Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39160000-1 (Обладнання для навчальних кабінетів початкових класів, лот 1 - три комплекти меблів учнівських; лот 2 - меблі)
Очікувана вартість
246 731,00 UAH
UA-2020-07-27-002033-b ● 8c138a9b1e71408884ac2f53e5832ce9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОАЙДАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02142075 |
Місцезнаходження: | 93500, Україна , Луганська обл., Новоайдар, Вулиця Дружби, будинок 3 |
Контактна особа: |
Крив'якіна Наталья Олександрівна +380644594385 osvitanabuch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 19:00 |
Очікувана вартість: | 246 731,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти Новоайдарської районної державної адміністрації, 02142075, 93500, Луганська обл., Новоайдарський р-н, смт. Новоайдар, вул. Дружби, 3; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. По лоту 1 - у зв’язку виділенням асигнувань по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» проводиться придбання обладнання та предметів вартістю за одиницю більше 6000,00 грн. без ПДВ або більше 7200,00 грн. з ПДВ. По лоту 2 - у зв’язку виділенням асигнувань по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» проводиться придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю вартістю за одиницю менше 6000,00 грн. без ПДВ або менше 7200,00 грн. з ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
27 липня 2020 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 11:56 |
Тендерна документація_меблі_на сайт.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Три комплекти меблів учнівських |
Опис предмету закупівлі: |
Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна страхова гарантія.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 193 486,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 967,43 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5800 UAH |
Аукціон
Позиції
3 комп
три комплекти меблів учнівських (в одному комплекті: столи учнівські одномісні з полицею антискаліозні, регулюємі на ростові групи № 4-6 – 32 шт. + стільці учнівські полозкові зі змінною висотою ростові групи №4-6 – 32 шт.)
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар, вул.Центральна, 21
Дата доставки:
31 жовтня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 20 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 11:56 |
Тендерна документація_меблі_на сайт.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
192 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Доценко Дмитро Сергійович |
193 100,00
UAH з ПДВ
|
193 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ #3278501957 |
Переможець |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 19:12
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 10:48
|
Договір про закупівлю товару _152 від 03.09.2020.pdf | укладений |
03 вересня 2020 10:43
|