Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з побудови систем пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу (технічне переоснащення) у будівлях закладів освіти Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області
Очікувана вартість
1 397 577,60 UAH
UA-2020-07-27-001198-a 0f4bf6b19ebf451586f7ec9f2dc79abe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Олександр Олексійович

+380680905330 oleksandrnaumenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та молоді Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 42030996
Місцезнаходження: 72563, Україна , Запорізька обл., смт. Кирилівка, вул. Приморський бульвар, буд. 1
Контактна особа: Науменко Олександр Олексійович
+380680905330
oleksandrnaumenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 1 397 577,60 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Тендерна документація

27 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 14:19
Тендерна Документація.docx
27 липня 2020 14:19
Додаток 1.docx
27 липня 2020 14:18
Додаток 2.docx
27 липня 2020 14:18
Додаток 3.docx
27 липня 2020 14:18
Додаток 4.docx
27 липня 2020 14:18
Додаток 5.docx
27 липня 2020 14:17
Додаток 6.docx
27 липня 2020 14:17
Додаток 7 Робочий проект ЛОТ № 1.pdf
27 липня 2020 14:17
Додаток 8 Робочий проект ЛОТ № 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 липня 2020 17:41
Дата відповіді: 03 серпня 2020 09:48
Вимога щодо наявності інженера з техніки безпеки та охорони праці або головний інженер – 1 особа є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Відповідно до ст. 15. «Служба охорони праці на підприємстві» Закону України «Про охорону праці» «На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку». Тобто законодавством чітко встановлено, що наявність інженера з охорони праці для частини підприємств є правом господарюючого суб’єкта, а не обов’язком. Більш того, відповідно до вимог чинного законодавства директор підприємства, який пройшов спеціальне навчання може проводити навчання працівників з питань охорони праці. Для усунення порушень, просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Шановний Учаснику, Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. звертаємо Вашу увагу, що законодавство у сфері закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель!
Тому, Вимога Замовника щодо наявності Інженера з техніки безпеки та охорони праці або головного інженера – не являється дискримінаційною. Слід зазначити, що у відповідності до абзацу 3 ст.15 Закону України «Про охорону праці на підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договорних засадах, які мають відповідну підготовку.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 липня 2020 17:46
Дата відповіді: 03 серпня 2020 09:49
У документації встановлені наступні вимоги: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду мінімум 5 осіб; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду мінімум 3 особи. наявність інженера з техніки безпеки та охорони праці або головний інженер – 1 особа; Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі- Умови) встановлено вичерпний перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання, а саме: - Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; - стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. - Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. - Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Замовник необґрунтовано, на порушення Ліцензійних умов вимагає від учасників даної закупівлі наявність не менше 5 електромонтерів та не менше 3 налогоджувальників. Ліцензійними умовами встановлено, що кількість виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинна становити не менше двох осіб, тобто для здійснення діяльності у даній сфері господарювання достатньо 1 (одного) електромонтера та 1 (одного) налагоджувальника. Вимагаємо внести зміни до документації. Не звужуйте коло потенційних Учасників закупівлі. У випадку не внесення змін, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Дякуємо за звернення!
Враховуючи що, термін виконання робіт зазначений Замовником достатньо стислий та враховучи об`єми майбутніх робіт, згідно норм ДСТУ БД 1.1-3:2013 приблизна кошторисна трудомісткість може скласти 6212 людино-годин,
мінімальна кількість працівників виконуючих даний вид робіт, враховуючи восьми часовий робочий день та їх середній розряд 3,8 - складає 17 осіб.
Також слід зазначити, що у відповідності з вимогами охорони праці повинно бути не меньш ніж 2 особи на кожній робочій точці, при умовах виконані робіт на кількох етапах,
Таким чином, Замовником для своєчасного та якісного виконання робіт, в тендерній документації і була висунута вимога до Учасника мати зазначену в тендерній документації кількість працівників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-001198-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СІТІ-БУД ЗАПОРІЖЖЯ", Код ЄДРПОУ:43570866
Дата подання: 28 липня 2020 20:07
Дискримінаційні умови тендерної документації
1) В п. 5.1. Додатку 2 до Тендерної документації вказано, що учасником у складі своєї пропозиції подається Сертификат SA 8000-2008 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно:- електромонтажних робіт;- інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у;- обслуговування систем безпеки; Сертификат ISO 9001-2015 на систему менеджменту якості стосовно:- електромонтажних робіт;- інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у;- обслуговування систем безпеки, проте ці сертифікати відповідності не є обов`язковими. Згідно рішення Апеляційного адміністративного суду у справі № 826/15639/17, суд дійшов до позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». На основі судового прецеденту просимо видалити цю умову з Тендерного завдання, тому що вона дискримінаційна.

2) В п. 5.4. Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника. В ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" в п. 7 Додатку А (обов’язковому) вказано, що саме замовник при реконструкції, капітальному ремонті та технічному переоснащенні об'єктів будівництва надає наступні вихідні данні:
1) звіти з висновками про результати обстеження будівельних конструкцій, обмірювальні креслення, відомості про послідовність перенесення діючих інженерних мереж та комунікацій, дані з інвентаризації існуючих на підприємствах (будинках, спорудах) джерелах забруднення;
2) висновки та матеріали, виконані за результатами обстеження діючих виробництв, конструкцій будинків та споруд;
3) технологічні планування діючих виробництв (цехів), ділянок зі специфікацією обладнання і відомостями про його стан;
4) умови на розміщення інвентарних тимчасових будинків і споруд, підйомно-транспортних машин та механізмів, місць складування будівельних матеріалів тощо;
5) переліки існуючих будинків, будівель (приміщень) і споруд, підйомно-транспортних засобів підприємства (будинку, будівлі, споруди), які можуть бути використані в процесі виконання будівельних робіт;
Враховуючи наведену вище державну будівельну норму України, яка вказує на те, що Акт обстеження об'єкту - є документом на основі якого складається технічне завдання, формуванню об'ємів робіт, ціни та який передує проведенню експертизи проекту та затвердженню проекту будівництва, просимо видалити цю вимогу, тому що вона не впливає на складання тендерної пропозиції, вартості пропозиції або якості виконання робіт та призводить до дискримінаційних умов для підприємств з гарною якістю виконання робіт, репутацією, які знаходяться в інших регіонах України, яким прийдеться подолати сотні кілометрів для підписання документу, який вже є в складі робочого проекту. Крім того в Тендерному завданні не обґрунтована причина надання Акту обстеження об'єкту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 15:05
П.1 Дякуємо за звернення ! Шановний Учасник , Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінка пропозицій. Наявність Сертификату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно: електромонтажних робіт; інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у; обслуговування систем безпеки та Сертификат ISO 9001-2015 на систему менеджменту якості стосовно:- електромонтажних робіт;- інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у;- обслуговування систем безпеки не є дискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги якісно, безпечно та на належному рівні.
П.2 Щодо обов’язкового огляду об’єкту замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції «Акт обстеження об’єкту», слід зазначити, що вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ № 1: Послуга з побудови систем пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу (технічне переоснащення) у будівлі Азовської ЗОШ І-ІІІ ст. Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області.
Опис предмету закупівлі:
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 747 512,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 475,12 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 серпня 2020 13:20
Закінчення: 12 серпня 2020 13:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуга з побудови систем пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу (технічне переоснащення) у будівлі Азовської ЗОШ І-ІІІ ст. Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області.
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 вересня 2020  —  30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця послуг на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування робіт. Розрахунки за надані послуги здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЗАПОРІЗЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ 746 970,00
UAH з ПДВ
746 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" 743 612,09
UAH з ПДВ
743 612,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 14:32
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:09
Статут.PDF
11 серпня 2020 14:09
Протокол навчання.pdf
11 серпня 2020 14:09
Технічна специфікація.pdf
11 серпня 2020 14:09
Строк дії пропозиції.pdf
11 серпня 2020 14:09
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 14:09
Лист згода.pdf
11 серпня 2020 14:09
Інформаційна довідка.pdf
11 серпня 2020 14:09
Довідка.pdf
11 серпня 2020 14:09
Довідка про директора.pdf
11 серпня 2020 14:09
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 08:30
Електронний підпис
19 серпня 2020 08:04
Довідки ст.17
19 серпня 2020 08:04
Довідка МВС
11 серпня 2020 16:28
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:01
Довідка про субпідряд.pdf
11 серпня 2020 16:01
Статут.pdf
11 серпня 2020 16:01
Сертифікати копії.pdf
11 серпня 2020 16:01
Сертификат ISO 9001-2015 укр.PDF
11 серпня 2020 16:01
Сертификат 8000-2014 укр.PDF
11 серпня 2020 16:01
Протоколи вимірювання.pdf
11 серпня 2020 16:00
Проект договору 1.pdf
11 серпня 2020 16:00
Фінансовий звт.pdf
11 серпня 2020 16:00
Ліцензія ДСУзНС.pdf
11 серпня 2020 16:00
Листи-згоди.pdf
11 серпня 2020 16:00
Довідки ст.17.pdf
11 серпня 2020 16:00
Довідка ст.50.pdf
11 серпня 2020 16:00
Довідка про субпідряд.pdf
11 серпня 2020 16:00
Довідка право підпису.pdf
11 серпня 2020 16:00
Довідка мтб.pdf
11 серпня 2020 16:00
Довідка код перевірки.pdf
11 серпня 2020 15:59
Витяг ЄДР.pdf
11 серпня 2020 15:59
Акт обстеження лот 1.pdf
11 серпня 2020 15:59
1 ДФ з квітанцією.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЗАПОРІЗЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ

ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"
#37778452
Переможець 743 612,09
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 11:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" #37778452

№ рішення у справі

54/47-р/к

Дата рішення у справі

07.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"
#37778452
743 612,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 15:24
Ду 2 від 10.09.2020 до Дог 265.PDF укладений
14 вересня 2020 08:24
Ду 2 від 10.09.2020 до Дог 265.PDF укладений
14 вересня 2020 08:24
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 08:22
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 14:49
ДУ 1 до Дог від 25.08.2020 №265.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 15:43
Договір від 25.08.2020 №265 Лот 1.PDF укладений
25 серпня 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 265
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 265
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 743 612,09
UAH (в тому числі ПДВ 123 935,35 UAH)