Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення третього поверху у будівлі «Травматологічний корпус»( інв..№ 10310005, літера Е-7) КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради, за адресою:вул. Перемоги, 80, м.Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-07-24-008153-b 063e9d8fbdb74807be0f6382f5253e33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевцова

+380612805714 tender_shmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Контактна особа: Надія Шевцова
+380612805714
tender_shmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 11:54
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення третього поверху у будівлі «Травматологічний корпус»( інв..№ 10310005, літера Е-7)
КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради, за адресою:вул. Перемоги, 80, м.Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:36
Додаток_2_документи.docx
06 серпня 2020 13:36
1-ТД _ПДО 3 поверх.docx
06 серпня 2020 13:36
ЗМIНИ_06.08.20.docx
24 липня 2020 19:27
Додаток_4_субпідрядник_співвиконавець.docx
24 липня 2020 19:27
Додаток_3_проект договору.doc
24 липня 2020 19:27
Додаток_2_документи.docx
24 липня 2020 19:27
Додаток_1_технічне завдання.doc
24 липня 2020 19:27
1-ТД _ПДО 3 поверх.docx
06 серпня 2020 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 19:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:36
Додаток_2_документи.docx
06 серпня 2020 13:36
1-ТД _ПДО 3 поверх.docx
06 серпня 2020 13:36
ЗМIНИ_06.08.20.docx
24 липня 2020 19:27
Додаток_4_субпідрядник_співвиконавець.docx
24 липня 2020 19:27
Додаток_3_проект договору.doc
24 липня 2020 19:27
Додаток_2_документи.docx
24 липня 2020 19:27
Додаток_1_технічне завдання.doc
24 липня 2020 19:27
1-ТД _ПДО 3 поверх.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Помилка у тендерній документації
Дата подання: 31 липня 2020 14:26
Дата відповіді: 05 серпня 2020 17:50
ДобриденьІ У п. 1 Таблиці 4 Додатку 2 потрібно надати Гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника на погодження Учасника із загальними вимогами, визначеними Замовником у Додатку 1 та Додатку 1.1. Проаналізувавши тендерну документацію, ми не виявили у її складі ні якого Додатку 1.1. Просимо надати пояснення з цього приводу, бо можливо має місце помилка. Якщо ні, просимо вказати, що мається на увазі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-008153-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ШТОРМ, Код ЄДРПОУ:30837207
Дата подання: 26 серпня 2020 14:43
Зауваження
1.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
-Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання (а саме: транспортні засоби, машини та механізми) необхідно надати наступні документи:
- інвентарні картки обліку основних засобів або договір (и) оренди обладнання (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2020) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання, або договір лізингу разом з документами, що підтверджують право власності лізингодавця, або інші документи, які підтверджують право власності на обладнання (видаткові накладні, копії актів прийому-передачі тощо);
- у разі використання обладнання субпідрядної організації, надати попередній договір на виконання робіт на об’єкті «Поточний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення третього поверху у будівлі «Травматологічний корпус»( інв..№ 10310005, літера Е-7) КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради, за адресою:вул. Перемоги, 80, м.Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» з наданням документів, що підтверджують право власності субпідрядної організації на зазначене обладнання;
ВІДСУТНЄ ПІДТВЕРДЖЕННЯ.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- Для підтвердження наявності власного персоналу необхідно надати: Таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за червень 2020 року, з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності (на працівників, зазначених у довідці).
ВІДСУТНЄ.
3. Згідно з нормативними документами з охорони праці працівник на підмостях вище 1,3м – це робота на висоті тому потрібно мади дозвіл. Декларацію на навченні робітники – ВІДСУТНЄ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 16:01
На Вашу Вимогу повідомляємо, що 6 серпня 2020 року були внесені зміни до тендерної документації. Тому, заначені Вами зауваження щодо не виконання вимог тендерної документації є безпідставними.

Документи подані скаржником

26 серпня 2020 14:42
Зауваження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «МЕГАЛАДОНТ ПЛЮС» 159 586,80
UAH з ПДВ
159 586,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП ШТОРМ 179 812,90
UAH з ПДВ
179 812,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 10:15
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:12
документи переможця
13 серпня 2020 16:45
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:44
23. Довідка УО.pdf
13 серпня 2020 16:44
21. Гарантійний термін.pdf
13 серпня 2020 16:44
20. Відповідність ДБН.pdf
13 серпня 2020 16:44
18. Захист довкілля.pdf
13 серпня 2020 16:44
15. Відсутність дозволу.pdf
13 серпня 2020 16:44
14. Довідка ліцензія.pdf
13 серпня 2020 16:44
11. Достовірна інфо.pdf
13 серпня 2020 16:44
9. Відомості.pdf
13 серпня 2020 16:44
8.2 Копія Протоколу 2.pdf
13 серпня 2020 16:43
8.1 Копія Протоколу 1.pdf
13 серпня 2020 16:43
7. Копія свідоцтва ПДВ.pdf
13 серпня 2020 16:43
6. Копія статуту.pdf
13 серпня 2020 16:43
5.1 Зведена ст 17.pdf
13 серпня 2020 16:43
4. Звіт_Баланс.pdf
13 серпня 2020 16:43
3. Досвід (3-й поверх).pdf
13 серпня 2020 16:43
2. Довідка працівники.pdf
13 серпня 2020 16:43
1.1 Договір оренди офіс.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 09:44
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:18
аналогічні2.pdf
14 серпня 2020 09:18
аналогічні1.pdf
14 серпня 2020 09:18
ТД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «МЕГАЛАДОНТ ПЛЮС»

ПП ШТОРМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «МЕГАЛАДОНТ ПЛЮС»
#43221043
Переможець 159 586,80
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 18:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «МЕГАЛАДОНТ ПЛЮС»
#43221043
159 586,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 16:16
ДУ 2 договір 62-40.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 13:08
ДУ 1 договір 62-40.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 16:46
Договір 62-40.pdf укладений
10 вересня 2020 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 62/40
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки в ПДВ
Номер договору про закупівлю: 62/40
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 159 586,80
UAH (в тому числі ПДВ 26 597,80 UAH)