Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А- 95, скретч-карти)
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2020-07-27-001537-b ● 28fe20df4eab4f2997eecb7d382d9e1a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39820689 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Українська, буд. 50 |
Контактна особа: |
Вікторія Пастарнак +380668560893 zapzembuh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 11:43 |
Очікувана вартість: | 42 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 210,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1885 літр
Бензин А- 95, скретч-карти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул Українська, буд. 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 10:26 |
Оголошення Бензин Зміна 31.07.20.docx | |
31 липня 2020 10:26 |
Перелік змін.docx |
31 липня 2020 10:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2020 10:26 |
Оголошення Бензин Зміна 31.07.20.docx
|
|||
31 липня 2020 10:26 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 27 липня 2020 13:24
Дата відповіді: 27 липня 2020 14:31
чи можлива передплата?
чи можливе виключення п. 8.2 проекту договору?
чи можливе виключення пю. 8.3 проекту договору?
Відповідь: 1)Згідно законодавства у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти може бути попередня оплата лише у разі наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Головне управління Держгеокадастру у Запорізькій області не маємо дозволу на попередню оплату бензину. 2),3) Для забезпечення себе від можливих втрат при невиконанні або неналежному виконанні зобов'язань за договором до нього включені підстави та умови про відповідальність сторін, зокрема п. 8.2 та 8.3. Тому виключення цих підпунктів з проекту договору неможливе.
Щодо усунення дискримінаційних вимог.
Дата подання: 30 липня 2020 14:49
Дата відповіді: 31 липня 2020 10:24
Добрий день.
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Кваліфікаційними критеріями до учасників встановлені дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників.
Додаток 1. п. 8 «Довідка (складена в довільній формі) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. Довідка повинна містити інформацію про розгалужену мережу АЗС на території України та наявність не менше п’яти автозаправних станцій на території м. Запоріжжя та щонайменше по одній автозаправній станції в кожному районі Запорізької області, що знаходяться в учасника на праві власності або в оренді чи на партнерських засадах тощо. До довідки необхідно додати гарантійний лист емітента талонів, скретч-карток або еквіваленту єдиного зразку для всієї запропонованої мережі АЗС про можливість їх отоварювання на АЗС відповідно до переліку, та можливості надання Учаснику необхідної кількості талонів, скретч-карток або еквіваленту для забезпечення Замовника предметом закупівлі на весь обсяг протягом усього строку дії талонів, скретч-карток або еквіваленту, в якому повинна бути інформація: номер ідентифікатора торгів, назва Замовника, а також обсяг палива згідно з оголошеною закупівлею. До зазначеної довідки необхідно додати скан-копії зазначених талонів, скретч-карток або еквіваленту»
. Вважає такі вимоги незаконними, дискримінаційними та такими, що обмежує конкуренцію учасників з огляду на наступне:
-- на сьогодні в Україні діє велика кількість мереж АЗС, які розташовані у певних містах, районах, районах у містах та областях України, та серед наявних мереж АЗС тільки мережа АЗС «АВІАС» має у наявності не менше 1 од. в кожному районні Запорізької області. Більш того, в деяких районах Запорізької області розташована тільки АЗС «АВІАС» (наприклад, Гуляйпільськом районі, Якимівськом районі, Приазовськом районі).
Враховуючи вимогу тендерної документації, щодо єдиного зразка скретч-карток або еквіваленту, які повинні діяти по всій запропонованій мережі АЗС стає незрозумілим, як Замовник хоче провести відкриті торги з вимогами, які, навіть найбільші постачальники нафтопродуктів в Україні не мають змогу виконати, оскільки не мають покриття АЗС у всіх районах Запорізької області.Це підтверджується результатами інших закупівель Замовника з аналогічними дискримінаційними та незаконними вимогами, у яких лише один учасник ринку поставки нафтопродуктів має змогу відпускати пальне у всіх районах Запорізької області (оскільки такий учасник є єдиним з поміж усіх інших учасників хто надає відповідний перелік АЗС , а саме мережі «АВІАС», по кожному району області.Таким чином вимога Замовника щодо наявності АЗС в кожному районі Запорізької області встановлена для відповідності лише одного учасника, що є наслідком обмеження кола потенційних учасників, надання переваги одному учаснику з- поміж інших, та, керуючись вищезазначеним, призводить до закупівлі товару по явно не ринковим цінам. З огляду на вищенаведене, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та з метою залучення до оголошеної процедури закупівлі як найбільше учасників, що збільшить конкуренцію та зменшить навантаження на бюджет міста, та недопущення порушення прав та законних інтересів потенційних учасників торгів, просимо внесення змін до Документації, шляхом або виключення цих вимог, або розбиття даної закупівлі на лоти по кожному району окремо, для забезпечення конкурентного середовища серед інших потенційних учасників закупівлі, оскільки усі інші учасники можуть виконати вимогу наявності АЗС у районах Запорізької області лише частково, або іншим чином привести Документацію в відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо вимоги про наявність щонайменше по одній автозаправній станції в кожному районі Запорізької області, яка зазначена у оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, повідомляємо, що відповідно до Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів» від 17.07.2020 №807-ІХ на даний час у Запорізькій області існує 5 районів.
Також звертаємо вашу увагу, що в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі зазначено вимогу про наявність автозаправних станцій не лише на правах власності, а на партнерських засадах або в оренді тощо.
Але з метою розширення кола потенційних учасників Замовник вносить зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівель, хоча й не вважає данні вимоги дискримінаційними, а лише такими що враховують особливості діяльності Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області та є необхідними для безперебійного виконання функцій та покладених обов’язків.
Також звертаємо вашу увагу, що в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі зазначено вимогу про наявність автозаправних станцій не лише на правах власності, а на партнерських засадах або в оренді тощо.
Але з метою розширення кола потенційних учасників Замовник вносить зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівель, хоча й не вважає данні вимоги дискримінаційними, а лише такими що враховують особливості діяльності Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області та є необхідними для безперебійного виконання функцій та покладених обов’язків.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-27-001537-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 29 липня 2020 16:56
Дискримінаційні вимоги ТД
Відповідно до умов Тендерної документації Замовника, учасник повинен мати талони (єдиного зразка по всій Україні) на пальне. Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує кількість і коло постачальників. Оскільки прийняти участь у закупівлі зможуть лише учасники мережі АЗС "АВІАС", "ОККО", "WOG", "ZOG". У зв’язку з вищевикладеним, вимоги ТД Замовника є цікавими для контролюючих органів зразком дискримінації, обмеження конкуренції, антиконкуретних дії, прояву корупції та грубого порушення принципу ЗУ "Про публічні закупівлі". У зв’язку з вищевикладеним, просимо, скасувати вимогу, щодо наявності в Учасника єдиного зразка талонів, надавши право приймати участь усім іншим Учасникам.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2020 13:21
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в частині «учасник повинен мати талони (єдиного зразка по всій Україні)». Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі, предметом закупівлі є Бензин А-95, способом їх отримання - АЗС. Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Зазначаємо, що учасники не обмежені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі у виборі мережі (мереж) АЗС та може мати партнерський договір або договір оренди з декількома мережами АЗС та на умовах використання єдиного зразка талонів. Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Додатково наголошуємо, що твердження щодо вимог даних умов під мережі АЗС "АВІАС", "ОККО", "WOG", "ZOG" носить суб’єктивний характер та є оціночним судженням. Звертаємо Вашу увагу, що після детального вивчення ринку, встановлено наявність єдиних зразків талонів у багатьох суб’єктів підприємницької діяльності, до прикладу: ТОВ «ВОГ КАРД», Підприємство з іноземними інвестиціями «АМІК Україна», ТОВ «БРСМ_НАФТА», ПП «ОККО Контракт», ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», ТОВ «ГЛУСКО Україна». Виходячи з вищенаведеного, умова щодо забезпечення конкуренції безумовно дотримана.
Додатково наголошуємо, що твердження щодо вимог даних умов під мережі АЗС "АВІАС", "ОККО", "WOG", "ZOG" носить суб’єктивний характер та є оціночним судженням. Звертаємо Вашу увагу, що після детального вивчення ринку, встановлено наявність єдиних зразків талонів у багатьох суб’єктів підприємницької діяльності, до прикладу: ТОВ «ВОГ КАРД», Підприємство з іноземними інвестиціями «АМІК Україна», ТОВ «БРСМ_НАФТА», ПП «ОККО Контракт», ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», ТОВ «ГЛУСКО Україна». Виходячи з вищенаведеного, умова щодо забезпечення конкуренції безумовно дотримана.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
38 793,30
UAH з ПДВ
|
38 454,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
40 376,70
UAH з ПДВ
|
38 567,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
39 585,00
UAH з ПДВ
|
39 585,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Переможець |
38 454,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 15:47
|
Накладні БЕНЗИН 38352,00.PDF | укладений |
02 вересня 2020 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 15:43
|
ДУ 1 Бензин -102,00.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2020 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 09:50
|
167 ТОВ ЗОГРІТЕЙЛ БЕНЗИН 38454,00.PDF | укладений |
25 серпня 2020 09:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» та уклали Додаткову угоду №1 до Договору від 25.08.2020 №167. Викласти у новій редакції обсяг закупівлі зазначений у додатку 1 до договору від 25.08.2020 №167. |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |