Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аналітичні послуги
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-07-27-001680-a 9ccb9c379fed4b37b95cf3382a4210b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жалдак Віталій Володимирович

VZHALDAK@LWO.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 33073442
Місцезнаходження: Україна , Львівська обл., Львів, ЛЬВІВ, ЗАЛІЗНИЧНИЙ РАЙОН, АЕРОПОРТ ЦА
Контактна особа: Жалдак Віталій Володимирович
VZHALDAK@LWO.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 13:33
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71620000-0: Аналітичні послуги


Категорія Замовника - юридична особа/ суб'єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у п. 4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номенклатура: Послуги з технічного аналізу чи консультаційні послуги Код ДК 021:2015 71621000-7 Послуги з технічного аналізу чи консультаційні послуги.
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складається українською мовою.
Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з виконання льотних перевірок радіомаячної системи посадки СП-200 з РМД-90НП та світлосигнальної системи ВВІ ІДМАН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71620000-0 — Аналітичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку на підставі рахунка-фактури не пізніше, ніж за сім робочих днів до дати початку I та II етапів льотних перевірок Аванс 7 Робочі 50
Надання послуг Остаточна оплата здійснюється не пізніше 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання рахунка Замовником. Пiсляоплата 30 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 15:34
ТД - обліт.docx
27 липня 2020 15:34
Проект договору Послуги з льотних перевірок.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Limited Liability Company "SKY KG Airlines" 1 344 032,34
UAH з ПДВ
1 344 032,34
UAH з ПДВ
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ 1 581 892,50
UAH з ПДВ
1 581 892,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 07:50
ВПВ17 Довiдка по п.4 ч.1.pdf
12 серпня 2020 07:50
ВПВ17 Довiдка по п.8 ч.1.pdf
12 серпня 2020 07:50
ВПВ17 Довiдка по п.3 ч.1.pdf
12 серпня 2020 07:50
ВПВ17 Довiдка по п.10 ч.1.pdf
12 серпня 2020 07:50
ВПВ17 Довiдка по п.6 ч.1.pdf
12 серпня 2020 07:50
ВПВ17 Довiдка по п.9 ч.1.pdf
12 серпня 2020 07:50
ВПВ17 Довiдка по п.2 ч.1.pdf
12 серпня 2020 07:50
ВПВ17 Довiдка по п.3.10.pdf
12 серпня 2020 07:50
ВПВ17 Довiдка по п.3. 8.pdf
12 серпня 2020 07:50
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 серпня 2020 07:50
Проект договору.pdf
12 серпня 2020 07:50
ІД Статут.pdf
12 серпня 2020 07:50
ІД Свiдоцтво.pdf
12 серпня 2020 07:50
ІД Довідка про ПДВ.pdf
12 серпня 2020 07:49
КК Договір Манас.pdf
12 серпня 2020 07:49
КК Договір Душанбе.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 14:46
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:26
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:47
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:43
ІД - довідка екологія.PDF
11 серпня 2020 15:43
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Limited Liability Company "SKY KG Airlines"

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Limited Liability Company "SKY KG Airlines"
#02310200810027
Відхилено 1 344 032,34
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 12:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 16:08
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
#19477064
Рішення скасоване 1 581 892,50
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 15:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 13:24
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
#19477064
Переможець 1 581 892,50
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 15:20

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутність наказу про призначення. Посилання на вимогу тендерної документації - пункт 1.1.1. таблиці пункту 3 додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Наказ про призначення. Учасники - нерезиденти для виконання документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані, з відповідними поясненнями у вигляді довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника. 2. Відсутня копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру. Посилання на вимогу тендерної документації - пункт 1.1.3. таблиці пункту 3 додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру. Учасники - нерезиденти для виконання документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані, з відповідними поясненнями у вигляді довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника. 3. Відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Посилання на вимогу тендерної документації - Пункт 1.3. таблиці пункту 3 додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Учасники - нерезиденти для виконання документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані, з відповідними поясненнями у вигляді довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника.

Документи

20 серпня 2020 12:56
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:55
Протокол ТК.pdf
13 серпня 2020 13:54

код ЄДРПОУ 02310200810027 у ЄДР не знайдено.

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутність протоколу зборів засновників. Посилання на вимогу тендерної документації - пункт 1.1.1. таблиці пункту 3 додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Протокол зборів засновників. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що учасники в складі тендерної пропозиції подають лист-роз’яснення.. 2. Відсутня довідка в довільній формі з інформацією про розділи та пункти Статуту учасника (у разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту), що містять інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Посилання на вимогу тендерної документації - пункт 1.1.1. таблиці пункту 3 додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка в довільній формі з інформацією про розділи та пункти Статуту учасника (у разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту), що містять інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
#19477064
1 581 892,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 16:56
2020-09-07 ОД_2020_09_07_2 du1 (1).pdf зміни до договору
14 вересня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 11:39
2020-07-09 ОД_2020_09_07_2.pdf укладений
07 вересня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: ОД/2020/09/07/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 134 196,37
UAH (в тому числі ПДВ 189 032,73 UAH)