Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 32260000-3 – Обладнання для передавання даних (Станція заряджання та копіювання даних для цифрової нагрудної відеокамери)
Очікувана вартість
67 500,00 UAH
UA-2020-07-27-000081-c 0562385aa3b341d8a9343c5d97825ef2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матрипула Петро Петрович

+380679862961 vukg@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Матрипула Петро Петрович
+380679862961
vukg@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 08:40
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 08:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 08:44
Очікувана вартість: 67 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 337,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32260000-3: Обладнання для передавання даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Станція заряджання та копіювання даних для цифрової нагрудної відеокамери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Лісна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 32260000-3 — Обладнання для передавання даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець повинен сплатити поставлений товар на підставі накладної, підписаній представниками Сторін, не пізніше 10 (десяти) днів з дати поставки Товару Постачальником. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десять) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 08:40
Додаток _ 1 до Оголошення_ Проект договору.docx
27 липня 2020 08:40
Оголошення про закупівлю.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 08:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 66 000,00
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 17:49
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:48
ТХ.pdf
03 серпня 2020 17:48
протокол договір.pdf
03 серпня 2020 17:48
Пропозиція.pdf
03 серпня 2020 17:48
Проект договору.pdf
03 серпня 2020 17:48
Договір та відгук.pdf
03 серпня 2020 17:48
Витяг.pdf
03 серпня 2020 17:48
Витяг ПДВ оригінал.pdf
03 серпня 2020 17:48
виписка оригінал.pdf
03 серпня 2020 17:48
ISO Копії.pdf
03 серпня 2020 17:48
ISO 14001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Переможець 66 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 16:41

Документи

05 серпня 2020 16:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2020 16:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 09:32
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 13:07
Додаткова угода.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 11:20
Договір № 287 від 18.08.2020р. укладений
18 серпня 2020 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа Постачальника від 31.08.2020 № 691/Т, п.п. 3 п. 10.3 договору на закупівлю товарів від 18.08.2020 №287 та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Продовжено термін поставки до 01.10.2020р.
Номер договору про закупівлю: 287
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа Постачальника від 31.08.2020 № 691/Т, п.п. 3 п. 10.3 договору на закупівлю товарів від 18.08.2020 №287 та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Продовжено термін поставки до 01.10.2020р.
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 66 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 000,00 UAH)