Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали до друкуючої техніки
Consumables for printing equipment
Очікувана вартість
110 320,75 UAH
UA-2020-07-27-002236-a 30617078c841480e96ad9e992b541336
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельничук Іванна Богданівна

+380487759516 Ivanna.Melnychuk@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Мельничук Іванна Богданівна
+380487759516
Ivanna.Melnychuk@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority”
National ID: 38727770
Contact point: Melnychuk Ivanna
+380487759516
Ivanna.Melnychuk@uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 липня 2020 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 11:00
Очікувана вартість: 110 320,75 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 551,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 27 липня 2020 17:50
Enquiries until: 17 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 23 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 110 321 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 552 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Scope of the procurement
за кодом ДК 021:2015 (30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) (Витратні матеріали до друкуючої техніки) Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 27.08.2020 11.00. Математична формула приведеної ціни - не застосовується. Назва товару номенклатурної позиції:
1. Картридж за кодом ДК 021:2015 (30125100-2 Картриджі з тонером)- 30 шт.;
2. Друкуюча головка за кодом ДК 021:2015 (30125000-1 Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів)- 15 шт.
Розгорнути Згорнути
CPV 30120000-6, Photocopying and offset printing equipment (Consumables for printing equipment)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 шт.
Витратні матеріали до друкуючої техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Consumables for printing equipment
CPV: 30120000-6
Період постачання: по 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата (аванс) здійснюється Покупцем у розмірі 30 (тридцяти) відсотків від вартості Товару, визначеної у Специфікації. Попередня оплата (аванс) здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів, з дня отримання від Постачальника оригіналу належним чином оформленого рахунку та за умови надання Постачальником забезпечення повернення попередньої оплати (авансу) у вигляді банківської гарантії повернення такого платежу. Аванс 10 Банківські 30
Поставка товару Остаточний розрахунок за цим Договором у розмірі 70 % від вартості Товару здійснюється Покупцем протягом не менше ніж 15 (п’ятнадцять) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника та всіх документів визначених у п. 2.1. Договору. Джерело фінансування - власні кошти підприємства. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 17:47
Announcement of procurement (оголошення на англ.) (1).docx
27 липня 2020 17:47
Тендерна документація .docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 вересня 2020
UA-2020-07-27-002236-a30617078c841480e96ad9e992b541336
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Місцезнаходження: 01135, Україна, Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Учасник Документи Рішення
ТДВ "ІБФ ЛДС" Документи
Відхилено
Документи
Современные информационные технологии ИНСИТ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КСС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 11:41
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:19
11_Витяг ЄДР_з.pdf.p7s
26 серпня 2020 11:19
07_Протокол_Наказ.pdf.p7s
26 серпня 2020 11:19
06_Cтаття_17.pdf.p7s
26 серпня 2020 11:19
05_Відгук.pdf.p7s
26 серпня 2020 11:19
04_Копія_договору.pdf.p7s
26 серпня 2020 11:19
03_Довідка_договора.pdf.p7s

Документи

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 10:26
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 10:44
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:43
Лист-роз'яснення.pdf
27 серпня 2020 10:37
Авторизаційний лист.pdf
27 серпня 2020 10:37
Протокол.pdf
27 серпня 2020 10:37
Проект договору.pdf
27 серпня 2020 10:37
Наказ.pdf
27 серпня 2020 10:37
Листи-відгуки.pdf
27 серпня 2020 10:37
Копія статуту.pdf
27 серпня 2020 10:37
Копія сертифікату ІSО.pdf
27 серпня 2020 10:37
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
27 серпня 2020 10:37
Копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf
27 серпня 2020 10:37
Інформація с.17.pdf
27 серпня 2020 10:37
Довідка про ліцензію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Современные информационные технологии ИНСИТ

ТОВ "КСС"

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій