Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, 2,5% жиру)
Очікувана вартість
216 750,00 UAH
UA-2020-07-27-000556-a 908453868d2543e8a649eeffa1e8cb88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабінець Світлана Сергіївна

+380567135116; +380957181411 tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Вебсайт: http://www.m.mechnikova.com
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Контактна особа: Бабінець Світлана Сергіївна
+380567135116; +380957181411
tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 15:30
Очікувана вартість: 216 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8500 кг.
(Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, 2,5% жиру)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 11:14
ТД.docx
27 липня 2020 11:14
Додаток 5.doc
27 липня 2020 11:14
Додаток 4.doc
27 липня 2020 11:14
Додаток 6.doc
27 липня 2020 11:14
Додаток 1.doc
27 липня 2020 11:14
Додаток 3.doc
27 липня 2020 11:14
Додаток 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР" 163 200,00
UAH з ПДВ
163 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." 195 840,00
UAH з ПДВ
195 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 16:35
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:34
17 стаття.PDF
10 серпня 2020 18:03
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:01
технічні якісні.PDF
10 серпня 2020 18:01
проект договору.pdf
10 серпня 2020 17:59
пропозиція.PDF
10 серпня 2020 17:59
Рішення потужності.PDF
10 серпня 2020 17:58
про учасника.PDF
10 серпня 2020 17:58
про транспорт.PDF
10 серпня 2020 17:58
лист.PDF
10 серпня 2020 17:54
исо 22000 мрия.pdf
10 серпня 2020 17:53
договор склад мрия.PDF
10 серпня 2020 17:50
декларація.PDF
10 серпня 2020 17:49
висновок молоко.PDF
10 серпня 2020 17:49
відомості з єдрпоу.pdf
10 серпня 2020 17:49
гарантійний лист.PDF
10 серпня 2020 17:48
гарант довкілля.PDF
10 серпня 2020 17:48
2586 - 06.08.20.PDF
10 серпня 2020 17:47
17 стаття.PDF
10 серпня 2020 14:53
Тех.паспорт авто.PDF

Публічні документи

04 вересня 2020 13:21
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:16
довідка.PDF
04 вересня 2020 13:16
ліцензування.PDF
04 вересня 2020 13:15
пропозиція.PDF
04 вересня 2020 13:15
Копія рішення Край Мк.pdf
04 вересня 2020 13:15
Окопна.pdf
04 вересня 2020 13:15
Копія наказу Край Мк.pdf
11 серпня 2020 14:49
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:44
пояснення.PDF
10 серпня 2020 17:40
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:39
край мк 22000.PDF
10 серпня 2020 17:37
проект.PDF
10 серпня 2020 17:37
пропозиція.PDF
10 серпня 2020 17:37
тех як.PDF
10 серпня 2020 17:37
ст 17.PDF
10 серпня 2020 17:37
Техпаспорта КРАЙ_МК.pdf
10 серпня 2020 17:37
транспорт.pdf
10 серпня 2020 17:37
мойка форд 0378 2.JPG
10 серпня 2020 17:37
мойка форд 0378.JPG
10 серпня 2020 17:37
мтб.PDF
10 серпня 2020 17:37
про відходи.PDF
10 серпня 2020 17:37
мойка мерс 1592 2.JPG
10 серпня 2020 17:37
гар лист довкілля.jpg
10 серпня 2020 17:37
мойка мерс 1592 .JPG
10 серпня 2020 17:37
про потужності.PDF
10 серпня 2020 17:37
експл дозвіл край мк.PDF
10 серпня 2020 17:37
Копія рішення Край Мк.pdf
10 серпня 2020 17:37
висновок.PDF
10 серпня 2020 17:37
акредитація.PDF
10 серпня 2020 17:37
декларація.PDF
10 серпня 2020 17:37
інформація.PDF
10 серпня 2020 17:37
гар лист тех як.PDF
10 серпня 2020 17:37
Копія наказу Край Мк.pdf
10 серпня 2020 17:37
довідка мерседес.jpg
10 серпня 2020 17:37
довідка форд 460.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР"
#42818821
Відхилено 163 200,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 09:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."
#40333959
Переможець 195 840,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 12:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."
#40333959
195 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 10:50
Доп.угода_ТОВ Край-МК (Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, 2,5% жиру_75-ЕВТ) (1).pdf зміни до договору
22 січня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:02
Доп.угода_ТОВ Край-МК (Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, 2,5% жиру_75-ЕВТ) (1).jpg зміни до договору
05 січня 2021 13:02
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:00
Доп.угода_ТОВ Край-МК (Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, 2,5% жиру_75-ЕВТ) (1) (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:56
Доп.угода_ТОВ Край-МК (Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, 2,5% жиру_75-ЕВТ) (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 12:55
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 13:42
Договір_ТОВ Край-МК (Молоко коров’яче, питне, пастеризоване, 2,5% жиру_75-ЕВТ).pdf укладений
14 вересня 2020 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування реквізитів Замовника (Кількість товару після внесення змін - без змін, сума договору після внесення змін - без змін)
Номер договору про закупівлю: 75-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р., "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника" (Кількість товару після внесення змін - 7907,5 кг, сума договору після внесення змін - 182188,80 грн.)
Номер договору про закупівлю: 75-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.8 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р., «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті»
Номер договору про закупівлю: 75-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.8 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р. (із змінами), «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті» (Кількість товару після внесення змін - 9489 кг, сума договору після внесення змін - 218626,56 грн.)
Номер договору про закупівлю: 75-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 218 626,56
UAH (в тому числі ПДВ 36 437,76 UAH)