Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телефонне та конференц обладнання
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2020-07-24-008184-b b758e5d8ee7140ba8a4d444e3c663f43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вечерук Ірина Андріївна

0972806291 ira.ve4eruk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ
Код ЄДРПОУ: 24507442
Вебсайт: http://spacecenter.gov.ua/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА, будинок 8
Контактна особа: Вечерук Ірина Андріївна
0972806291
ira.ve4eruk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 19:51
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 13:37
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32550000-3: Телефонне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 шт.
Телефонне та конференц обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, Київ, Московська 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32550000-3 — Телефонне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару поставка товарів за визначеною адресою Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 19:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 19:48
ТД НОВА.DOC
24 липня 2020 19:48
Додаток № 1 .doc
24 липня 2020 19:48
Додаток № 2 .docx
24 липня 2020 19:48
Оголошення.doc
24 липня 2020 19:48
Додаток № 3.docx
24 липня 2020 19:48
Додаток № 4 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оформлення документів
Дата подання: 27 липня 2020 12:35
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:29
Добрій день. В тендерної документації прописана вимога: " Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника(у разі використання) (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Якщо документ створюється в електронному вигляді з ЕЦП керівника підприємства без електронної печатки, потрібно підписувати и ставити мокру печатку на кожної сторінці такого документу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів.
1. Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію, якщо в її складі є хоча б один сканований документ, або на кожен електронний документ окремо.
2. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
3. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа, а у формі скан-копії (без ЕЦП/КЕП на документі), повинні містити підпис Уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Просимо надати роз'янення щодо використання ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕЧАТКИ при створенні електронних документів
Дата подання: 27 липня 2020 12:44
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:29
Добрий день. В тендерної документації немає вимог щодо накладання ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕЧАТКИ на документи, вимагається накладання тільки ЕЦП керівника або уповноваженої особи. Просимо підтвердити, що не потрібно використання ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕЧАТКИ при створенні електронних документів.
Відповідь: Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів.
1. Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію, якщо в її складі є хоча б один сканований документ, або на кожен електронний документ окремо.
2. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
3. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа, а у формі скан-копії (без ЕЦП/КЕП на документі), повинні містити підпис Уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Надання інформації про аналогічний договір і форма подачі копії документів в електронному вигляді
Дата подання: 27 липня 2020 13:35
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:30
Просимо надати роз'яснення щодо надання інформації про аналогічний договір, а саме, який договір буде вважатись аналогічним: на постачання будь-якого телекомунікаційного обладнання або на постачання будь-якого телекомунікаційного обладнання і виконання робіт з його налаштування? Просимо підтвердити можливість оформлення копії аналогічного договору та інших копій документів (статут, накази та інше) у вигляді електронних документів з накладеним ЕЦП керівника на весь документ (без підпису и печатки керівника на кожної сторінці). Таке оформлення копій документів буде вважати коректним?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 пункту 2 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто, такого самого предмету закупівлі за класифікатором, а саме – ДК 021:2015: 32550000-3 – Телефонне обладнання.
Щодо накладання ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕЧАТКИ на електронні документи
Дата подання: 30 липня 2020 10:28
Дата відповіді: 03 серпня 2020 13:27
В тендерної документації попереднього тендеру не було вимог щодо накладання ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕЧАТКИ на документи, але на вашу думку її потрібно було накладати на всі документи. Просимо надати чітку відповідь без копіювання тексту із тендерної документації - електронні документи потрібно підписувати тільки 1) ЕЦП уповноваженої особи або 2) ЕЦП та ЕЛЕКТРОННОЮ ПЕЧАТКОЮ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: НА ВСІ ЕЛЕКТРОННІ ДОКУМЕНТИ НАКЛАДАЄТЬСЯ ЕЛЕКТРОННИЙ ЦИФРОВИЙ ПІДПИС КЕРІВНИКА, АБО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ!!!

НА ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ З УСІМА ДОКУМЕНТАМИ НАКЛАДАЄТЬСЯ ЕЛЕКТРОННИЙ ЦИФРОВИЙ ПІДПИС КЕРІВНИКА, АБО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНФОТЕЛ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ" 459 240,00
UAH з ПДВ
459 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАН СИСТЕМС" 459 516,00
UAH з ПДВ
459 516,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 10:09
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:27
Dovidka_20217385090650545869.pdf.p7s
14 серпня 2020 15:27
Dovidka_20217385090650545869.pdf
10 серпня 2020 09:57
Електронний підпис
10 серпня 2020 09:56
Dovidka_20220434210640568269.pdf
10 серпня 2020 09:56
Dovidka_20220434210640568269.pdf.p7s
10 серпня 2020 09:56
Dovidka_20220434210640568269 (1).pdf
10 серпня 2020 09:56
Dovidka_20220434210640568269.pdf (1).p7s
07 серпня 2020 16:26
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:24
9_Тендерна_пропозиція.pdf
07 серпня 2020 16:24
8_Проект договору.pdf.p7s
07 серпня 2020 16:24
8_Проект договору.pdf
07 серпня 2020 16:24
1_Реєстр документів.pdf.p7s
07 серпня 2020 16:24
1_Реєстр документів.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 10:18
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:18
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНФОТЕЛ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ"

ТОВ "ЛАН СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНФОТЕЛ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ"
#38604348
Переможець 459 240,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 12:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНФОТЕЛ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ"
#38604348
459 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 12:20
ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
07 вересня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:35
Договір на телефонне та конференц обладнання.pdf укладений
25 серпня 2020 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 167/25/08
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 459 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 76 540,00 UAH)