Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

юридичні послуги із супроводу процедури відкритих торгів по предмету закупівлі " Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну" в рамках проєкту "Співпраця задля підвищення конкурентоспроможності в секторі сільськогосподарського виробництва та диверсифікації структури місцевої економіки Долинського субрегіону»
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2020-07-27-001589-a 7ccbdb6dcb2542cdbfc609af09addeee
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кізима Олександр Романович

+380992308194 kizyma@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Долина - Інвест Долинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37322355
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, вул. Грушевського, 11
Контактна особа: Кізима Олександр Романович
+380992308194
kizyma@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 година
Ціна за одиницю: 300UAH без ПДВ
надання усних консультацій з питань організації та проведення закупівлі, в тому числі щодо проведення розгляду поданих тендерних пропозицій на предмет їх відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідності поданих пропозицій іншим вимогам тендерної документації, а також щодо укладення та виконання договору про закупівлю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул.Промислова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
1 послуга
Ціна за одиницю: 600UAH без ПДВ
розроблення проектів протокольних рішень тендерного комітету у складі:протокол про затвердження річного плану (або змін до річного плану закупівель);протокол про організацію та проведення процедури закупівлі, затвердження тендерної документації; протокол про внесення змін до тендерної документації ( в разі наявності); протокол щодо рішення про визначення переможця та рішення про намір укласти договір про закупівлю; протокол відхилення тендерної пропозиції ( в разі наявності); протокол про відміну торгів ( в разі наявності)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул.Промислова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
1 послуга
Ціна за одиницю: 900UAH без ПДВ
супровід оприлюднення в системі PROZORRO через авторизований майданчик Замовника документів, які передбачені статтею 10 Закону України " Про публічні закупівлі" зі змінами та іншої інформації передбаченої Законом України "Про публічні закупівлі" зі змінами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул.Промислова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
1 послуга
Ціна за одиницю: 600UAH без ПДВ
перевірка відсутності або наявності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону, в тому числі з наданням витягів з інформацією, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул.Промислова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
1 послуга
Ціна за одиницю: 800UAH без ПДВ
розроблення проекту тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул.Промислова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
1 послуга
Ціна за одиницю: 400UAH без ПДВ
розроблення проекту договору про закупівлю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул.Промислова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
1 послуга
Ціна за одиницю: 200UAH без ПДВ
надання Замовнику в електронному вигляді архівної справи по закупівлі, яка являється предметом договору.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул.Промислова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

27 липня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ " АГЕНСТВО "Е-КОНСАЛТ"
#40935669
Переможець 5 000,00
UAH
27 липня 2020 15:28

Документи

27 липня 2020 15:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 15:33
договір укладений
27 липня 2020 15:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
надання усних консультацій з питань організації та проведення закупівлі, в тому числі щодо проведення розгляду поданих тендерних пропозицій на предмет їх відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідності поданих пропозицій іншим вимогам тендерної документації, а також щодо укладення та виконання договору про закупівлю 5 година 300,00
UAH
розроблення проектів протокольних рішень тендерного комітету у складі:протокол про затвердження річного плану (або змін до річного плану закупівель);протокол про організацію та проведення процедури закупівлі, затвердження тендерної документації; протокол про внесення змін до тендерної документації ( в разі наявності); протокол щодо рішення про визначення переможця та рішення про намір укласти договір про закупівлю; протокол відхилення тендерної пропозиції ( в разі наявності); протокол про відміну торгів ( в разі наявності) 1 послуга 600,00
UAH
супровід оприлюднення в системі PROZORRO через авторизований майданчик Замовника документів, які передбачені статтею 10 Закону України " Про публічні закупівлі" зі змінами та іншої інформації передбаченої Законом України "Про публічні закупівлі" зі змінами 1 послуга 900,00
UAH
перевірка відсутності або наявності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону, в тому числі з наданням витягів з інформацією, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 1 послуга 600,00
UAH
розроблення проекту тендерної документації 1 послуга 800,00
UAH
розроблення проекту договору про закупівлю 1 послуга 400,00
UAH
надання Замовнику в електронному вигляді архівної справи по закупівлі, яка являється предметом договору. 1 послуга 200,00
UAH