Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:15110000-2 - М'ясо
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2020-07-24-008073-b 97e29d17c7064f22b5d0490cfd4632c4
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Володимирович Сокол

+380981242197 zakupki.ddi2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 03188234
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м.Верхньодніпровськ, вул.Упорна 1а
Контактна особа: Валерій Володимирович Сокол
+380981242197
zakupki.ddi2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 13:08
Очікувана вартість: 255 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 кілограми
Свинина напівтуші, 1 категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51610, Україна, Дніпропетровська область, село Мишурин Ріг, Верхньодніпровського району, вулиця Зелена, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
200 кілограми
М'ясо куряче тушка, 1 категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51610, Україна, Дніпропетровська область, село Мишурин Ріг, Верхньодніпровського району, вулиця Зелена, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 17:34
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
27 липня 2020 17:34
ОГОЛОШЕННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
24 липня 2020 18:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
24 липня 2020 18:40
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
27 липня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 17:34
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
27 липня 2020 17:34
ОГОЛОШЕННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
24 липня 2020 18:40
ОГОЛОШЕННЯ.docx
24 липня 2020 18:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
24 липня 2020 18:40
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-008073-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 21 серпня 2020 05:59
Щодо визначення переможця
Шановний Замовник!
ФОП Зубов Олександр Олександрович не погоджується з Вашим рішенням про визначення переможцем ФОП Новікова Олександра Сергійовича з зазначених нижче обставин:
1. Відповідно Додатку № 3 тендерної документації, учасник мав надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі. Продукція повинна повністю відповідати вимогам складової ГОСТ, ДСТУ щодо визначення за показниками якості та безпечності.
На підтвердження зазначених умов у складі тендерної пропозиції визначеного Вами переможця надана декларація виробника № 354 від 05 серпня 2020 р., але ж відповідно цього документу тушка 1 кат. (курчата – бройлери) відповідає вимогам якості щодо ТУ У 15.1-23940728-007:008, але ж не ДСТУ або ГОСТ.
На підтвердження зазначених умов у складі тендерної пропозиції визначеного Вами переможця надана декларація виробника на м’ясо та субпродукти № 21858 від 10.06. 2020 р., але ж відповідно цього документу свинина напівтуші відповідає вимогам якості знов таки ж технічним умовам, але не ДСТУ або ГОСТ.
2. Відповідно Додатку № 2 тендерної документації учасник мав надати у складі своєї тендерної пропозиції документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору.
В пропозиції визначеного Вами переможця наявна інформація щодо цієї вимоги, але довірена особа вказана як працівник у ФОП Новіков О.С., що є невідповідністю тендерної документації Замовника та чинному законодавству.
3. Відповідно Додатку 7 тендерної документації учасник мав надати інформацію згідно форми , що встановлена Таблицею № 1 що містить відомості про учасника. В пропозиції визначеного Вами переможця наявна заповнена відповідна форма, але не вказана дата реєстрації учасника, що є невідповідність тендерної пропозиції ФОП Новікова О.С. вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Відповідно Додатку № 4 п. 18 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує погодження Держспоживслужби на постачання продуктів харчування. У складі тендерної пропозиції визначеного Вами переможця відсутній відповідний документ, а також не має пояснення щодо відсутності відповідної інформації за цим пунктом.
5. Відповідно до Додатку № 4 п. 11 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів та копія переліку. В складі тендерної пропозиції визначеного Вами переможця надана інформація щодо реєстрації потужності ФОП Новікова Олександра Сергійовича на адресу вул. Центральна, 39, м. Вільногірськ, Дніпропетровська обл., 51700. Але ж відповідно до витягу з Державного реєстру потужностей операторів ринку Дніпропетровської області (посилання на інтернет – ресурс www.consumer.gov.ua) види діяльності, що планується здійснювати з використанням цієї потужності – діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10?С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування;зберігання; реалізація; роздрібна торгівля харчовими продуктами. Відповідно до процедури відкритих торгів UA-2020-07-24-008073-b предметом закупівлі є ДК 021:2015:15110000-2 М'ясо, що потребує особливого температурного режиму зберігання та транспортування. Отже, пропозиція визначеного Вами переможця не відповідала вимогам тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Вами у відповідності ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
6. Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції цінову пропозицію за поданою Замовником формою з урахуванням власної діючої системи оподаткування. В складі тендерної пропозиції визначеного Вами переможця надана одна тендерна пропозиція для участі у процедурі закупівлі (завантажений файл «Пропозиція» 10.08.20 р. о 02 год. 29 хв.) та пропозиція за результатом аукціону (завантажений файл «Пропозиція (оновлена) 14.08.20 р. о 22 год. 17 хв.). Але ж в цих документах вказана «ціна за одиницю» та «всього» з ПДВ, що є невідповідністю до існуючої системи оподаткування визначеного Вами переможця ФОП Новікова Олександра Сергійовича.
Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ФОП Новікова Олександра Сергійовича і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, звертаємося до Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Новікова Олександра Сергійовича та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням дій Замовника до Антимонопольного комітету України.


Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 216 800,00
UAH з ПДВ
209 988,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Степашко Тетяна Валеріївна 243 800,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубов Олександр Олександрович 224 000,00
UAH з ПДВ
216 918,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 231 400,00
UAH з ПДВ
216 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 22:11
Електронний підпис
19 серпня 2020 22:10
Довідка МВС.pdf
14 серпня 2020 22:18
Електронний підпис
14 серпня 2020 22:17
Пропозиція (оновлена).pdf
10 серпня 2020 02:30
Електронний підпис
10 серпня 2020 02:29
Якісні вимоги.pdf
10 серпня 2020 02:29
Пропозиція.pdf
10 серпня 2020 02:29
Проєкт договору.pdf
10 серпня 2020 02:29
Документи щодо складу.pdf
10 серпня 2020 02:29
Довідка щодо ст.17.pdf
10 серпня 2020 02:29
Декларації виробників.pdf
10 серпня 2020 02:29
Відсутність позички.pdf
10 серпня 2020 02:29
Відкриття рахунку.pdf
10 серпня 2020 02:29
Витяг ЄДР.pdf
10 серпня 2020 02:29
Витяг (єдиний податок).pdf
10 серпня 2020 02:29
Акт СЕС авто.pdf
10 серпня 2020 02:29
ISO.pdf

Публічні документи

08 серпня 2020 20:00
Кваліфікац. критерії.PDF
08 серпня 2020 20:00
Інші документи.PDF
08 серпня 2020 20:00
Додаток 1 Пропозиція.PDF
08 серпня 2020 20:00
Проект договору.PDF

Публічні документи

10 серпня 2020 08:29
Електронний підпис
10 серпня 2020 08:28
10. Технічна частина.PDF
10 серпня 2020 08:28
14. Стаття 16.PDF
10 серпня 2020 08:28
1. Пропозиція.PDF
10 серпня 2020 08:28
8. Згода персон. дані.PDF
10 серпня 2020 08:28
11. Щодо оподаткування.PDF
10 серпня 2020 08:28
12. Проект договору.PDF
10 серпня 2020 08:28
9. Ст. 17.PDF
10 серпня 2020 08:28
16. Паспорт_оригінал.PDF
10 серпня 2020 08:28
7. Захист довкілля.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП Степашко Тетяна Валеріївна

ФОП Зубов О.О.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#0013500191
Переможець 209 988,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#0013500191
209 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:29
ДУ №1.docx зміни до договору
28 грудня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 11:10
Договір.docx укладений
01 вересня 2020 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 181 335,13
UAH