Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційний засіб Жавель-Клейд)
Очікувана вартість
15 528,00 UAH
UA-2020-07-27-001798-a f44fca51e56542f2941ecbe2e3b7d89f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 11:41
Очікувана вартість: 15 528,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт
дезінфекційний засіб Жавель-Клейд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:15
Оголошення жавель-клейд.docx
28 липня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:15
Оголошення жавель-клейд.docx
27 липня 2020 15:56
Оголошення жавель-клейд.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-001798-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 07 серпня 2020 14:12
Вимога
Замовник вирішив "відпрацювати " хабар , написавши таку нісенітницю в протоколі відхилення. ФОП Скаковський відомий своїми пропозиціями хабаря в Запорізькій області, роздає хабарі всім Замовникам торгів. Ми запропонували аналогічний договір на еквівалент предмету закупівлі! До чого тут ваш "Жавель Клейд", коли ми пропонуємо еквівалент? Щодо твердження, що запропонований нами аналог не відповідає технічним вимогам. Це брехливе твердження. Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб значно економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 серпня 2020 14:06
Шановний учасник! Відповідно до Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (яка регламентує проведення допорогових закупівель) Замовник в оголошенні про проведення закупівлі вказує необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.Саме тому в характеристиках вказано було, що Замовнику необхідно закупити саме дезінфекційний засіб «Жавель- Клейд». Даний наказ не містить вимог, щодо вказання аналогів або еквівалентів, тому Замовник вважає, що виконав умови даного наказу і не порушив законодавство. Щодо порушення вимог законодавства, то за закупівлями очікувана вартість яких менше 50 тисяч гривень Закон містить вимогу лише оприлюднення звіту про договір про закупівлю. Приймаючи участь у закупівлі Учасник приймає усі умови оголошення і має їх виконати. Невідповідність умовам оголошення є причиною для відхилення, тому Замовник не буде відміняти своє рішення і повертати на етап кваліфікації учасника, якого відхилив.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-27-001798-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 10 серпня 2020 15:45
Щодо відповіді Замовника
Враховуючи небажання Замовника економити бюджетні кошти, ми надсилаємо листи до контролюючих органів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 08:20
Шановний учасник!Замовник ще раз наголошує, що Вами не було виконано умови оголошення, тому ваша пропозиція була відхилена.Ваше право звертатись до контролюючих органів і замовник ні в якому разі не буде на це впливати.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фартунат" 8 400,00
UAH з ПДВ
8 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скаковський Володимир Михайлович 10 728,00
UAH з ПДВ
10 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ 14 640,00
UAH з ПДВ
14 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 15:22
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:18
цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 15:18
документи на товар.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 12:41
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:30
17Паспорт Скаковський.pdf
03 серпня 2020 12:30
16Витяг.pdf
03 серпня 2020 12:30
15Договір аналогічний.PDF
03 серпня 2020 12:30
14Сертифікат.PDF
03 серпня 2020 12:30
6Довідка про банк.pdf
03 серпня 2020 12:30
4Анкета учасника.pdf
03 серпня 2020 12:30
2Форма пропозиції.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 08:41
СЕС Висновок Жавель.pdf
05 серпня 2020 08:41
пропозиция.pdf
05 серпня 2020 08:41
Ерохин-подпись док.pdf
05 серпня 2020 08:40
Ерохин-лист гарант.pdf
05 серпня 2020 08:40
Ерохин лицензия.pdf
05 серпня 2020 08:40
договор.pdf
05 серпня 2020 08:40
анкета.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фартунат"

ФОП Скаковський Володимир Михайлович

ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фартунат"
#37308833
Відхилено 8 400,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 11:24
ФОП Скаковський Володимир Михайлович
#1719214871
Переможець 10 728,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 11:33

Документи

07 серпня 2020 11:24
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:20
протокол

Документи

07 серпня 2020 11:33
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:29
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Скаковський Володимир Михайлович
#1719214871
10 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 11:33
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:29
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 12:22
звіт укладений
21 вересня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 14:10
договір укладений
12 серпня 2020 14:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 728,00
UAH