Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прокату транспортного засобу для виконання земляних робіт по Корюківській ОТГ
Очікувана вартість
198 891,00 UAH
UA-2020-07-27-000287-b 1a4912a2a7564a0ea1bc530c96402f7b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діана Лагодна

+380465721476 koryukivka.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Корюківська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04061760
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., Корюківський район, м. Корюківка, вул. БУЛЬВАРНА, 6
Контактна особа: Діана Лагодна
+380465721476
koryukivka.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 198 891,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 994,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45520000-8: Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт


-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
287 година
Послуги з прокату транспортного засобу для виконання земляних робіт по Корюківській ОТГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, населені пункти Корюківської ОТГ, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45520000-8 — Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться за рахунок коштів міського бюджету у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів Замовника на рахунок Виконавця протягом семи банківських днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 09:16
Документи до закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного завдання
Дата подання: 28 липня 2020 14:46
Дата відповіді: 29 липня 2020 15:50
Запитання згідно додатку №4 Технічна специфікація. Просимо надати роз`яснення: 1. В яких саме населенних пунктах Корюківської ОТГ будуть надаватися послуги? Скільки локацій виконання робіт? Який орієнтовний час робіт на одній локації? Яка періодичність виконання робіт ? 2. Який саме комплекс заходів необхідно здійснювати щодо зниження токсичності , та знешкодження шкідливих речовин, що містяться у відпрацьованих газах? 3. По якій причині обмежені годинні рамки виконання робіт з 8,00 до 17,00? 4. Загальний час роботи транспортного засобу може змінюватися в залежності від заявок замовника , пов'язаних з технологією проведення робіт. Якщо час робіт буде збільшуватись, чи буде збільшуватись або зменшуватись загальна сума договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Населені пункти, локації, їх кількість, час роботи на локації та періодичність робіт визначаються за потребою на території в межах 25 км від міста Корюківка.
2. Комплекс заходів, які необхідно здійснювати щодо зниження токсичності, та знешкодження шкідливих речовин, що містяться у відпрацьованих газах проводиться відповідно до норм та заходів із захисту довкілля з дотриманням чинного законодавства.
3. Годинні рамки виконання робіт з 8:00 до 17:00 визначені робочим часом Замовника відповідно до норм трудового законодавства.
4. Вартість предмету закупівлі визначена відповідно до наявного у Замовника фінансування. Відповідно до суми розраховано кількість годин для надання послуги. Кількість годин на надання послуги та вартість предмету закупівлі збільшуватися не будуть. Істотні умови договору про закупівлю можуть бути змінені у відповідності до ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Сергійчук Анатолій Леонідович 198 030,00
UAH з ПДВ
198 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 08:55
Електронний підпис
04 серпня 2020 08:53
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Сергійчук Анатолій Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Сергійчук Анатолій Леонідович
#2126809456
Переможець 198 030,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 08:27

Документи

07 серпня 2020 08:27
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:25
Протокол №18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 08:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Сергійчук Анатолій Леонідович
#2126809456
198 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 08:27
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:25
Протокол №18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 09:27
Договір.pdf укладений
11 серпня 2020 09:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 030,00
UAH