Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%); сир кисломолочний (жирн. не менше 9%))
Очікувана вартість
242 000,00 UAH
UA-2020-07-27-001388-b 413618ee15c6478f88885e36d671642c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 13:27
Очікувана вартість: 242 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кілограми
Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1100 кілограми
Cир кисломолочний (жирн. не менше 9%))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1.Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником поставленого товару - на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару за умови наявності необхідних бюджетних коштів на рахунку Замовника. 2. Розрахунки проводяться на підставі накладних, виданих Постачальником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 20:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 20:10
Додаток 2 - зі змінами.docx
31 липня 2020 20:10
Зміни до документації.pdf
27 липня 2020 10:55
Додаток 6.docx
27 липня 2020 10:55
Додаток 4.docx
27 липня 2020 10:55
Додаток 3.docx
27 липня 2020 10:55
Додаток 1.docx
27 липня 2020 10:55
Оголошення .pdf
27 липня 2020 10:54
Додаток 5 - Проєкт договору.docx
27 липня 2020 10:54
Тендерна документація.docx
31 липня 2020 20:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 20:10
Додаток 2 - зі змінами.docx
27 липня 2020 10:55
Додаток 2.docx
31 липня 2020 20:10
Зміни до документації.pdf
27 липня 2020 10:55
Додаток 6.docx
27 липня 2020 10:55
Додаток 4.docx
27 липня 2020 10:55
Додаток 3.docx
27 липня 2020 10:55
Додаток 1.docx
27 липня 2020 10:55
Оголошення .pdf
27 липня 2020 10:54
Додаток 5 - Проєкт договору.docx
27 липня 2020 10:54
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-001388-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2149918084
Дата подання: 30 липня 2020 14:45
Вимога щодо усунення порушень чинного законодавства України в п.3 Додатку2 до тендерної документації
Відповідно до п.3 Додатку 2 Тендерної документації якщо Учасник не є платником ПДВ – подається , сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Згідно з наказом Мінфіну від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» довідку про взяття на облік платника податків скасовано. Також цим наказом затверджено Довідку про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру за формою №34-ОПП, але ця форма довідки надається таким платникам податків: - фізичним особам, які здійснюють незалежну професійну діяльність: адвокатам, нотаріусам, приватним виконавцям, судовим експертам, арбітражним керуючим; - відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидента; - військовим частинам; - уповноваженим особам договорів про спільну діяльність та управителям майна. Тобто, фізична особа підприємець, яка здійснює торгівлю продуктами харчування не може надати скановану довідку з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника, бо така довідка не передбачена чинним законодавством України. Відповідно до чинного Податкового кодекс України платники подтків отримують з органу державної фіскальної (податкової) служби витяг з реєстру платників ПДВ, або витяг з реєстру платника єдиного податку. У звязку з вищезазначиним, вимагаємо: 1.внести зміни в п.3 Додатку 2 до тендерної документації та привести у відповідність з чинним законодавством України. Тобто: "Учасники, які не є платниками ПДВ подають витяг з реєстру платника єдиного податку"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2020 13:30
Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушень чинного законодавства України в п.3 Додатку 2 до тендерної документації закупівлі - повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019.
Номер вимоги: UA-2020-07-27-001388-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК..", Код ЄДРПОУ:40333959
Дата подання: 21 серпня 2020 18:15
ВИМОГА про скасування рішення про визначення переможця
27.07.2020 року на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-07-27-001388-b) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, в формі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015 – 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%); сир кисломолочний (жирн. не менше 9%)), а саме: Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%) 1 100 кг, Cир кисломолочний (жирн. не менше 9%)) 1 100 кг на очікувану вартість 242 000,00 грн. з ПДВ, строк поставки якого встановлений з 01 вересня 2020 по 31 грудня 2020. В якості Замовника процедури закупівлі визначено Відділ освіти Селидівської міської ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію для процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%); сир кисломолочний (жирн. не менше 9%)), (надалі «Тендерна документація»).
13.08.2020 року на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі, після проведення якого учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- ФОП Ворожцова Людмила Геннадіївна - 164 450,00 грн;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» - 229 680,00 грн з ПДВ.
20.08.2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Відділу освіти Селидівської міської ради оформлене Протоколом № 83 від 20.08.2020 року відповідно до якого пропозиція учасника ФОП Ворожцова Людмила Геннадіївна є найбільш економічно вигідною, а тому уповноваженою особою замовника переможцем спрощеної процедури закупівлі обрано учасника ФОП Ворожцова Людмила Геннадіївна.
Проте, рішення Відділу освіти Селидівської міської ради оформлене Протоколом № 83 від 20.08.2020 року, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» з огляду на наступні обставини.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).
Положеннями частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
За змістом положень частини 2 зазначеної статті, тендерна документація містить, зокрема:
- інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
- один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.

1. Замовником неправомірно обрано переможцем публічних закупівель процедури відкритих торгів учасника ФОП Ворожцову Людмилу Геннадіївну
На підставі положень частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до пункту 6.1. Розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації, Замовником встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком №4 до цієї Документації).
Пунктом 8 Розділу 2 «Технічні вимоги» Додатку № 4 до Тендерної документації встановлено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасник має подати сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР.
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ворожцової Людмили Геннадіївни, міститься сканована копія Сертифікату щодо відповідності вимогам стандарту ISO 22000. Однак, зазначений документ не відповідає вимогам Замовника та не підтверджує відповідність учасника ФОП Ворожцової Л. Г. встановленим кваліфікаційним вимогам.
Сертифікат № FSMS. 116-2019 посвідчує відповідність «надання послуг неспеціалізованої оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, коди ДКПП 46.39, 47.11» згідно з чинними в Україні нормативними документами, відповідності вимогам ISO 22000:2005, IDT, ДСТУ ISO 22000:2007. При цьому, зазначений сертифікат не посвідчує відповідність учасника вимогам стандарту ISO 22000 щодо «транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР». Також учасником не надано в складі своєї тендерної пропозиції будь-яких інших сертифікатів відповідності, які б підтверджували відповідність вимогам стандарту ISO 22000 стосовно транспортування та зберігання продуктів харчування та напоїв.
Відповідно до норм п.4.1 Національного стандарту України «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (lSO 22000:2007)», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 02 квітня 2007 року № 72, організація повинна встановити, задокументувати, запровадити та підтримувати результативну систему управління безпечністю харчових продуктів та оновлювати її, за потреби, відповідно до вимог цього стандарту. Організація повинна визначити сферу застосування системи управління безпечністю харчових продуктів. Сфера застосування має визначати продукти та категорії продуктів, процеси та виробничі ділянки, охоплені системою управління безпечністю харчових продуктів.
Відповідно Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) (Далі- Вимога), затверджених 01.01.2012 р. Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №590, а саме п.2.3., оператори ринку мають запровадити програми-передумови з урахуванням асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та специфіки окремої потужності.
Згідно з положеннями п.2.4.11 Вимоги, програми-передумови системи НАССР мають охоплювати, зокрема, такі процеси як зберігання та транспортування. При цьому, відповідно до норм п. 2.15. Вимог, «Програма-передумова системи НАССР щодо зберігання та транспортування повинна забезпечити:
2.15.1. Створення операторами ринку належних умов для зберігання готових харчових продуктів, неперероблених або частково перероблених харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, та інших нехарчових продуктів;
2.15.2. Приміщення мають бути достатніми за площею та обладнанням для забезпечення умов зберігання, а також дотримання принципу використання в першу чергу партій тих продуктів, у яких раніше закінчується строк придатності. Необхідне обладнання для зберігання харчових продуктів повинно підтримувати умови зберігання при повній завантаженості приміщення з проведенням контролю за режимами температури та вологи;
2.15.3. Приміщення для зберігання неперероблених, частково перероблених або перероблених харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, повинні бути спроектовані так, щоб не допустити забруднення під час зберігання, прибирання, миття та за необхідності проведення дезінфекції й запобігати проникненню шкідників;
2.15.4. Належну ідентифікацію харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами під час зберігання;
2.15.5. Проведення оцінки ризиків та забезпечення зберігання харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, інших нехарчових продуктів таким чином, щоб запобігти їх взаємному негативному впливу;
2.15.6. Захист харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, від забруднення під час їх транспортування;
2.15.7. Дотримання умов транспортування (зокрема режимів температури зберігання та вологи), у тому числі за умови повного завантаження транспортного засобу;
2.15.8. Запровадження для транспортних засобів програм технічного огляду, прибирання, миття та дезінфекції;
2.15.9. Розділення різних видів харчових продуктів, нехарчових продуктів під час транспортування з метою унеможливлення негативного впливу.
Для підтримання постійних температурних режимів (дотримання безперервності температурного ланцюга) необхідно заздалегідь проводити охолодження транспортних засобів перед завантаженням харчових продуктів та повинна бути можливість перевірки умов транспортування за допомогою контролю режимів температури у транспортному засобі.»
Однак, в тендерній пропозиції учасника ФОП Ворожцової Л. Г. в наданих сертифікатах на систему управління безпечністю харчових продуктів щодо сфери застосування системи управління безпечністю харчових продуктів зазначена лише сфера надання послуг, що не відповідає вимогам діючих норм та тендерної документації, так як відповідно до зазначених вище норм та тендерної документації, Учаснику необхідно мати впроваджену систему управління безпечністю харчових продуктів щодо зберігання та транспортування харчових продуктів.
Тому, у зв’язку з невиконанням ФОП Ворожцовою Л. Г. кваліфікаційних вимог тендерної документації, керуючись положеннями ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», цей учасник не може бути обраним переможцем публічних закупівель за ідентифікатором UA-2020-07-27-001388-b .
Отже, зазначені обставини свідчать, що рішення Відділу освіти Селидівської міської ради оформлене Протоколом № 83 від 20.08.2020 року є таким, що не відповідає фактичним обставинам закупівлі, порушує права та інтереси ТОВ «КРАЙ-МК..», принципи недискримінації учасників, встановлені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», що безпідставно надає перевагу іншим учасникам закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись положеннями статті 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ПРОСИМО:
1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу.
2. Скасувати рішення Відділу освіти Селидівської міської ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 83 від 20.08.2020 р., відповідно до якого за результатами розгляду тендерних пропозицій преможцем процедури відкритих торгів за ідентифікатором  UA-2020-07-27-001388-b обрано ФОП Ворожцову Людмилу Геннадіївну .


Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» О.С. Окопна
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2020 16:07
Роз`яснення щодо відхилення вимоги міститься у прикріпленому файлі.

Документи

31 липня 2020 13:30
Рішення щодо вимоги .pdf

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 18:15
вимога сир.PDF

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-27-001388-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК..", Код ЄДРПОУ:40333959
скасування рішення замовника
27.07.2020 року на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-07-27-001388-b) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, в формі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015 – 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%); сир кисломолочний (жирн. не менше 9%)), а саме: Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%) 1 100 кг, Cир кисломолочний (жирн. не менше 9%)) 1 100 кг на очікувану вартість 242 000,00 грн. з ПДВ, строк поставки якого встановлений з 01 вересня 2020 по 31 грудня 2020. В якості Замовника процедури закупівлі визначено Відділ освіти Селидівської міської ради. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію для процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%); сир кисломолочний (жирн. не менше 9%)), (надалі «Тендерна документація»). 13.08.2020 року на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі, після проведення якого учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - ФОП Ворожцова Людмила Геннадіївна - 164 450,00 грн; - Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» - 229 680,00 грн з ПДВ. 20.08.2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Відділу освіти Селидівської міської ради оформлене Протоколом № 83 від 20.08.2020 року відповідно до якого пропозиція учасника ФОП Ворожцова Людмила Геннадіївна є найбільш економічно вигідною, а тому уповноваженою особою замовника переможцем спрощеної процедури закупівлі обрано учасника ФОП Ворожцова Людмила Геннадіївна. Проте, рішення Відділу освіти Селидівської міської ради оформлене Протоколом № 83 від 20.08.2020 року, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» з огляду на наступні обставини. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон). Положеннями частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. За змістом положень частини 2 зазначеної статті, тендерна документація містить, зокрема: - інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; - один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. 1. Замовником неправомірно обрано переможцем публічних закупівель процедури відкритих торгів учасника ФОП Ворожцову Людмилу Геннадіївну На підставі положень частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до пункту 6.1. Розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації, Замовником встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком №4 до цієї Документації). Пунктом 8 Розділу 2 «Технічні вимоги» Додатку № 4 до Тендерної документації встановлено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасник має подати сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ворожцової Людмили Геннадіївни, міститься сканована копія Сертифікату щодо відповідності вимогам стандарту ISO 22000. Однак, зазначений документ не відповідає вимогам Замовника та не підтверджує відповідність учасника ФОП Ворожцової Л. Г. встановленим кваліфікаційним вимогам. Сертифікат № FSMS. 116-2019 посвідчує відповідність «надання послуг неспеціалізованої оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, коди ДКПП 46.39, 47.11» згідно з чинними в Україні нормативними документами, відповідності вимогам ISO 22000:2005, IDT, ДСТУ ISO 22000:2007. При цьому, зазначений сертифікат не посвідчує відповідність учасника вимогам стандарту ISO 22000 щодо «транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР». Також учасником не надано в складі своєї тендерної пропозиції будь-яких інших сертифікатів відповідності, які б підтверджували відповідність вимогам стандарту ISO 22000 стосовно транспортування та зберігання продуктів харчування та напоїв. Відповідно до норм п.4.1 Національного стандарту України «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (lSO 22000:2007)», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 02 квітня 2007 року № 72, організація повинна встановити, задокументувати, запровадити та підтримувати результативну систему управління безпечністю харчових продуктів та оновлювати її, за потреби, відповідно до вимог цього стандарту. Організація повинна визначити сферу застосування системи управління безпечністю харчових продуктів. Сфера застосування має визначати продукти та категорії продуктів, процеси та виробничі ділянки, охоплені системою управління безпечністю харчових продуктів. Відповідно Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) (Далі- Вимога), затверджених 01.01.2012 р. Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №590, а саме п.2.3., оператори ринку мають запровадити програми-передумови з урахуванням асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та специфіки окремої потужності. Згідно з положеннями п.2.4.11 Вимоги, програми-передумови системи НАССР мають охоплювати, зокрема, такі процеси як зберігання та транспортування. При цьому, відповідно до норм п. 2.15. Вимог, «Програма-передумова системи НАССР щодо зберігання та транспортування повинна забезпечити: 2.15.1. Створення операторами ринку належних умов для зберігання готових харчових продуктів, неперероблених або частково перероблених харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, та інших нехарчових продуктів; 2.15.2. Приміщення мають бути достатніми за площею та обладнанням для забезпечення умов зберігання, а також дотримання принципу використання в першу чергу партій тих продуктів, у яких раніше закінчується строк придатності. Необхідне обладнання для зберігання харчових продуктів повинно підтримувати умови зберігання при повній завантаженості приміщення з проведенням контролю за режимами температури та вологи; 2.15.3. Приміщення для зберігання неперероблених, частково перероблених або перероблених харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, повинні бути спроектовані так, щоб не допустити забруднення під час зберігання, прибирання, миття та за необхідності проведення дезінфекції й запобігати проникненню шкідників; 2.15.4. Належну ідентифікацію харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами під час зберігання; 2.15.5. Проведення оцінки ризиків та забезпечення зберігання харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, інших нехарчових продуктів таким чином, щоб запобігти їх взаємному негативному впливу; 2.15.6. Захист харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, від забруднення під час їх транспортування; 2.15.7. Дотримання умов транспортування (зокрема режимів температури зберігання та вологи), у тому числі за умови повного завантаження транспортного засобу; 2.15.8. Запровадження для транспортних засобів програм технічного огляду, прибирання, миття та дезінфекції; 2.15.9. Розділення різних видів харчових продуктів, нехарчових продуктів під час транспортування з метою унеможливлення негативного впливу. Для підтримання постійних температурних режимів (дотримання безперервності температурного ланцюга) необхідно заздалегідь проводити охолодження транспортних засобів перед завантаженням харчових продуктів та повинна бути можливість перевірки умов транспортування за допомогою контролю режимів температури у транспортному засобі.» Однак, в тендерній пропозиції учасника ФОП Ворожцової Л. Г. в наданих сертифікатах на систему управління безпечністю харчових продуктів щодо сфери застосування системи управління безпечністю харчових продуктів зазначена лише сфера надання послуг, що не відповідає вимогам діючих норм та тендерної документації, так як відповідно до зазначених вище норм та тендерної документації, Учаснику необхідно мати впроваджену систему управління безпечністю харчових продуктів щодо зберігання та транспортування харчових продуктів. Тому, у зв’язку з невиконанням ФОП Ворожцовою Л. Г. кваліфікаційних вимог тендерної документації, керуючись положеннями ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», цей учасник не може бути обраним переможцем публічних закупівель за ідентифікатором UA-2020-07-27-001388-b . Отже, зазначені обставини свідчать, що рішення Відділу освіти Селидівської міської ради оформлене Протоколом № 83 від 20.08.2020 року є таким, що не відповідає фактичним обставинам закупівлі, порушує права та інтереси ТОВ «КРАЙ-МК..», принципи недискримінації учасників, встановлені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», що безпідставно надає перевагу іншим учасникам закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись положеннями статті 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу. 2. Скасувати рішення Відділу освіти Селидівської міської ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 83 від 20.08.2020 р., відповідно до якого за результатами розгляду тендерних пропозицій преможцем процедури відкритих торгів за ідентифікатором  UA-2020-07-27-001388-b обрано ФОП Ворожцову Людмилу Геннадіївну . Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» О.С. Окопна
Розгорнути Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА" 164 450,00
UAH з ПДВ
164 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." 229 680,00
UAH з ПДВ
229 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 21:37
Електронний підпис
25 серпня 2020 01:46
Електронний підпис
25 серпня 2020 01:45
10.08.2020 Dovidka_20213474320430612987.pdf
25 серпня 2020 01:45
довідка щодо ч.2 ст.17.pdf
12 серпня 2020 00:15
Електронний підпис
12 серпня 2020 00:05
33 Довідка щодо санкцій.PDF
12 серпня 2020 00:05
28 копії мед книжок.pdf
12 серпня 2020 00:05
25.3 свідоцтво насср.pdf
12 серпня 2020 00:05
25.2 Ворожцова СУЯ.pdf
12 серпня 2020 00:05
25.1 Ворожцова СУБХП.pdf
12 серпня 2020 00:05
24 Погодження.pdf
12 серпня 2020 00:05
21.2 водіт посвідчення.pdf
12 серпня 2020 00:05
19.1 акт перевірки.pdf
12 серпня 2020 00:05
12.2 Гарантийный лист.PDF
12 серпня 2020 00:05
11 витяг ЄДР.pdf
12 серпня 2020 00:05
8 паспорт іпн.pdf
12 серпня 2020 00:05
8 паспорт копія.pdf
12 серпня 2020 00:05
6 якысть сир твердий.pdf
12 серпня 2020 00:05
5 відгук Даченськ 2018.PDF
12 серпня 2020 00:05
3 Проект договору сир.PDF
12 серпня 2020 00:05
2 Технічні вимоги сир.PDF
12 серпня 2020 00:05
1 Селидово сыр.PDF

Публічні документи

10 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:45
мойка мерс 1592 2.JPG
10 серпня 2020 15:44
Медкнижка Ткач.JPG
10 серпня 2020 15:44
мед книжка яременко.pdf
10 серпня 2020 15:43
край мк 22000.PDF
10 серпня 2020 15:42
Статут КРАЙ-МК.. 2019.PDF
10 серпня 2020 15:42
Тех.як.pdf
10 серпня 2020 15:42
перс дані водії.PDF
10 серпня 2020 15:42
Техпаспорта КРАЙ_МК.pdf
10 серпня 2020 15:42
мтб.PDF
10 серпня 2020 15:42
проект договор.pdf
10 серпня 2020 15:42
ст 17.PDF
10 серпня 2020 15:42
мойка форд 0378 2.JPG
10 серпня 2020 15:42
погодження СЕС.PDF
10 серпня 2020 15:42
санкції.PDF
10 серпня 2020 15:42
пропозиція.PDF
10 серпня 2020 15:42
мойка форд 0378.JPG
10 серпня 2020 15:42
працівники.PDF
10 серпня 2020 15:42
номер потужності.PDF
10 серпня 2020 15:42
мойка мерс 1592 .JPG
10 серпня 2020 15:42
акт НАССР 447.pdf
10 серпня 2020 15:42
акт НАССР 446.PDF
10 серпня 2020 15:42
Копія рішення Край Мк.pdf
10 серпня 2020 15:42
акт мойка.PDF
10 серпня 2020 15:42
згода проект.PDF
10 серпня 2020 15:42
Копія наказу Край Мк.pdf
10 серпня 2020 15:42
аналог договорСин ЦРЛ.PDF
10 серпня 2020 15:42
довкілля.PDF
10 серпня 2020 15:42
Витяг ПДВ МК .pdf
10 серпня 2020 15:42
довідка мерседес.jpg
10 серпня 2020 15:42
довідка форд 460.jpg
10 серпня 2020 15:42
відгук Син.ЦРЛ мк.pdf
10 серпня 2020 15:42
декларация.PDF
10 серпня 2020 15:42
дані окопна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"
#2149918084
Переможець 164 450,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 08:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 08:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"
#2149918084
164 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 16:40
Дод. угода№1 до дод. угоди№6 від 30.12.20 до дог№183 від 31.08.20.PDF зміни до договору
01 березня 2021 09:33
Повідомлення про внесення змін до Договору № 183 від 31.08.2020 .pdf зміни до договору
01 березня 2021 09:33
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 10:02
Дод. угода №7 до дог№183 від 31.08.20.PDF зміни до договору
25 січня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:08
Повідомлення про внесення змін до Договору № 183 від 31.08.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:29
Дод. угода №183 до дог№183 від31.08.20.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 08:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 23:00
Повідомлення про внесення змін до Договору № 183 від 31.08.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:55
Дод. угода №5 до дог№183 від 31.08.2020.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 18:55
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 21:56
Додаткова угода № 4 до Договору № 183.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 21:55
Повідомлення про внесення змін до Договору № 183 від 31.08.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 21:55
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 16:47
Додаткова угода № 3 до Договору № 183.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 16:46
Повідомлення про внесення змін до Договору № 183.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:48
Додаткова угода № 2 до Договору № 183.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 10:03
Договір № 183 від 31.08.2020.PDF зміни до договору
08 вересня 2020 10:02
Додаткова угода № 1 до Договору № 183.PDF зміни до договору
08 вересня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 16:43
Доп. угода №1 від 31.08.2020.PDF зміни до договору
01 вересня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 16:38
Договір №183 від 31.08.2020.PDF укладений
01 вересня 2020 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись положеннями Цивільного, Господарського кодексів України, відповідно до п. 3.2 Договору № 183 від « 31» серпня 2020р., уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Внести зміни у п. 3.2. розділу 3. «Умови поставки та порядок прийому-передачі товару» Договору та викласти у наступній редакції: «3.2. Строк поставки – з моменту укладання договору до 31.12.2020 року». 2. Інші умови Договору № 183 від «31» серпня 2020р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору № 183 від «31» серпня 2020р. 4. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з тим, що 01.09.2020 було помилково завантажено Договір з Додатковою угодою не відповідний даній закупівлі, прийнято рішення дозавантажити Договір № 183 від 31.08.2020 разом з Додатковою угодою № 1 до Договору шляхом внесення змін.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 183 від 31.08.2020, Додаткова угода № 1 від 31.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись положеннями Цивільного, Господарського кодексів України, відповідно до п.11.1 та п.11.3. Договору № 183 від "31" серпня 2020р. уклали додаткову угоду про наступне: 1. Змінити обсяги поставки між позиціями товару. Внести відповідні зміни до Специфікації до Договору № 183 від "31" серпня 2020 р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору № 183 від "31" серпня 2020 р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 26.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись положеннями Цивільного, Господарського кодексів України, п.2 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до п. 11.2., 11.3. Договору № 183 від «31» серпня 2020 р. (надалі – Договір), на підставі повідомлення з Головного управління статистики у Донецькій області від 12.11.2020 № 01-03/3526-20, дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару до 10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та уклали додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 від 01.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 частина 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 11.2., п.11.3. Договору № 183 від «31» серпня 2020р., уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Внести зміни у п. 4.1. розділу 4. «Ціна договору та порядок розрахунків» Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить : 163 343 грн. 50 коп. (сто шістдесят три тисячі триста сорок три грн. 50 коп.) без ПДВ.» Зменшення суми Договору складає 1 106 грн. 50 коп. (одна тисяча сто шість грн. 50 коп.). 2. Внести зміни у Специфікацію до Договору і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 4. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. 5. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 від 21.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 частина 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.11.2, п.11.3 Договору № 183 від « 31» серпня 2020р., уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Внести зміни у п.4.1. розділу 4. «Ціна договору та порядок розрахунків» Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить : 156 643 грн. 50 коп. (сто п`ятдесят шість тисяч шістсот сорок три грн. 50 коп.) без ПДВ». Зменшення суми Договору складає 6 700 грн. 00 коп. (шість тисяч сімсот грн. 00 коп.). 2. Внести зміни у Специфікацію до Договору і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 4. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною Договору 5. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю додаткову угоду відповідно до п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, та п.11.2, п.11.3 Договору № 183 від « 31» серпня 2020р., (далі – Договір), про таке: 1. Покупець та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 183 від «31» серпня 2020р. для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Пункт 2.4 Договору № 183 від «31» серпня 2020р доповнити наступним абзацом: - «Кількість товару, яка підлягає збільшенню, вказана у специфікації, що є невід’ємною частиною цього Договору». 3. Вартість цієї Додаткової угоди складає 31 328 грн. 70 коп. (тридцять одна тисяча триста двадцять вісім грн. 70 коп.), без ПДВ. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 26.02.2021року. 5. Інші умови Договору залишаються без змін. 6. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 7. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 183 від «31» серпня 2020р.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, відповідно до п. 11.1 , п.11.2, п.11.3 Договору № 183 від « 31» серпня 2020р., (далі – Договір), про таке: 1. У зв’язку зі зміною розрахункових рахунків Покупця, сторони домовились внести зміни до Договору та викласти реквізити, що містяться у розділі 13. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: Покупець Відділ освіти Селидівської міської ради Код за ЄДРПОУ 02142916 85400, Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, 36 тел./факс (06237) 74583 р/р UA318201720344290017000046875 UA458201720344220017070046875 UA478201720344281017200046875 UA928201720344250015000046875 UA338201720344280015070046875 UA118201720344241015200046875, в Управлінні державної казначейської служби України в м.Селидовому Донецької області МФО 820172 Начальник відділу освіти ____________________Я.Є.Передрій (підпис) М.П. 1. Інші умови Договору № 183 від « 31» серпня 2020р залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 2. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору № 183 від « 31» серпня 2020р 3. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 частина 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 2.5 розділу 2. Договору № 183 від «31» серпня 2020р. дійшли згоди про наступне: 1. Внести зміни у п.3. додаткової угоди № 6 від 30.12.2020 до договору № 183 від «31» серпня 2020р. та викласти у наступній редакції: «Вартість цієї додаткової угоди складає : 30 969 грн. 55 коп. (тридцять тисяч дев`ятсот шістдесят дев`ять грн. 55 коп.), без ПДВ». Зменшення суми складає 359 грн. 15коп. (триста п`ятдесят дев`ять грн. 315 коп.). 2. Внести зміни до Специфікації до додаткової угоди № 6 від 30.12.2020р. до Договору № 183 від «31» серпня 2020р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Невід`ємною частиною цієї додаткової угоди є спеціфікація. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін 6. Дана додаткова угода є невід`ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML