Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 24110000-8 Промислові гази (Кисень медичний газоподібний (газ в балонах 40л/6,3 м.куб.)
Очікувана вартість
62 100,00 UAH
UA-2020-07-27-002371-c 16b4daedb42a43a5bae5466d8fc467b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Жидецька

+380974304624 lena_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня Коростеньської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 40475812
Місцезнаходження: 11522, Україна , Житомирська обл., с. Васьковичи, вул. Першотравнева, 7
Контактна особа: Олена Жидецька
+380974304624
lena_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 13:08
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 13:08
Початок аукціону: 13 серпня 2020 11:18
Очікувана вартість: 62 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24110000-8: Промислові гази


Технічні вимоги до предмета закупівля додаток №4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1134 метр кубічний
Кисень медичний газоподібний (газ в балонах 40л/6,3 м.куб.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11508, Україна, Житомирська область, м. Коростень , вул. Жмаченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 24110000-8 — Промислові гази

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору ДК 021:2015: 24110000-8 Промислові гази (Кисень медичний газоподібний (газ в балонах 40л/6,3 м.куб.) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 15:36
Додаткова зміна технічних вимог.docx
27 липня 2020 13:09
Технічні вимоги.docx
27 липня 2020 13:10
Дод.8 Лист про санкції.docx
27 липня 2020 13:10
Дод.7 Загальні відомості про учасника.docx
27 липня 2020 13:09
Дод.6 Лист-згода на обробку вик.даних.docx
27 липня 2020 13:09
Дот.3 ст.17.docx
27 липня 2020 13:09
Дод.2 Перелік документів для учасника.docx
27 липня 2020 13:09
Проект договору.docx
27 липня 2020 13:09
Тендерна пропозиція.docx
27 липня 2020 13:09
Тендер кисень.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-002371-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ДіПі Ейр Газ, Код ЄДРПОУ:36858311
Дата подання: 19 серпня 2020 10:56
Надання додаткової інформації про причини невідповідності
Доброго дня.
Згідно до Протоколу (рішення) Замовника про відхилення учасника закупівлі № 38 від 18.08.2020 р. тендерна пропозиція ТОВ «ДіПі Ейр Газ» не відповідає вимогам ТД, а саме відповідно до вимог кваліфікаційних критеріїв Вами було не надано Листа-гарантії згідно Додатку 8, та витяг з реєстру чомусь було розміщено від 13 серп. 11:39.
Згідно до ч. 3 ст. 31. ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
1. В складі тендерної документації ТОВ «ДіПі Ейр Газ» не має файлу : «Витяг з реєстру», розміщеного від 13 серп. 11:39.
Всі файли завантажені до системи 11.08. з 17:02 по 17:03. Поясніть цю невідповідність.
2. Дайте відповідь на питання: Вимогу якого пункту тендерної документації не виконано учасником?
3. Дайте відповідь на питання: В якому пункті тендерної документації міститься інформація з вимогою учаснику надати гарантійний лист, згідно додатку 8?
4. Дайте відповідь на питання: В якому абзаці додатку 8 міститься інформація про вимогу надати Учасником в складі тендерної пропозиції гарантійного листа?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2020 12:15
Доброго дня!
Якщо Ви уважно читали оголошення та ТД до закупівлі ДК 021:2015: 24110000-8 Промислові гази (Кисень медичний газоподібний (газ в балонах 40л/6,3 м.куб.) в самих документах закупівлі прописано Додаток 8, як кваліфікаційні критерії.
Також в самій ТД прописано, що всі Додатки є невід'ємною частиною цієї ТД. Тому згідно р.4 Відхилення ТП п.2 ТП Учасника: не відповідає умовам ТС та іншим вимогам щодо предмету закупівлі ТД.
Щодо «Витяг з реєстру», розміщеного від 13 серп. 11:39. в самій закупівлі, а саме - Учасники аукціона - Учасник- Документи - коли відкриваю всі документи ТП підвантажені 11 серп. 17:02 а сам витяз з реєстру 13 серп. 11:39.
Щодо ч. 3 ст. 31. ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Даю пояснення згідно Закону закупівель:
Законом дозволяється виправити помилку відносно кваліфікаційного критерію, але в ч. 16 ст. 29 вказано "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ та/або ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ учасником У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ та/або подання яких вимагалось тендерною документацією". Тобто мова йде про документи та інформацію які/яку було подано. Також другий абзац цієї частини говорить "Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ", тобто мова не йде про те що в повідомленні можна вимагати дозавантаження ненаданих документів. А в останньому абзаці сказано "Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ.... ".
Тому вимоги у нас до всіх Учасників однакові, коли читаєте ТД будьте уважніші.
Сподіваємося на порозуміння.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДіПі Ейр Газ 55 566,00
UAH з ПДВ
55 566,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" 60 669,00
UAH з ПДВ
60 669,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:03
Договір оренди майна.pdf
11 серпня 2020 17:03
Тендерна пропозиція.jpg
11 серпня 2020 17:03
Довідка щодо довкілля.jpg
11 серпня 2020 17:03
Довідка МТЗ.jpg
11 серпня 2020 17:03
Договір Фтизіатрія.pdf
11 серпня 2020 17:02
Гарантійний лист 2.jpg
11 серпня 2020 17:02
Гарантійний лист.jpg
11 серпня 2020 17:02
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 17:02
Дозвіл та декларація.pdf
11 серпня 2020 17:02
Витяг ПДВ.pdf
11 серпня 2020 17:02
Статут.pdf
11 серпня 2020 17:02
Виписка.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 14:31
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:29
public_doc (1).pdf
28 серпня 2020 14:29
довідки.pdf
28 серпня 2020 14:29
Довідка з МВС.pdf
12 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:01
частина2.pdf
12 серпня 2020 12:01
частина1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДіПі Ейр Газ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДіПі Ейр Газ
#36858311
Відхилено 55 566,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 11:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС"
#21543199
Переможець 60 669,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС"
#21543199
60 669,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:19
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 16:12
дод.уг.1кисень.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 16:07
Дод.уг кисень зм..pdf зміни до договору
10 вересня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 14:23
Договір.pdf укладений
09 вересня 2020 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дод.уг.1 до дог.№ДКР/1991/07/15 від 09.09.2020р. Зменшити суму закупівлі на 3969,00 в звязку з ПКМ №224 від 08.04.2020р. Загальна сума договору складає 56700,00 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: ДКР/1991/07/15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 709,35 UAH)