroavtotrans" Ivano-Frankivsk City Council |
National ID: | 00432426 |
Contact point: |
+380666552076 gahaolha@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 14:54 |
Очікувана вартість: | 5 902 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 020,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 27 липня 2020 14:09 |
Enquiries until: | 17 серпня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 23 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 серпня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 5 902 050 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 59 021 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
255500 літр
09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Тролейбусна, 40
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
09130000-9 - Petroleum and distillates (Diesel fuel)
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 14:55 |
Перелік змін.docx | |
07 серпня 2020 14:55 |
Тендерна документація дизпаливо з змінами.doc | |
27 липня 2020 14:17 |
Тендерна документація дизпаливо .doc |
07 серпня 2020 15:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2020 14:55 |
Перелік змін.docx
|
|||
07 серпня 2020 14:55 |
Тендерна документація дизпаливо з змінами.doc
|
|||
27 липня 2020 14:17 |
Тендерна документація дизпаливо .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-27-002406-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40956872
Дата подання: 08 вересня 2020 17:54
Роз'яснення щодо дискваліфікації
Просимо Вас надати роз’яснення причини дискваліфікації ТОВ « Інвест Енерго Трейдінг» у закупівлі Нафта і дистиляти Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9(Дизельне паливо) (в паливних картках з можливістю встановлення, зміни та контролю ліміту заправки і в талонах з ідентифікатором: UA-2020-07-27-002406-b Комунального підприємства «Електроавтотранс» Івано-Франківської міської ради.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2020 08:08
Надано протокол розгляду пропозицій
Номер вимоги: UA-2020-07-27-002406-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 10 вересня 2020 15:39
Щодо кваліфікації ПП "ОККО КОНТРАКТ"
Згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 08.09.2020 р., Замовник визначив, що тендерна пропозиція учасника ПП «ОККО-КОНТРАКТ» (далі по тексту Учасник) відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 та вимогам ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та прийнято рішення допустити Учасника до аукціону.
Проте, ми звертаємо увагу Замовника на наступне.
Згідно з вимогами тендерної документації, документи Учасників окрім іншого повинні містити власноручний підпис. Про це йдеться в наступних пунктах:
1. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції… «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки* (у разі наявності)».
2. Додаток 1 до тендерної документації «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» … «Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (за наявності)».
3. Додаток 2 до тендерної документації… «На інформації наданої в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця та завіреної печаткою (у разі наявності) учасника/переможця …;
Документи ж учасника містять не «особистий підпис», а факсиміле. Про можливість використання факсиміле не йдеться ні в Законі України «Про публічні закупівлі», ні в тендерній документації Замовника.
У зв’язку з зазначеним, пропонуємо переглянути Ваше рішення щодо кваліфікації Учасника та допуску до аукціону, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися в Антимонопольний комітет України для оскарження дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Проте, ми звертаємо увагу Замовника на наступне.
Згідно з вимогами тендерної документації, документи Учасників окрім іншого повинні містити власноручний підпис. Про це йдеться в наступних пунктах:
1. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції… «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки* (у разі наявності)».
2. Додаток 1 до тендерної документації «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» … «Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (за наявності)».
3. Додаток 2 до тендерної документації… «На інформації наданої в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця та завіреної печаткою (у разі наявності) учасника/переможця …;
Документи ж учасника містять не «особистий підпис», а факсиміле. Про можливість використання факсиміле не йдеться ні в Законі України «Про публічні закупівлі», ні в тендерній документації Замовника.
У зв’язку з зазначеним, пропонуємо переглянути Ваше рішення щодо кваліфікації Учасника та допуску до аукціону, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися в Антимонопольний комітет України для оскарження дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 10:08
Відповідно до ч.3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ "Про публічні закупівлі учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Станом на 11 вересня 2020 року Замовником не було прийнято рішення, щодо визначення переможця процедури закупівлі.
Станом на 11 вересня 2020 року Замовником не було прийнято рішення, щодо визначення переможця процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-27-002406-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 10 вересня 2020 15:40
Щодо кваліфікації ТОВ "ГЛУСКО-КАРД УКРАЇНА"
Згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 08.09.2020 р., Замовник визначив, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГЛУСКО-КАРД УКРАЇНА» (далі по тексту Учасник) відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 та вимогам ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та прийнято рішення допустити Учасника до аукціону.
Проте, ми звертаємо увагу Замовника на наступне.
В ДОДАТКУ 3 до тендерної документації, в п.2.3. Проекту договору вказано наступне: «Постачальник підтверджує, що у нього наявна мережа АЗС в усіх регіонах України (крім тимчасово окупованих)».
Учасник опублікував Договір поставки №ТТР-Д-921 (архівний документ під назвою «921 смарти 108 АЗС»), що включає Додаткову угоду №17 (документ під назвою «Доп.17 сеть»), згідно з якою Учасником і ТОВ «ГЛУСКО-РІТЕЙЛ» узгоджено перелік автозаправних станцій. В переліку – АЗК тільки в 13 областях.
У зв’язку з зазначеним, пропонуємо переглянути Ваше рішення щодо кваліфікації Учасника та допуску до аукціону, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися в Антимонопольний комітет України для оскарження дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Проте, ми звертаємо увагу Замовника на наступне.
В ДОДАТКУ 3 до тендерної документації, в п.2.3. Проекту договору вказано наступне: «Постачальник підтверджує, що у нього наявна мережа АЗС в усіх регіонах України (крім тимчасово окупованих)».
Учасник опублікував Договір поставки №ТТР-Д-921 (архівний документ під назвою «921 смарти 108 АЗС»), що включає Додаткову угоду №17 (документ під назвою «Доп.17 сеть»), згідно з якою Учасником і ТОВ «ГЛУСКО-РІТЕЙЛ» узгоджено перелік автозаправних станцій. В переліку – АЗК тільки в 13 областях.
У зв’язку з зазначеним, пропонуємо переглянути Ваше рішення щодо кваліфікації Учасника та допуску до аукціону, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися в Антимонопольний комітет України для оскарження дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 10:10
Відповідно до ч.3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ "Про публічні закупівлі учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Станом на 11 вересня 2020 року Замовником не було прийнято рішення, щодо визначення переможця процедури закупівлі.
Станом на 11 вересня 2020 року Замовником не було прийнято рішення, щодо визначення переможця процедури закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 вересня 2020
Найменування: | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00432426 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Рішення скасоване |
4 790 625,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 16:07
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
4 790 625,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 16:12
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Переможець |
4 966 920,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 17:11
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:06
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 08:38
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 08:35
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 13:42
|
Договір | укладений |
16 жовтня 2020 13:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | ТТР-Д-2443 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | ТТР-Д-2443 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ТТР-Д-2443 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |