Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Відновлення житлового будинку, вул. Восточна 3, м. Красногорівка (капітальний ремонт)"
Очікувана вартість
4 540 430,40 UAH
UA-2020-07-27-000046-b ● ae7293344a2a4125a13cf2abb4cfab44
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військово-цивільна адміністрація міста Красногорівка Мар'їнського району Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 39849933 |
Місцезнаходження: | 85630, Україна , Донецька обл., місто Красногорівка, вулиця Адміністративна, будинок 3 А |
Контактна особа: |
Валентина Шестакова +380668079537 39849933@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 08:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 15:36 |
Очікувана вартість: | 4 540 430,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 212,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Клас наслідків - СС2, строк виконання робіт відповідно до проекту 90 календарних днів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Відновлення житлового будинку, вул. Восточна 3, м. Красногорівка (капітальний ремонт)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85630, Україна, Донецька область, Красногорівка, вул.Восточна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за договором здійснюються за фактично виконані роботи на підставі акту виконаних робіт за формою КБ-2в та довідкою КБ-3, підписаних двома сторонами протягом 10 банківських днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 08:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 08:19 |
Специфікація (Восточна,3)_СД_ЛС1_2-1-1.rtf | |
27 липня 2020 08:19 |
Проект Договору ВЦА.docx | |
27 липня 2020 08:19 |
ТД Восточна, 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-27-000046-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компания "ЕЛІТ", Код ЄДРПОУ:35456735
Дата подання: 29 липня 2020 22:30
щодо кваліфікаційних вимог підтвердження досвіду
Пунктом 2 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовника визначено спосіб підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам Замовника в частині документального підтвердження досвіду, а саме: «Аналогічний договір про виконання робіт за останні п’ять років. Аналогічний договір, відповідно до умов цієї документації, це договір будівельного підряду на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель, споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт за одним об'єктом будівництва. Договір повинен бути виконаний. Факт виконання договору підтверджується наданням довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, що складена за формою КБ-3, у якій у строчці «Разом» за графою «з початку будівництва по звітний місяць включно», має становити не менше ніж 50% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником), та позитивний лист відгук від замовника за договором».
Згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже вона не дозволяє прийняти участь у закупівлі учасникам, що мають досвід виконання аналогічних договорів за вартістю робіт, меншою за встановлену Замовником для одного договору, але за сумою договорів за певний період (рік) може задовольняти дану вимогу або навіть перевищувати встановлену вартість. Наявна ситуація, за якої у потенційного учасника достатньо досвіду виконання аналогічних робіт і по видам, і по об’ємам робіт, що свідчить про його спроможність виконати належним чином договір по закупівлі та належним чином якісно надати послуги по ньому, однак подати такий договір у складі Пропозиції не має можливості через його невідповідність критерію щодо 50% бюджету закупівлі.
Також пунктом 8 Додатку № 1 до Тендерної документації наведена вимога щодо обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік, підтверджений фінансовою звітністю, який має становити не менш ніж 100% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником). Вважаємо, що така вимога перешкоджає участі у закупівлі потенційним учасникам з меншим обсягом річного доходу за минулий період, а також новоствореним особам, які можуть мати досвід таких робіт в поточному році.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі»).
Просимо внести зміни до Тендерної документації та привести вимоги Замовника щодо підтвердження кваліфікації учасників у відповідність Закону України «Про Публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже вона не дозволяє прийняти участь у закупівлі учасникам, що мають досвід виконання аналогічних договорів за вартістю робіт, меншою за встановлену Замовником для одного договору, але за сумою договорів за певний період (рік) може задовольняти дану вимогу або навіть перевищувати встановлену вартість. Наявна ситуація, за якої у потенційного учасника достатньо досвіду виконання аналогічних робіт і по видам, і по об’ємам робіт, що свідчить про його спроможність виконати належним чином договір по закупівлі та належним чином якісно надати послуги по ньому, однак подати такий договір у складі Пропозиції не має можливості через його невідповідність критерію щодо 50% бюджету закупівлі.
Також пунктом 8 Додатку № 1 до Тендерної документації наведена вимога щодо обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік, підтверджений фінансовою звітністю, який має становити не менш ніж 100% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником). Вважаємо, що така вимога перешкоджає участі у закупівлі потенційним учасникам з меншим обсягом річного доходу за минулий період, а також новоствореним особам, які можуть мати досвід таких робіт в поточному році.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі»).
Просимо внести зміни до Тендерної документації та привести вимоги Замовника щодо підтвердження кваліфікації учасників у відповідність Закону України «Про Публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2020 13:24
Військово-цивільною адміністрацією міста Красногорівка Мар’їнського району Донецької області (надалі – ВЦА) розглянуто вимогу від 29.07.2020, ідентифікатор вимоги UA-2020-07-27-000046-b.b1, в якій викладено прохання переглянути тендерну документацію (надалі – ТД) та скасувати дискримінаційні вимоги і може повідомити наступне.
ВЦА 27.07.2020 року було оголошено тендер на закупівлю робіт за процедурою відкритих торгів по об’єкту "Відновлення житлового будинку, вул. Восточна 3, м. Красногорівка (капітальний ремонт)", ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-27-000046-b. Строк подання тендерних пропозицій спливає 12.08.2020.
Вимогами ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо ТД та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до пп. 2 ч. 2 ст. 22 Закону у ТД зазначаються відомості, у т.ч. один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Тендерний комітет ВЦА рішенням від 27.07.2020 (протокол № 23) затвердив ТД щодо закупівлі робіт за об’єктом: "Відновлення житлового будинку, вул. Восточна 3, м. Красногорівка (капітальний ремонт)".
Відповідно до п. 4 розділу ІІІ ТД Замовником визначені кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством (дивись п.п. 2-3, 8 Додатку 1).
Таким чином, Законом не встановлюється визначення терміну аналогічний договір (за який період він повинен був бути виконаний, вартість та т.і.), проте Замовникові надано право встановлювати спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з вимогами п. 2 до додатку до ТД Учасник задля підтвердження наявності в нього досвіду надає один договір, вартість виконаних робіт за яким, повинна бути підтверджена довідками, складеними за формою КБ-3 та має становити не менш ніж 50% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником), тобто Замовник вимагаєте надати один виконаний договір на загальну суму не менше 2270215,20 грн. за останні п’ять років. Крім того згідно п.8 Додатку 1 ТД встановлено вимогу, що обсяг річного доходу (виручки) має становити не менш ніж очікувана вартість предмета закупівлі (оголошеної Замовником).
ВЦА керуючись принципом встановлений ч. 1 ст. 5 Закону максимальна економія та ефективність, свідомо встановив вимоги щодо учасників торгів, тому що вважає, що підрядна організація, що задовольнить цим вимогам, має необхідний досвід та застосовує таку систему управління будівництвом, що надасть змогу виконати роботи вчасно та належного рівня якості.
Враховуючи вищевикладене, вимога не підлягає задоволенню.
ВЦА 27.07.2020 року було оголошено тендер на закупівлю робіт за процедурою відкритих торгів по об’єкту "Відновлення житлового будинку, вул. Восточна 3, м. Красногорівка (капітальний ремонт)", ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-27-000046-b. Строк подання тендерних пропозицій спливає 12.08.2020.
Вимогами ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо ТД та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до пп. 2 ч. 2 ст. 22 Закону у ТД зазначаються відомості, у т.ч. один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Тендерний комітет ВЦА рішенням від 27.07.2020 (протокол № 23) затвердив ТД щодо закупівлі робіт за об’єктом: "Відновлення житлового будинку, вул. Восточна 3, м. Красногорівка (капітальний ремонт)".
Відповідно до п. 4 розділу ІІІ ТД Замовником визначені кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством (дивись п.п. 2-3, 8 Додатку 1).
Таким чином, Законом не встановлюється визначення терміну аналогічний договір (за який період він повинен був бути виконаний, вартість та т.і.), проте Замовникові надано право встановлювати спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з вимогами п. 2 до додатку до ТД Учасник задля підтвердження наявності в нього досвіду надає один договір, вартість виконаних робіт за яким, повинна бути підтверджена довідками, складеними за формою КБ-3 та має становити не менш ніж 50% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником), тобто Замовник вимагаєте надати один виконаний договір на загальну суму не менше 2270215,20 грн. за останні п’ять років. Крім того згідно п.8 Додатку 1 ТД встановлено вимогу, що обсяг річного доходу (виручки) має становити не менш ніж очікувана вартість предмета закупівлі (оголошеної Замовником).
ВЦА керуючись принципом встановлений ч. 1 ст. 5 Закону максимальна економія та ефективність, свідомо встановив вимоги щодо учасників торгів, тому що вважає, що підрядна організація, що задовольнить цим вимогам, має необхідний досвід та застосовує таку систему управління будівництвом, що надасть змогу виконати роботи вчасно та належного рівня якості.
Враховуючи вищевикладене, вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"" |
4 206 222,13
UAH з ПДВ
|
4 062 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компания "ЕЛІТ" |
4 062 013,80
UAH з ПДВ
|
4 062 013,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" |
4 362 974,29
UAH з ПДВ
|
4 362 974,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"" #35340718 |
Переможець |
4 062 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:44
|
ДУ 5 договір 92.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2021 11:12
|
ДУ №4 договір №92 від 28.08.2020.PDF | зміни до договору |
11 серпня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2021 11:11
|
ДУ №3 договір №92 від 28.08.2020.PDF | зміни до договору |
11 серпня 2021 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:46
|
Ду 2-92.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:00
|
Дод угода 1 Восточна 3.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 13:24
|
Договір 92.pdf | укладений |
28 серпня 2020 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Через коригування проєкту зменшено обсяг робіт за договором та його ціна до 3 602 992,31 грн., у т.ч. ПДВ 600 498,72 грн. Змінено обсяг фінансування та відповідно обсяг плану. |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору до 31.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділення обсягу фінансування бюджетних коштів на 2020 та 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з реорганізацією ВЦА м.Красногорівка шляхом приєднання до Мар'їнської міської ВЦА Покровського району Донецької області |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |