Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39160000-1 (Обладнання для навчальних кабінетів початкових класів, лот 1 - три комплекти меблів учнівських; лот 2 - меблі)
Очікувана вартість
246 731,00 UAH
UA-2020-07-27-002033-b 8c138a9b1e71408884ac2f53e5832ce9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крив'якіна Наталья Олександрівна

+380644594385 osvitanabuch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОАЙДАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142075
Місцезнаходження: 93500, Україна , Луганська обл., Новоайдар, Вулиця Дружби, будинок 3
Контактна особа: Крив'якіна Наталья Олександрівна
+380644594385
osvitanabuch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 19:00
Очікувана вартість: 246 731,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти Новоайдарської районної державної адміністрації, 02142075, 93500, Луганська обл., Новоайдарський р-н, смт. Новоайдар, вул. Дружби, 3; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. По лоту 1 - у зв’язку виділенням асигнувань по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» проводиться придбання обладнання та предметів вартістю за одиницю більше 6000,00 грн. без ПДВ або більше 7200,00 грн. з ПДВ. По лоту 2 - у зв’язку виділенням асигнувань по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» проводиться придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю вартістю за одиницю менше 6000,00 грн. без ПДВ або менше 7200,00 грн. з ПДВ.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

27 липня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 11:56
Тендерна документація_меблі_на сайт.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Три комплекти меблів учнівських
Опис предмету закупівлі:
Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна страхова гарантія.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 193 486,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 967,43 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5800 UAH

Аукціон

Початок: 12 серпня 2020 15:24
Закінчення: 12 серпня 2020 15:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 комп
три комплекти меблів учнівських (в одному комплекті: столи учнівські одномісні з полицею антискаліозні, регулюємі на ростові групи № 4-6 – 32 шт. + стільці учнівські полозкові зі змінною висотою ростові групи №4-6 – 32 шт.)
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар, вул.Центральна, 21
Дата доставки: 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 20 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ 192 000,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 193 100,00
UAH з ПДВ
193 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:17
public_doc.pdf
26 серпня 2020 10:17
public_doc.p7s
21 серпня 2020 21:30
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:30
МВС Пісарєв ПП 21.08.2020.pdf
21 серпня 2020 21:30
МВС Науменко МО 21.08.2020.pdf
11 серпня 2020 18:44
Електронний підпис
11 серпня 2020 18:43
Електронний підпис
11 серпня 2020 18:43
Довідки_кожн.стор..pdf
11 серпня 2020 12:03
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:02
Фото.pdf
11 серпня 2020 12:02
Фото 3.pdf
11 серпня 2020 12:02
Фото 2.pdf
11 серпня 2020 12:02
Техпапосрт 4-5-6.pdf
11 серпня 2020 12:02
Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 12:02
Сертифікати.PDF
11 серпня 2020 12:02
Гарантійні листи.PDF
11 серпня 2020 12:02
Відгук Писарєва.pdf
11 серпня 2020 12:02
Висновок ДСЕЕ.PDF
11 серпня 2020 12:02
Страхова гарантія 23749.pdf
11 серпня 2020 12:01
Протокол №35.pdf.(2).P7S
11 серпня 2020 12:01
Протокол №35.pdf.(1).P7S
11 серпня 2020 12:01
Протокол №35.pdf
11 серпня 2020 12:01
Наказ про призначення.PDF
11 серпня 2020 12:01
Ліцензія.PDF.(2).P7S
11 серпня 2020 12:01
Ліцензія.PDF.(1).P7S
11 серпня 2020 12:01
Ліцензія.PDF

Публічні документи

11 серпня 2020 13:26
Електронний підпис
11 серпня 2020 13:25
ТЗ.pdf
11 серпня 2020 13:25
Проект.pdf
11 серпня 2020 13:25
Кваліфікація.pdf
11 серпня 2020 13:25
Витяг з ЄДР.pdf
11 серпня 2020 13:25
Витяг Єдиний податок.pdf
11 серпня 2020 13:25
Виписка ЄДР.pdf
11 серпня 2020 13:25
Аналогічний договір 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП Доценко Дмитро Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3278501957
Переможець 192 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3278501957
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 19:12
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 10:48
Договір про закупівлю товару _152 від 03.09.2020.pdf укладений
03 вересня 2020 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 192 000,00
UAH