Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж та пусконалагоджування системи охоронної сигналізації на наступному об’єкті Замовника: «Бутівський комунальний дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) «Колосок» за адресою: Луганська область, с. Бутове, вул. Чернишевського, буд. 10А, за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
59 000,00 UAH
UA-2020-07-27-001111-b ● bd54dd7cc17e41afb91ab883e87ab310
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЧМИРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СТАРОБІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41250114 |
Місцезнаходження: | 92740, Україна , Луганська обл., с. Чмирівка, вул. Повітрянофлотська, буд. 52-А |
Контактна особа: |
Юлія Володимирівна Іщенко +380993624248 nata.prikhodko1966@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 59 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 295,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
пропозиції готуються та подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж та пусконалагоджування системи охоронної сигналізації на наступному об’єкті Замовника: «Бутівський комунальний дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) «Колосок» за адресою: Луганська область, с. Бутове, вул. Чернишевського, буд. 10А, за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 10:32 |
ТД публікація монтаж охорони.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-27-001111-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:37515980
Дата подання: 28 липня 2020 10:15
Мат база та офіс у Луганську
Шановний Замовник!
У тендерній документації ви вимагаєте наявність матеріально-технічної бази у м. Луганськ.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що підрозділи та матеріально-технічну базу у Луганській області може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у Луганській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Луганську та передислокувати свої групи та матеріально-техічну базу для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у тих містах, яких ви вимагаєте. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Луганська, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність матеріально-технічної бази у м. Луганськ.
Розгорнути
Згорнути
У тендерній документації ви вимагаєте наявність матеріально-технічної бази у м. Луганськ.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що підрозділи та матеріально-технічну базу у Луганській області може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у Луганській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Луганську та передислокувати свої групи та матеріально-техічну базу для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у тих містах, яких ви вимагаєте. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Луганська, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність матеріально-технічної бази у м. Луганськ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 17:10
Під час розгляду вашого листа (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасників та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону).
Стосовно вищезазначеного питання повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники - «Фізична/юридична особа мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону»
Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
По суті скарги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, дотримано загальні вимоги Закону, у відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 2 ст. 22 Закону (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) з метою підтвердження якості та відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам згідно Додатку № 1 до ТД.
Звертаємо увагу, що у зв’язку з тим, що абз. 1 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальна вимога щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Вищезазначена вимога є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі робіт, з урахуванням технічного завдання обсягу робіт та виробничої потреби, для отримання більш гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань та вмінням організації будівельного процесу.
Наголошуємо, що враховуючи обсяг робіт та технічне завдання працівники які будуть виконувати матеріально-технічну базу протягом окремого часу, будуть мати необхідність використовувати матеріальну технічну базу, для зберігання обладнання, інструментів та робочого місця працівників інженерно-технічного складу.
Таким чином вимога про надання відомостей про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість та досвід гарантовано виконувати роботи, що є предметом зазначеної закупівлі.
Крім того, додатково повідомляємо, що м. Луганськ на теперешній час знаходиться на непідконтрольній території України, згідно розпорядження КМУ від 7 листопада 2014 р. № 1085-р, на підставі чого в тендерній документації відсутня встановлена вимога щодо наявності матеріально-технічної бази на території Луганської області.
Звертаємо увагу, що у складі пропозиції не встановлена вимога про реєстрацію суб’єктом господарської діяльності на території Луганської області.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників, як приклад: місце реєстрації учасників, конкретна матеріальна технічна база, посади працівників та їх стать.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Стосовно вищезазначеного питання повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники - «Фізична/юридична особа мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону»
Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
По суті скарги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, дотримано загальні вимоги Закону, у відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 2 ст. 22 Закону (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) з метою підтвердження якості та відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам згідно Додатку № 1 до ТД.
Звертаємо увагу, що у зв’язку з тим, що абз. 1 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальна вимога щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Вищезазначена вимога є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі робіт, з урахуванням технічного завдання обсягу робіт та виробничої потреби, для отримання більш гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань та вмінням організації будівельного процесу.
Наголошуємо, що враховуючи обсяг робіт та технічне завдання працівники які будуть виконувати матеріально-технічну базу протягом окремого часу, будуть мати необхідність використовувати матеріальну технічну базу, для зберігання обладнання, інструментів та робочого місця працівників інженерно-технічного складу.
Таким чином вимога про надання відомостей про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість та досвід гарантовано виконувати роботи, що є предметом зазначеної закупівлі.
Крім того, додатково повідомляємо, що м. Луганськ на теперешній час знаходиться на непідконтрольній території України, згідно розпорядження КМУ від 7 листопада 2014 р. № 1085-р, на підставі чого в тендерній документації відсутня встановлена вимога щодо наявності матеріально-технічної бази на території Луганської області.
Звертаємо увагу, що у складі пропозиції не встановлена вимога про реєстрацію суб’єктом господарської діяльності на території Луганської області.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників, як приклад: місце реєстрації учасників, конкретна матеріальна технічна база, посади працівників та їх стать.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Інформація про відміну
Дата відміни
12 серпня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій