Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення третього поверху у будівлі «Травматологічний корпус»( інв..№ 10310005, літера Е-7) КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради, за адресою:вул. Перемоги, 80, м.Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-07-24-008153-b ● 063e9d8fbdb74807be0f6382f5253e33
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05498677 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80 |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380612805714 tender_shmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 19:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення третього поверху у будівлі «Травматологічний корпус»( інв..№ 10310005, літера Е-7)
КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради, за адресою:вул. Перемоги, 80, м.Запоріжжя
КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради, за адресою:вул. Перемоги, 80, м.Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 13:36 |
Додаток_2_документи.docx | |
06 серпня 2020 13:36 |
1-ТД _ПДО 3 поверх.docx | |
06 серпня 2020 13:36 |
ЗМIНИ_06.08.20.docx | |
24 липня 2020 19:27 |
Додаток_4_субпідрядник_співвиконавець.docx | |
24 липня 2020 19:27 |
Додаток_3_проект договору.doc | |
24 липня 2020 19:27 |
Додаток_2_документи.docx | |
24 липня 2020 19:27 |
Додаток_1_технічне завдання.doc | |
24 липня 2020 19:27 |
1-ТД _ПДО 3 поверх.docx |
06 серпня 2020 13:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 серпня 2020 13:36 |
Додаток_2_документи.docx
|
|||
06 серпня 2020 13:36 |
1-ТД _ПДО 3 поверх.docx
|
|||
06 серпня 2020 13:36 |
ЗМIНИ_06.08.20.docx
|
|||
24 липня 2020 19:27 |
Додаток_4_субпідрядник_співвиконавець.docx
|
|||
24 липня 2020 19:27 |
Додаток_3_проект договору.doc
|
|||
24 липня 2020 19:27 |
Додаток_2_документи.docx
|
|||
24 липня 2020 19:27 |
Додаток_1_технічне завдання.doc
|
|||
24 липня 2020 19:27 |
1-ТД _ПДО 3 поверх.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Помилка у тендерній документації
Дата подання: 31 липня 2020 14:26
Дата відповіді: 05 серпня 2020 17:50
ДобриденьІ У п. 1 Таблиці 4 Додатку 2 потрібно надати Гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника на погодження Учасника із загальними вимогами, визначеними Замовником у Додатку 1 та Додатку 1.1. Проаналізувавши тендерну документацію, ми не виявили у її складі ні якого Додатку 1.1. Просимо надати пояснення з цього приводу, бо можливо має місце помилка. Якщо ні, просимо вказати, що мається на увазі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-24-008153-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ШТОРМ, Код ЄДРПОУ:30837207
Дата подання: 26 серпня 2020 14:43
Зауваження
1.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
-Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання (а саме: транспортні засоби, машини та механізми) необхідно надати наступні документи:
- інвентарні картки обліку основних засобів або договір (и) оренди обладнання (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2020) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання, або договір лізингу разом з документами, що підтверджують право власності лізингодавця, або інші документи, які підтверджують право власності на обладнання (видаткові накладні, копії актів прийому-передачі тощо);
- у разі використання обладнання субпідрядної організації, надати попередній договір на виконання робіт на об’єкті «Поточний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення третього поверху у будівлі «Травматологічний корпус»( інв..№ 10310005, літера Е-7) КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради, за адресою:вул. Перемоги, 80, м.Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» з наданням документів, що підтверджують право власності субпідрядної організації на зазначене обладнання;
ВІДСУТНЄ ПІДТВЕРДЖЕННЯ.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- Для підтвердження наявності власного персоналу необхідно надати: Таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за червень 2020 року, з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності (на працівників, зазначених у довідці).
ВІДСУТНЄ.
3. Згідно з нормативними документами з охорони праці працівник на підмостях вище 1,3м – це робота на висоті тому потрібно мади дозвіл. Декларацію на навченні робітники – ВІДСУТНЄ.
Розгорнути
Згорнути
-Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання (а саме: транспортні засоби, машини та механізми) необхідно надати наступні документи:
- інвентарні картки обліку основних засобів або договір (и) оренди обладнання (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2020) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання, або договір лізингу разом з документами, що підтверджують право власності лізингодавця, або інші документи, які підтверджують право власності на обладнання (видаткові накладні, копії актів прийому-передачі тощо);
- у разі використання обладнання субпідрядної організації, надати попередній договір на виконання робіт на об’єкті «Поточний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення третього поверху у будівлі «Травматологічний корпус»( інв..№ 10310005, літера Е-7) КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради, за адресою:вул. Перемоги, 80, м.Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» з наданням документів, що підтверджують право власності субпідрядної організації на зазначене обладнання;
ВІДСУТНЄ ПІДТВЕРДЖЕННЯ.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- Для підтвердження наявності власного персоналу необхідно надати: Таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за червень 2020 року, з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності (на працівників, зазначених у довідці).
ВІДСУТНЄ.
3. Згідно з нормативними документами з охорони праці працівник на підмостях вище 1,3м – це робота на висоті тому потрібно мади дозвіл. Декларацію на навченні робітники – ВІДСУТНЄ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 16:01
На Вашу Вимогу повідомляємо, що 6 серпня 2020 року були внесені зміни до тендерної документації. Тому, заначені Вами зауваження щодо не виконання вимог тендерної документації є безпідставними.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «МЕГАЛАДОНТ ПЛЮС» #43221043 |
Переможець |
159 586,80
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 18:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2020 16:16
|
ДУ 2 договір 62-40.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2020 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2020 13:08
|
ДУ 1 договір 62-40.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2020 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 16:46
|
Договір 62-40.pdf | укладений |
10 вересня 2020 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 62/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки в ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 62/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |