Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція» («Реконструкція приміщень їдальні будівлі Вільховецької ЗОШ I-III ступенів Вільховецької сільської ради в с. Вільхівці по вул. Центральна, 59а, Тячівського району, Закарпатської області»)
Очікувана вартість
1 353 131,20 UAH
UA-2020-07-26-000176-b 2e69619b011d41faa0bfa65e1bbf12a7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Продан

+380969159093 prodan_olesya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вільховецька сільльська рада
Код ЄДРПОУ: 04351618
Вебсайт: http://vilhovecka.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 90542, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Вільхівці, вул. Центральна (Леніна), 118
Контактна особа: Олеся Продан
+380969159093
prodan_olesya@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2020 21:04
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 353 131,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 531,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: вул. Центральна (Леніна), 118, с.Вільхівці, Тячівський р-н, Закарпатська обл.,90542
Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Строк виконання робіт: серпень-грудень 2020 року /до повного виконання робіт/.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
189.6 метр квадратний
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція» («Реконструкція приміщень їдальні будівлі Вільховецької ЗОШ I-III ступенів Вільховецької сільської ради в с. Вільхівці по вул. Центральна, 59а, Тячівського району, Закарпатської області»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90542, Україна, Закарпатська область, с.Вільхівці, вул.Центральна,59а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт пункт 3.10. проекту Договору підряду: Замовник проводить оплату виконаних Підрядником робіт за їх поетапним завершенням згідно з календарним планом, але не пізніше десяти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання акта приймання). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Оптимал-буд 1 271 725,10
UAH з ПДВ
1 271 725,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 23:02
Електронний підпис
07 серпня 2020 23:01
7 Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2020 23:01
5 Пропозиція.pdf
07 серпня 2020 23:01
2 Копія Ліцензії.pdf
07 серпня 2020 23:01
5.3 ДЦ на бланку.pdf
07 серпня 2020 23:01
1.4.1 Копія Рішення.pdf
07 серпня 2020 23:01
5.1 Копія пропозиції.pdf
07 серпня 2020 23:01
1.4 Копія Статуту.pdf
07 серпня 2020 23:01
1.3 Копія Витягу ПДВ.pdf
07 серпня 2020 23:01
1.2 Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Оптимал-буд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Оптимал-буд
#42744556
Переможець 1 271 725,10
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 11:09

Документи

13 серпня 2020 11:09
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:02
Протокол №2.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Оптимал-буд
#42744556
1 271 725,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2020 11:09
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:02
Протокол №2.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 15:55
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2022 10:54
дод.уг4.pdf зміни до договору
24 лютого 2022 10:51
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:21
Їдальня.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:19
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:36
116 Д.У..pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:01
116повідомлення.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:01
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 17:42
Оптимал.jpeg зміни до договору
03 вересня 2020 17:41
Повідомлення оптимал.jpeg зміни до договору
03 вересня 2020 17:41
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:39
116-10договір.jpeg укладений
27 серпня 2020 16:38
116-11договір.jpeg укладений
27 серпня 2020 16:38
116-1договір.jpeg укладений
27 серпня 2020 16:38
116-2договір.jpeg укладений
27 серпня 2020 16:38
116-3договір.jpeg укладений
27 серпня 2020 16:38
116-4договір.jpeg укладений
27 серпня 2020 16:38
116-5договір.jpeg укладений
27 серпня 2020 16:38
116-6договір.jpeg укладений
27 серпня 2020 16:38
116-7договір.jpeg укладений
27 серпня 2020 16:38
116-8договір.jpeg укладений
27 серпня 2020 16:38
116-9договір.jpeg укладений
27 серпня 2020 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 271 724,50
UAH (в тому числі ПДВ 211 953,58 UAH)